PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Disney test nieuw system voor wachtrijen



Tinkerbell
17-12-09, 10:12
Op dit moment loopt er een test om ipv het wachten in de lange wachtrijen op een bepaalde tijd terug te komen en dan groepsgewijs naar binnen te mogen.

http://www.attractionsmagazine.com/blog/2009/12/15/disneys-queueless-system-testing-continues-at-rock-n-roller-coaster/

pascalbrouwers
17-12-09, 21:49
Ben zeer benieuwd naar de ervaringen vd forummers die nu daar zijn.

Groetjes,
Pascal

marlenes
18-12-09, 20:05
Lijkt mij op hetzelde als de fastpass op dit moment? Wel jammer... zo wordt je vakantie in walt disney world ook "ingepland". Maarja afwachtten :P

Tinkerbell
19-12-09, 06:54
Lijkt mij op hetzelde als de fastpass op dit moment? Wel jammer... zo wordt je vakantie in walt disney world ook "ingepland". Maarja afwachtten :P

Tja ik weet niet wat nu beter is.
Als je kunt kiezen uit anderhalf uur staan aan te schuiven in de gewone rij, een half uur in de fast pass rij of 5 minuten wachten en dan gelijk naar binnen lijkt me het laatste zo gek toch nog niet.
Dit zal ongetwijfeld ook een eind maken aan ergernissen zoals een persoon in de rij laten wachten en dan 20 man laten "nakomen" of in en uit de rij wurmen om van het toilet gebruik te maken.
Ook voor gehandicapten lijkt me dit een redelijk gunstige oplossing. Was er laatst niet een mevrouw hier met een autistisch kind wat moeite had met lang in de rij staan?

marlenes
20-12-09, 19:55
Daar heb je zeker wel gelijk in!