PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wiseguy (John)



Wiseguy
23-12-09, 22:59
02-1991 voor de eerste keer op vakantie in Florida, vanaf de eerste dag wil ik er alleen nog maar zijn/heen, ik vind het daar geweldig, in de jaren 2004 (Miami Beach), 2005 (Disney World), 2006 (Universal Studio's met Cindy Lauper) was ik er met oud en nieuw, geweldig, mijn laatste bezoek was Maart 2007, ik droom er bijna dagelijks van, ik zou willen dat ik er kon gaan wonen, helaas net niet genoeg geld :) toch hoop ik het nog ooit voor elkaar te krijgen, voor mij de mooiste plek op aarde, inmiddels 20+ keer bezocht.

Teleton
24-12-09, 14:53
ik droom er bijna dagelijks van, ik zou willen dat ik er kon gaan wonen, helaas net niet genoeg geld :) toch hoop ik het nog ooit voor elkaar te krijgen, voor mij de mooiste plek op aarde, inmiddels 20+ keer bezocht.

Hallo John en hartelijk welkom hier op het voor velen zo fijne Floridaforum waar je altijd terecht kunt voor het contact met lotgenoten. Je kunt hier terecht met vragen, maar het wordt ook bijzonder op prijs gesteld wanneer je anderen, die misschien nog niet zo goed de weg weten in Florida, op weg kunt helpen met tips en ideetjes.

Voor de echte liefhebbers die nog net niet genoeg geld hebben om te verkassen, zijn er helaas nog geen voorzieningen. Niemand is nog een sponsoractie begonnen en om eerlijk te zijn denk ik niet dat zo'n actie succesvol zou zijn. Veel Forumleden werken immers zelf ook nog hard om met hun zuurverdiende centjes hun vrije tijd op gepaste wijze in Florida door te kunnen brengen. Zoals je misschien hebt gezien, wisselen we wel informatie uit over de beste aanbiedingen op het gebied van vliegtickets, autohuur en attractieparken. Jouw bijdrage wordt bijzonder op prijs gesteld.....;)

Wiseguy
25-12-09, 00:29
Bedankt, heb dit forum pas gisteren ondekt en vind het superleuk, er blijken (gelukkig) toch veel meer mensen zoals ik te zijn :)