PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Floridaatje



Floridaatje
29-12-09, 01:36
Wat leuk, een forum helemaal alleen over Florida! Nooit naar gezocht, terwijl ik toch aardig wat op internet kom....
Nou ja, beter laat dan nooit ;)

Ik zal gauw iets over mezelf vertellen en dan ga ik morgen eens op mijn gemak rondkijken hier.
Ben dus een vrouw en heb een gezinnetje en mijn eerste bezoek aan Florida was toen ik 9 jaar oud was (longgg time ago dus ;))
Dankzij reislustige ouders ben ik er in mijn jeugd een paar keer geweest (ook 1x rondgereisd trouwens door andere staten)

En zeker sinds mijn ouders een aantal jaren terug een villa hebben gekocht in Inverness hebben we de kans gehad er meerdere keren heen te gaan :D
Laatste keer was in mei van dit jaar.
Het is jammer dat juist naar dit land emigreren zo lastig is, anders hadden we er denk ik met ons gezinnetje al gezeten...

Nou, binnenkort zien jullie me ongetwijfeld terug in andere topics, zag al zoveel leuke onderwerpen!

Teleton
29-12-09, 12:17
Nou ja, beter laat dan nooit ;)

Zo is dat, dus van harte welkom hier op het FLorum waar iedere aan Florida verslingerde vakantiegangster haar hart op kan halen door informatie uit te wisselen met soorgenoten die met hetzelfde verschrikkelijke virus besmet zijn.

Floridaatje
30-12-09, 00:03
Zo is dat, dus van harte welkom hier op het FLorum waar iedere aan Florida verslingerde vakantiegangster haar hart op kan halen door informatie uit te wisselen met soorgenoten die met hetzelfde verschrikkelijke virus besmet zijn.
Kijk, dat klinkt goed :mrgreen:

Francien
30-12-09, 08:48
Gezelli! Kom er bij:). Ja, als de groene kaarten vrij uitgedeeld zouden worden zou dit groepje Floridagekken ook meteen vooraan staan, maar ja...we moeten het er maar mee doen om af en toe de oversteek te maken. Het vliegen is in ieder geval sinds eerste Kerstdag weer veiliger geworden....veel plezier vandaag met lezen!