Bekijk Volledige Versie : Reisschema Familie Rust - 22/11/10 tot en met 10/12/10
Vandaag hebben de knoop doorgehakt... van 22/11/2010 tot 10/12/2010 zijn wij in Florida te vinden. We zijn dan precies 5 jaar getrouwd (08/12/2010) en gaan onze huwelijksreis overdoen. Alleen nu wat rustiger aan en we gaan wat minder tijd in bed doorbrengen ;-)
Nu druk bezig met het uitzoeken van alles. De voorpret is al heel erg leuk moet ik zeggen.. Keep you posted!
wat minder tijd in bed doorbrengen ;-)
Goed plan, alhoewel..........
http://img689.imageshack.us/img689/7184/pict0007w.jpg (http://img689.imageshack.us/i/pict0007w.jpg/)
.....veel bedden in Florida niet te versmaden zijn....:-k
Wij gaan van 1 t/m 15 november naar Orlando( of een dag eerder of later). Maar ik heb nog geen tickets gevonden onder €550, mocht je nog tips hebben voor een aanbieding dan hoor ik het graag!
Onze reis naar Florida gaat niet door, rond 1 september wordt ons kindje geboren!!
Onze reis naar Florida gaat niet door, rond 1 september wordt ons kindje geboren!!
Oooowwwww wat een leuke reden om de vakantie af te moeten zeggen!!!
Van harte gefeliciteerd!
Alleen nu wat rustiger aan en we gaan wat minder tijd in bed doorbrengen ;-) De voorpret is al heel erg leuk moet ik zeggen.. Ik lees je berichtje nu ineens heel anders........:-#. Maar van harte proficiat met dit nieuwe vooruitzicht!
Sunshine State
17-01-10, 10:11
Alleen nu wat rustiger aan en we gaan wat minder tijd in bed doorbrengen ;-)
De voorpret is al heel erg leuk moet ik zeggen.. Keep you posted!
Ik lees je berichtje nu ineens heel anders........:-#. Maar van harte proficiat met dit nieuwe vooruitzicht!
Leuk, heerlijke humor, meteen een lekker begin van de dag. :D
Wij gaan van 1 t/m 15 november naar Orlando( of een dag eerder of later). Maar ik heb nog geen tickets gevonden onder €550, mocht je nog tips hebben voor een aanbieding dan hoor ik het graag!
al gekeken op cheaptickets.nl?
www.Skyscanner.nl vind een Martinair vlucht vanaf Amsterdam naar Orlando voor € 497 pp
We hebben al geboekt :)
€1214,99 voor 2 volw. en 1 kind. Brussel-Chicago-Orlando.
connections.be
Maar toch bedankt.