PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Moespokk



moespokk
04-01-10, 14:33
Hallo,

Ik heb me zojuist geregistreerd voor dit forum nadat ik er al 2 dagen op rond zit te neuzen. Een wereld aan informatie! :smile:
We hebben afgelopen zaterdag geboekt voor een 15 dagen reis naar Florida met ons gezin met 2 kinderen van 12 en 20 jaar. Een lang gekoesterde wens gaat daarmee hopelijk in vervulling. We vliegen met Martin Air op 12 juli naar Orlando en 26 juli terug. We blijven eerst 7 nachten in Orlando (WorldQuest Resorts), daarna 2 nachten in Miami (RIU Florida Beach) en dan nog 2 nachten in Naples (Bellasera), om vervolgens weer in Orlando nog 3 nachten te verblijven voor we terugreizen. We zijn nog aan het nadenken welke parken we in Orlando willen bezoeken; 2 van de 4 zijn niet echt achtbaan-liefhebbers, maar sommige dingen moet je toch gedaan hebben, dus Disney en Seaworld staan wel op het programma.

Ik hoop hier nog veel meer ervaringen te lezen en tips te krijgen, zodat we onze vakantie zo leuk mogelijk kunnen invullen.

Groet,
Rita

aggie
04-01-10, 15:42
Hallo Rita,

Welkom op dit leuke en zeer informatieve forum.
Dat ziet er geweldig uit!! Goed vooruitzicht en al een redelijke planning van wat er allemaal te gebeuren staat, leuk!! Dit wordt zeker een onvergetelijke vakantie....het Florida-virus hangt in de lucht, dus wees gewaarschuwd ;-)

Francien
04-01-10, 17:21
Hoi Rita! Welkom. Geweldig vooruitzicht voor jullie. De Disneyparken hebben voor ieder wat wils hoor. Wees gerust, echt niet alleen maar achtbanen. Magic Kingdom is ook niet alleen maar voor kleine kinderen. Veel mensen denken dat n.l.. Magic Kingdom is wel een soort basis van Disney. Ik vind het de Moeder der parken. Epcot is onze favoriet. Gesponsord door grote companies zoals Kodak hebben de meeste attracties hier een hoog educatief gehalte overgoten met een entertainment sausje. Prachtig aangelegd trouwens! MGM filmstudio mag je eigenlijk ook niet missen. Deze 3 parken zijn wat mij betreft de hoofdmoten. Animal Kingdom en de waterparken zijn prachtige "opvullers". maar dit is mijn eigen smaak natuurlijk:). Seaworld en Bushgarden (Tampa) zijn volgens mij niet van Disney en missen toch een beetje die magische sfeer. Maar als je van visjes houdt....ja dan zit je helemaal goed. Blijf ook tot het eind hangen 's avonds in Magic K. en Epcot, anders mis je de eindshows en die zijn beroemd.Mag ik je een tip geven? De reisdag(12 juli) is natuurlijk een verloren dag qua dingen doen in Florida. De volgende dag zou ik geen park induiken, want het Jetlagmannetje met het hamertje wil nog wel eens opduiken in de namiddag/avond. Wij schieten altijd die eerste dag Disney Downtown in. HET shopping Centre van Disney. Vrije toegang en in de openlucht. Je kan er dan al lekker de Disneysfeer opsnuiven, een hapje eten en genieten van alle leuke winkels.
Als je nog vragen hebt over Naples (ik heb daar een huis en ben daar dus een groot deel van het jaar) of over Miami (ik heb in het RIU geslapen) beantwoord ik die heel graag. Groetjes francien

pascalbrouwers
04-01-10, 17:27
MGM filmstudio mag je eigenlijk ook niet missen.

[-X ohoho foutje ;) Hollywood Studios is het nu :-D:-D