PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: bo59



bo59
27-12-09, 00:37
Hallo ik ben Ben en woon in Zeeland. Ben voornemens om een villa aan te kopen in Florida in 2010. Heb het gehele forum doorgespit en ben al heel wat verhalen tegen gekomen. Wil graag discusieren met mensen die ook willen kopen of al gekocht hebben.

Ben er al achter dat ik niet in een complex moet zijn maar in een gewone woonwijk ergens in de buurt van Palm bay waar de huizen gewoon $85.000 kosten en niet v.a $199.000 omdat er toevallig iemand Nederlands spreekt op kantoor.

Teleton
27-12-09, 16:54
Ben voornemens om een villa aan te kopen in Florida in 2010. Wil graag discusieren met mensen die ook willen kopen of al gekocht hebben.

Hallo Ben en welkom hier op het Florida Forum. Hoewel het Forum voornamelijk informatie bevat over de vakantie en villahuur, zijn er ook een aantal leden die info over eigen woningbezit uitwisselen. Wanneer je hierover een nieuw topic wilt openen, kan je dat denk ik het best doen in het gedeelte waar het huis kopen in Florida (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10465&page=2)wordt behandeld. Veel Forumleden hebben daar hun zegje over dit onderwerp al gezegd. Indien van toepassing kan je ook nader ingaan op topics die daar al worden besproken. Zo breng je de discussie die je wilt voeren, het best op gang. Ben trouwens, ook als niet koper, benieuwd naar je inbreng.