PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: iverson



iverson
29-12-09, 00:03
Hey iedereen

Aangezien ik redelijk nieuw ben op dit forum dacht ik om me even kort voor te stellen.
Ik ben een 20-jarige jongeman uit Belgie en ben gek op Amerika, zoals de meeste wel onder jullie :razz:

Ik ben er ondertussen al 3 keer geweest. 2x de westkust en 1X een weekje NY!
Ons plan voor volgende zomer is Florida, en ik hoop hier heel wat leuke ideetjes op te doen!

iverson

Teleton
29-12-09, 12:27
Ons plan voor volgende zomer is Florida, en ik hoop hier heel wat leuke ideetjes op te doen!

Voor Florida ben je hier aan het juiste adres, dus van harte welkom! Ideetjes vind je hier volop, vooral als je wat reisverslagen leest. Zoals je misschien wel hebt gemerkt is het Forum best handig gerubriceerd. Vragen stellen mag altijd, maar in veel gevallen is het antwoord al wel eens gegeven. Kan je onverhoopt toch bepaalde informatie niet vinden, dan is er altijd wel iemand aan boord die je verder wil helpen.

We zijn hier gek op reisplannen en reisverslagen dus zodra je meer weet, laat het gerust horen. Oh, ja, omdat we niet nieuwsgierig zijn, maar wel graag het naadje van de kous willen weten, vroeg ik me af wie 'ons' zijn.

iverson
29-12-09, 14:14
Ok super!
Ons bestaat uit Luc en Chantal, en dan de 3 kinderen waaronder ik, Cedric (20), en dan nog Lisa (16) en Sofie(23).

Voor mij is het komende zomer al de 4de keer USA, voor Luc, Chantal en Lisa de 2de en voor Sofie zal het nog allemaal nieuw zijn! Benieuwd naar haar reacties!!

Heb er al zin in!

iverson

Teleton
29-12-09, 15:21
Heb er al zin in!

Logisch! Leuke club, zo met z'n vijfjes. Als jullie nog geen tickets hebben, hou dan de vrienden van connections.be in de gaten. De verwachtingen voor de eerste week van januari zijn hier hooggespannen vanwege hun traditioneel puike aanbiedingen rond deze tijd.

iverson
29-12-09, 15:43
hou dan de vrienden van connections.be in de gaten

Het probleem is dat we een vlucht moeten boeken met meerdere bestemmingen, en deze hebben ze niet bij connections, toch?

Normaal gezien boeken we vanavond!!!
iverson