PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Carl en Mieke



cami
30-12-09, 21:44
Wij zijn een echtpaar van resp. 66 en 64 jaar jong. In April 2010 gaan wij voor de eerste keer naar Florida. Per Martinair vliegen we (oeps vliegangst) naar Orlando waar we 3 dagen verblijven. Vervolgens rijden we met een huurauto via Sanibel (2 nachten) naar Miami. In Miami verblijven we 4 dagen om daarna op de Norwegian Sun te stappen voor een 15 daagse cruise met als eindbestemming Zeebrugge. Tips zijn heel erg welkom.

[verwijderd]
30-12-09, 21:48
Welkom op het Florum, er is zeker genoeg leesvoer te vinden hier en als je gerichte vragen hebt dan krijg je vast en zeker wel antwoord van de ervaren florummers die hier rond dolen in hun vrije tijd.

Francien
31-12-09, 00:02
Welkom Carl en Mieke! Goede keus, Sanibel Island. Vergeet zustereiland Captiva niet. Helaas behoorlijk plat gewaaid een paar jaar geleden, maar het blijft een prachtig plekje voor een romantische zonsondergang. De noord-oostkant van Sanibel is ruig en wild. Vrijwel geen huis te zien. Spannende jungle wegen (ik stap niet uit de auto hoor). De zuidkant is licht toeristisch. gelukkig geen flats, maar wel 2 erg leuke winkelcentra. Tahitian Gardens en Periwinckle Place. Het moment voor mooie tropische souvenirs voor het thuisfront. Op de hoofdweg (Periwinckle Way) kun je fietsen huren. Het eiland heeft mooie fietspaden. Ik ken de 2 eilanden redelijk op mijn duimpje, dus als je nog vragen hebt........:) Veel plezier met lezen en plannen van jullie mooie reis!

cami
31-12-09, 11:22
Dank jullie wel voor het hartelijke welkom. Ji Francien dank voor je adviezen. We zullen ze zeker meenemen in onze planning, hoewel we slechts 2 nachten in Sanibel zijn.