PDA

Bekijk Volledige Versie : Betrouwbare verhuurder?



angelique100
07-12-09, 09:30
Beste allemaal,

wij zijn op zoek naar een centrale verblijfplaats om 3 weken
te verblijven.(juli 2010)
Nu kwam ik deze woning tegen op Key largo en mailde de eigenaar
zij kwam met een heel goede deal (misschien te goed) maar ik kan de woning nergens anders terug vinden. Denken jullie dat het betrouwbaar is en hoe kan ik dit het beste contoleren.

https://www.vacationrentals.com/vacation-rentals/50288.html

Zij heeft al bevestigd dat de woning nergens anders in de verhuur is.
Ik hoop dat jullie advies hebben of misschien kent iemand deze woning.

nickro
07-12-09, 10:38
Als je het zekere of het onzekere wilt nemen kan je, voor een paar dollar, een verzekering bij Vacation Rentals afsluiten die tegen allerlei ongein beschermt.
Check hun homepage hiervoor. Ik heb trouwens via dezelfde site een condo gehuurd in Cocoa Beach. De eigenaarvan de condo wees me op het bestaan van die verzekering.
Good luck.

angelique100
08-12-09, 10:56
Ja inderdaad dat is perfect zo een verzekering alleen heb je er niet zoveel aan als je met 4 kids voor het huis staat en je komt er niet in.
Ik heb al even contact opgenomen met vac rentals en zij gaven me wat handige tips.
Er staan een aantal spelfouten op de site (kan natuurlijk altijd) maar lijkt me dat je deze na een aantal maanden wel aangepast. Daarnaast staan er een aantal onwaarheden zoals aantal badkamers ,twinbeds moeten single beds zijn.
En de opsomming van wat er al in en om het huis te beleven is daar verschijnen vreemde tekens, dit kan komen door kopieeren. Maw die gaat hem niet worden, jammer voldeed aan alle eisen. Wij hebben ook vakker gehuurd via vac rentals en vbro daarom vond ik dit afwijken van de vorige keren. Normaal vind je altijd wel wat info door even een tel nummer, naam ed te googlen, nu helemaal niets. Jammer we zoeken gewoon weer verder!

Njit
08-12-09, 11:34
De simpele regel 'If Its Too Good To Be True, Its Not True' ' gaat ook hier weer op..

Ta2 Gerrit
08-12-09, 12:09
Goed besluit. Bij twijfel, niet doen. Er zijn nog zat andere aanbieders.

nickro
08-12-09, 14:52
Als ik me niet vergis is deze rental van de markt afgehaald. Hij staat volgens mij niet meer op de site van Vacantion Rental.

Njit
08-12-09, 15:04
De link werkt nog gewoon..

nickro
08-12-09, 15:25
Dan is hij tijdelijk eruit geweest want hij was onvindbaar volgens het bericht dat ik kreeg. Vreemd.

angelique100
08-12-09, 15:25
Ja hoor staat er nog gewoon op,...

Misschien zie ik ook wel gewoon spoken,...kan best.
We kregen nu een deal voor 2240 voor 3 weken,...en normaal betaal je al ongeveer 2000,- voor de laatste week juli (mini lobster), eigenlijk door de lage prijs kreeg ik mijn twijfels. Ik kom nu niet onder de 4500-5000 voor 3 weken voor een soortgelijke woning met zwembad in key Largo en dan heb je gewoon niets bijzonders....

Njit
08-12-09, 15:41
Prijzen zijn in deze tijden altijd onderhandelbaar. Er is gewoon heel veel op de markt en niet verhuren is geen optie.

Er staat ook gewoon een telefoonnummer bij. Je zou er ook gewoon een telefoontje aan kunnen wagen. Kan ze je direct uitleggen waarom het zo goedkoop is..

vondutchga
08-12-09, 17:05
twinbeds = single beds dus dat is op zich niet verkeerd.

aggie
09-12-09, 10:43
Ik zou gewoon op mijn gevoel afgaan, je intuitie laat je vaak niet in de steek!:???: Als ik je verhaal zo hoor, denk ik gelijk...wees voorzichtig en niet doen. Je wil tenslotte wel een goede vakantie hebben en met een slecht voorgevoel....nee:(
Zoek gewoon verder tot je iets naar je smaak vindt, zou ik zeggen:grin:

byoudusty
16-12-09, 15:39
Kan best betrouwbaar zijn,maar denk eerst eens na wat je wilt zien in Florida.Wil je alleen zuid-florida zien of wil je ook naar orlando.Key largo is best zuidelijk.Alleen al vanuit Miami doe je er bijna 2 uur over om er te komen.
ina