PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Regina



Regina1977
06-01-10, 18:55
Hallo,

Ik ben Regina, 32 jaar en enorm Amerikafreak!

Komend jaar zal ik voor de 7e keer naar Florida op vakantie.
Het wordt de 3e keer voor mijn 4 jarige zoon, die wordt dus ook aardig aangestoken met het Amerika virus!! :wink:

Voor het eerst zullen wij verblijven in het Oak Plantation Village, de andere keren was het hotelkamers of een bungalow huren.

Naast Florida ben ik ook in Californie, Nevada, New York en New Jersey geweest. Ook heb ik 9 maanden in Connecticut gewoond.

Ik hoop hier gezellig met jullie te kunnen kletsen over Amerika en in het bijzonder; Florida!!

silvia37
06-01-10, 21:19
Hoi Regina welkom hier op het forum.

Wij gaan dit jaar voor de 2 de keer naar Florida.
De eerste keer zaten wij in een villa in Clear Creek maar omdat we nu maar met zijn 3 gaan wil ik in een leuk betaalbaar hotel of bungalow.
Het liefst tussen de parken in .
Als we een hotel nemen wil ik iets met een keukentje erin zodat ik zelf ook nog iets kan maken als we gaan zin hebben om uit eten te gaan.
Of natuurlijk een app of bungalow.
Heb jij goede suggesties.

groeten silvia

Regina1977
07-01-10, 18:37
Hoi Silvia,

Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar een bungaow geweest en dat is ons goed bevallen. Deze bungalow hadden we geboekt bij http://www.holiday-rentals.co.uk

Dit jaar gaan we naar het Oak Plantation Village in Kissimmee, dat is een tweekamer appartement met keuken. Weer lekker luxe dus en gemakkelijk met onze zoon, heeft hij de slaapkamer en gaan mijn man en ik op de slaapbank.

Veel succes!!

Groetjes, Regina