PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wim1308



Wim1308
02-01-10, 17:26
Hallo,

Mijn naam is Wim, 27 jaar en ben tot nu toe 7 keer in de VS geweest. Zoals je aan mijn foto kunt zien ben ik Elvisfan en heb dus in de afgelopen 7 vakanties de belangrijkste lokaties uit het leven van Elvis bezocht, zoals Memphis, Nashville, Las Vegas, Los Angeles en Hawaii.
Dus helemaal onbekend is Amerika niet en dit jaar gaan we in april voor het eerst naar Florida, Orlando. Hopenlijk kom ik hier dan nog leuke ideeën tegen om te gaan doen en om nog wat op te steken over Florida.

Groeten,
Wim

Njit
02-01-10, 17:53
Welkom Wim. Leuke hobby heb je :)
Valt er op het Elvis vlak ook nog wat te beleven in Florida?

Wim1308
03-01-10, 12:20
Er zijn inderdaad nog wat leuke plekken op te zoeken, o.a. de lokaties waar hij concerten heeft gegeven.
Zo is er in principe in iedere staat wel iets te vinden...

Francien
03-01-10, 16:23
Hoi Wim! Florida/Elvis ehhhh.....nou, in Disney downtown (het shopping center van Disney) heb je een hele leuke muziek/poster shop met b.v. authentieke handtekeningen van famous moviestars en popstars. Misschien kun je je hier wel even vermaken. Maar je zal wel meer gewend zijn dan dat als je Elvis' pad gevolgd bent in Memphis en andere plekjes.
Ach Wim, laat Elvis even voor wat het is en kom genieten van onze Sunshine State; the place where families gather, friends linger and lasting memories are made.....

FloridaFrankie
03-01-10, 21:33
Hoi Wim,

Welkom op het forum! Las gisteren in onze lokale krant (geen plaatselijk suffertje) een artikel over Elvis-reizen in de USA. Ondanks dat ik geen die-hard fan van Elvis ben (een liefhebber zeg maar), sprak het artikel me enorm aan en lijkt me het een leuke aanvulling op andere USA-bestemmingen. Heb je interesse in het artikel, stuur even een privebericht, dan stuur ik je deze toe.