PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Hama61: Orlando 17 juli tot 7 augustus 2010



Hama61
26-12-09, 12:14
Hallo,

Wij een familie van 5 personen 2 volw en 3 kinderen van 12 - 9 en 7 jaar vliegen 17 juli aan op Orlando en gaan 7 augustus weer naar huis.

Met 5 personen neem ik aan, dat een hotel niet echt een optie is, maar wellicht zijn er anderen die wel de ervaring hebben.

Alle mogelijkheden staan op dit moment open, maar zoals wij er nu over denken willen wij accommodaties op een of 1 of 2 lokaties zoeken en afhankelijk van de afstand een hotelovernachting bijvoorbeeld van Orlando naar de Everglades.

Wij hadden in ieder geval in gedachten naar de volgende attracties te gaan:

- Universal studios

- Seaworld

- Magic Kingdom

- Epcot

- waterparken

- John F Kennedy space center

- Everglades

Welke "mooie/leuke"stranden zijn er in de omgeving van Orlando max 2 uur rijden.

Zijn er in deze periode sportevenementen zoals Baseball/Football te zien

Tussen al deze dagen willen we vanzelf ook "rust(ige)" dagen inplannen.

Ik hoop, dat er suggesties/attracties/statepark etc etc zijn, welke om te beginnen die met een dagtour vanuit Orlando kan worden gedaan.

Harry

belgske
26-12-09, 13:07
Zoals vele anderen, wil men ook een bezoek brengen aan de Everglades. Wat velen niet weten is dat de omgeving van Orlando ook deze natuurpracht in de omgeving heeft. St John's River bijv. Daar zijn ook veel airboat rides mogelijk. Een hele mooie vind ik www.airboatrides.com (http://www.airboatrides.com) , Old fashioned airboat ride in Christmas, gelegen ts Orlando en Titusville.

Verder zou ik betreft Universal een Ultimate ticket nemen. 7 dagen onbeperkt genieten van Universal Studios en Islands of adventure (incl. het Harry Potter park).

Zoals ik zie wil je 2 parken bezoeken van Disney. Magic Kingdom mag dan uiteraard niet ontbreken. Epcot daarentegen zou ik vervangen door Animal Kingdom of Hollywood Studios. Mijn ervaring leert me dat mijn 2 dochters Epcot het minste park van allen vonden.
Indien je ook van waterparken wilt genieten, is een Disney magic your way ticket voor 2 parken met wateroption een optie.


Seaworld tickets zou ik via hun site boeken, dan verkrijg je een 2de dag gratis, mits je met de tickets aanmeldt aan een loket in het park(bij je 1ste bezoek), vlakbij de ingang.
Indien je op hun site de combinatie Seaworld & Aquatica(waterpark) opteert, kun je van deze 2 parken 14 achteréénvolgende dagen van genieten.