PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: camilleri



camilleri
06-01-10, 20:33
Hoi iedereen,
Ons gezin (uit België) bestaat uit 4 personen: mijn vrouw Ilka, oudste dochter Amber 7j, zoontje Rube 5j en ikzelf Marco.
Wij hebben onze eerste reis naar orlando gepland van 26 juni tot en met 17 juli 2010. We dachten deze reis pas te doen als de kids wat groter zijn maar hey, je leeft maar één keer en je moet van het leven genieten en zoveel mogelijk doen waar je zin in hebt ... het leven is veel te kort om dingen uit te stellen vandaar ...
Onze vliegtuigreis hebben we geboekt met British Airways via Expedia.com voor 2107 euro (heen Brussel-Orlando, terug Miami-Brussel, telkens via London Gatwick) en ons voorlopig reisschema ziet er als volgt uit:

26 juni -3 juli disney ( waarschijnlijk in hotel Disney-All Star Movie Resort (als iemand ervaring heeft over dit hotel mag je die gerust meedelen))
van 26 tot en met 2 juli Disney zelf
3 juli gaan we naar Orlando sightseeing + shopping

4 - 6 juli SeaWorld en Universal Studio ( waarschijnlijk in hotel Studios-Loewe Royal Pacific Resort (ook hier zijn tips en ervaringen welkom))
4 juli SeaWold
5-6 Unversal Studio's

7 juli Orlando sightseeing + shopping+ auto ophalen (inderdaad we zouden nu pas onze auto willen gaan ophalen omdat we volgens onze mening de auto in disney en de studio's de auto toch niet nodig hebben.) We zijn van plan om te overnachten in een "Motel 6 Cocoa beach" Motel tegen Kennedy Space Center.

8 juli Kennedy Space Center + kust bezoek Cocoa Beach.
We zijn nu van plan om 's avonds door te rijden en te overnachten in "Motel 6 Lakeland" (tss Orlando & Tampa).

9 juli Busch Gardens + Clearwater met overnachting Motel 6 clearwater of terug in Lakeland

10 juli Babcock Wilderness Adventures & Fort Myers + beaches
overnachten Motel 6 Fort Myers

11 juli Everglades National Park (airboat en ??)
overnachten Motel 6 onder Miami "Cutler Bay"

12 juli via Key Largo (tussen stop met eventueel boottocht) naar Key West overnachten Southern most point guesthouse of hotel.

13-14 juli Key West sightseeing en strand

15 juli vertrek naar Miami 's morgens of 's avonds?

16-17 juli Miami shopping/sightseeing met waarschijnlijk boottocht
hotel eventueel Albion Hotel South Beach (iemand ervaring i.v.m. dit hotel?)
17 juli 's avonds terugreis België


Als iemand nog bepaalde dingen kan aan of afraden mag je altijd je mening geven.

Alvast bedankt ;)
Familie Camilleri Gioia

Ta2 Gerrit
06-01-10, 22:02
Hallo Marco & family, en welkom op dit fraaie en informatieve Florum.
Er is zo te zien al heel wat afgepland en het ziet er allemaal zeer doordacht uit.

Je vroeg om aan of afraders, dus hier komt mijn advies. Ik zou je willen aanraden om de auto gewoon vanaf day one te nemen. Je wint er zo veel tijd mee en bent een stuk flexibeler in je komen en gaan.
En sightseeing en shopping, alsmede het bezoeken van de "andere" parken wordt er ook een stuk eenvoudiger op.

Ook zou ik je willen aanraden om eens verder te kijken dan aleen Motel 6. Er zijn voor een paar cent meer heel veel alternatieven, met vaak wat meer luxe en fasciliteiten.
Een goede tip is om dit forum goed door te spitten, dan krijg je vanzelf een goed beeld van Florida en ook van de aanraders die ik je gegeven heb.

Veel plezier met de voorbereidingen, and have a great time.