PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Aggie: meivakantie 2010



aggie
13-12-09, 16:50
We zijn eruit, we hebben een globaal reisschema. De hotels zijn geboekt, de villa volgt nog!

1 mei: reis van Amsterdam, met tussenstop Washington, naar Miami
Embassy Suites Miami hotel 3 nachten
2 mei: Miami Beach, lekker zwemmen. Holocaust Memorial bezoeken.
Duck Tours doen.
3 mei: waarschijnlijk stuk richting the Keys rijden...zien wel waar we uit
komen.
4 mei: we verlaten Miami en gaan na geshopt te hebben, richting Fort
Myers, Residence Inn Marriott Sanibel
5 mei: Sanibel island en Napels
6 mei: we rijden noordwaarts naar Tampa, Double Tree Guest Suites
7 mei: Myaka River State Park, airboatride en lekker aan het strand
8 mei: Tarpon Springs en dan door naar Orlando

Hier huren we een villa voor 1 week!

De tweede week vullen we ter plekke in, we hebben wel een to-do-list:
# St. Augustine
# Kennedy Space Center
# Kelly Park + Mount Dora
# Celebration en Disney's Boardwalk
# Bleu Spring State Park
# en vooral ook shoppen en heel veel genieten \\:D/

15 mei vliegen we weer terug naar Amsterdam. vanaf Orlando, via Washington

Suggesties zijn altijd welkom!!;-)

cloggie68
13-12-09, 20:07
Leuk, leuk! Weten jullie al waar jullie de villa gaan huren in Orlando?? Shoppen en genieten staat ook op ons lijstje :) we hebben vandaag (weer) Discovery Cove gereserveerd!

aggie
13-12-09, 20:58
Nee, we zijn nog op zoek naar een mooie villa, maar door het enorme aanbod is de keus lastig...luxe probleem, ik weet het!! Maar we komen er wel uit, vind het ook wel leuk om nog effe ermee bezig te zijn.:-D

cloggie68
14-12-09, 10:05
Ja is ook leuk, maar wel veel aanbod vind ik... ik had op een gegeven moment maar een shortlist van communities gemaakt, dit jaar waren we erg verwend met Windsor Hills. Komend jaar wordt het BellaVida, daar wordt nog niet veel over geschreven hier dus even afwachten!

aggie
15-01-10, 09:15
Eindelijk is de kogel door de kerk en hebben we 'onze' villa ook gehuurd!! Een erg mooie in Villa Sorrento, Haines City. Wat verder van de parken, maar ach, daar gaan we toch niet naar toe. Heerlijk, dat wordt weer genieten....[-o<

rarossel
02-03-10, 11:28
Dat stukje richting de Keys rijden ken ik. Dat hebben we vorig jaar ook gezegd en is niets van gekomen. Dit jaar The Inn geboekt voor 2 nachten want ik wil voorkomen dat we weer niet gaan. Wij gaan ook met 3 kinderen, heb 2 kamers geboekt.

Groetjes Erika

aggie
02-03-10, 17:26
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, maar we zien wel...we hebben immers vakantie!! En anders gaan de Keys op het verlanglijstje voor de volgende keer...hebben we een goede reden om nog eens terug te gaan\\:D/
Dank je voor je reactie!!

Sunshine State
07-03-10, 21:39
En anders gaan de Keys op het verlanglijstje voor de volgende keer...hebben we een goede reden om nog eens terug te gaan\\:D/

Helemaal mee eens !

De Keys staat ook bij ons als reden om terug te gaan.
Dit zal ook bij ons doorschuiven voor als we weer gaan.
Het trekt me eerlijk gezegd wel, als ik bij GJK op zijn blog (http://floridainfo-gjk.blogspot.com/)lees dan hebben de Keys wel onze aandacht.

aggie
09-03-10, 12:35
Zo is dat, maar we hebben geen zin om de kinderen uren in de auto te laten zitten en eigenlijk maar een kleine indruk van dit mooie stukje Florida te krijgen.=P~ Maar we gaan deze keer genieten van vele andere dingen...komt vast helemaal goed.:-\"

pascalbrouwers
09-03-10, 12:39
i.p.v. de keys kun je ook de everglades in rijden...
= een uurtje rijden van miami.

Greetz,
Pascal

aggie
10-03-10, 15:59
i.p.v. de keys kun je ook de everglades in rijden...
= een uurtje rijden van miami.

Dank je voor je tip, prima idee en ook beter te doen lijkt me. Tevens willen we deze vakantie sowieso meer natuur zien..;)

aggie
29-03-10, 17:20
Vandaag het laatste hotel geboekt, het is het Embassy Suites Tampa Downtown geworden!! We zullen er twee nachten verblijven van 6 t/m 8 mei, hiermee is ons reisschema voltooid!!! We hebben er zin in....:-\"

mineke
29-03-10, 19:42
Hoi Aggie,
heb me net aangemeld om jullie te gaan volgen, je blog ziet er in iedergeval al fantastisch uit, dat zal wel weer genieten worden.
grtjes Mineke