PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: figarooke



figarooke
06-01-10, 16:50
Hallo,

Begin april gaan mijn man en ik 14 dagen naar Florida, nl. van Orlando naar Miami. We zijn hier nog nooit geweest. Is volgende reisplanning haalbaar?
dag 1: Brussel - Orlando
dag 2 - 7: Orlando: Disney + shoppen (waar?) + ev. Kennedy Space Center + ev. Seaworld (wel al gezien in San Diego)
dag 8: Orlando - St. Petersburg / Clearwater Beach - Sarasota - Fort Myers (en daar overnachten)
Sanibel op dag 8 of dag 9
dag 9: Fort Myers - Naples (en daar overnachten)
dag 10: Naples - Everglades - Key Largo
op dag 10 of dag 11 (afhankelijk van de tijd):glasbottomboat in John Pennekamp State Park
dag 11: verder naar Key West
dag 12: Key West en in de namiddag naar Miami
dag 13: Miami
dag 14: Miami - Brussel
Heeft iemand nog leuke tips wat je kan doen of waar je budgetvriendelijk kan overnachten?
Alvast bedankt!

Regina1977
06-01-10, 19:03
Hallo!

Leuk, maar druk programma hebben jullie!!
Shoppen in Orlando kun je heel goed in de 3 outlett malls oa de Premium 1 outlett!
Ook de moeite waard om gezellig te shoppen is de Florida Mall.

Disney is erg leuk, maar bedenk vast vooraf welke parken je dan wilt bezoeken, aangezien er 6 Disneyparken in Orando zijn! Erg leuk is idd SeaWorld en Universal Studios. Kennedy Space Center is erg leuk om te bezoeken, maar houdt wel rekening met een reistijd.
Wat wij ook echt heel leuk vonden wat Palm Springs.

Everglades is heel indrukwekkend en Key West heeft de mooiste zonsondergang op de Golf van Mexico.

Alvast heel veel plezier toegewenst!

Francien
06-01-10, 20:36
Haai! Zo, dat is druk! Beetje zoals Amerikanen Europa doen. Die rit Key Largo- Key West en weer terug naar Miami valt tegen qua reistijd. Key West moet je toch wel een hele dag doen. En dan Miami? 1 dag? Het is te doen allemaal, maar ik denk dat je wel moe bent van het autorijden en de snelle indrukken. Ga je gewoon volgend jaar weer terug naar de plek die het meest is bijgebleven:)