PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema beccie25: Orlando-Orlando nov-dec 2010



beccie25
06-12-09, 22:47
hallo allemaal
ook al vernoemd bij het voorstellen
maar ik ga de laatste week van nov 2010 en de eerste 2 weken van dec weer genieten van de floridiaanse zon
heerlijk
we vliegen op orlando, verblijven daar de eerste nacht en rijden dan door naar miami
daar verblijven we een nacht en spenderen we de de dag
aan het einde van de dag rijden we door naar key largo waar we 2 nachten blijven
de volgende dag bezoeken we key west en rijden dan weer terug
de volgende dag rijden we door via de everglades (ook een bezoek) en dan verblijven we nog een nachtje aan de westkust... waar, dat zoeken we nog even uit
daarna rijden we door weer naar orlando, waar we 17 nachten verblijven
en alle disney parken, universal, island of adventures en seaworld bezoeken
en daarnaast kennedy space center, shopping malls en wie weet nog wat kleine uitstapjes
druk programma
maar ontzettend veel zin in!!!!!!
groetjes rebecca

Syllvia
07-12-09, 05:54
Hallo beccie,

Misschien is het handiger om bij dit schema, op de heen weg naar Miami te vliegen en dan terug vanaf Orlando? Scheelt weer een heeel stuk rijden:)

byoudusty
16-12-09, 15:20
hallo allemaal
ook al vernoemd bij het voorstellen
maar ik ga de laatste week van nov 2010 en de eerste 2 weken van dec weer genieten van de floridiaanse zon
heerlijk
we vliegen op orlando, verblijven daar de eerste nacht en rijden dan door naar miami
daar verblijven we een nacht en spenderen we de de dag
aan het einde van de dag rijden we door naar key largo waar we 2 nachten blijven
de volgende dag bezoeken we key west en rijden dan weer terug
de volgende dag rijden we door via de everglades (ook een bezoek) en dan verblijven we nog een nachtje aan de westkust... waar, dat zoeken we nog even uit
daarna rijden we door weer naar orlando, waar we 17 nachten verblijven
en alle disney parken, universal, island of adventures en seaworld bezoeken
en daarnaast kennedy space center, shopping malls en wie weet nog wat kleine uitstapjes
druk programma
maar ontzettend veel zin in!!!!!!
groetjes rebecca

Ik weet niet of je al geboekt hebt,mar anders heb ik een suggestie voor je.
Je wilt na 1 nacht orlando naar miami.
Waarom vlieg je niet naar Miami.
Wij gaan die maand ook en vliegen op 20 nov.naar miami en op 7 dec.vliegen wij vanaf Orlando weer naar huis.
Wij vliegen met martinair.
Heb je nog meer vragen,stel ze gerust.
ina

beccie25
16-12-09, 21:33
hoi ina
ik dacht de tickets nog niet boekbaar zijn
voor martinair?
pas in januari? of vergis ik me nu zo?
anders zou ik er graag meer van willen weten
groetjes rebecca

desteijntjes
16-12-09, 22:03
Wij gaan die maand ook en vliegen op 20 nov.naar miami en op 7 dec.vliegen wij vanaf Orlando weer naar huis.
Wij vliegen met martinair.
Heb je nog meer vragen,stel ze gerust.
ina

Martinair vliegt toch niet meer op Miami? Of ben ik nu abuis#-o

aggie
17-12-09, 10:07
Martinair vliegt toch niet meer op Miami? Of ben ik nu abuis#-o

Nee hoor, ze vliegen niet meer op Miami, alleen nog op Orlando!!! Dus als je dat niet wilt, zul je helaas een andere luchtvaartmaatschappij moeten nemen....:-?

desteijntjes
17-12-09, 10:59
Volgens byoudusty vliegt ze zelf op 20 november naar Miami en op 7 december via Orlando weer terug. Met Martinair#-o
Ik zou het nog maar even nakijken zou ik zeggen.

aggie
18-12-09, 12:32
Daar wil ik dan ook graag het mijne van weten....als ik op de site van Martinair kijk, kom ik toch echt alleen in Orlando uit!!:-$
Wij hebben daarbij ook live het laatste vertrek uit Miami meegemaakt, afgelopen 4 september...wij zaten in het vliegtuig ernaast van British Airways en snapte maar niet wat er allemaal aan de hand was...bleek later de laatste vlucht van Martinair uit Miami te zijn....#-o

A.Hofman
22-12-09, 11:57
Mocht je nog tips hebben voor goedkope tickets (vanaf 1 november) ,dan hou ik me aanbevolen. Ik kan nog niks vinden onder de €550 pp.

desteijntjes
22-12-09, 14:24
Heb voor de gein eens gekeken bij expedia.nl en dezelfde "truc" uitgehaald zoals met onze trip naar New York.

Dus heen 1 november via Brussel - Orlando. Terug 15 november Orlando - Dusseldorf.

Ik heb het geprobeerd te kopiëren. Zie hieronder. Misschien kun je er iets mee? Het is in ieder geval goedkoper als de gemiddelde € 550 - € 600 die ik tegenkom.

http://www.expedia.nl/eta/fltitin.gif € 442,42 gem/persoon (€ 884,84 totaal) 12:10 Vertrek Brussel (BRU)
Aankomst Orlando (MCO) 19:34 ma 1-nov
Duur: 12 uur 24 min. http://www.expedia.nl/pubspec/images/airlines/smUA.gif UNITED 951 / 804Overstappen in Washington (IAD)
http://www.expedia.nl/eta/spaceit.gif
11:35 Vertrek Orlando (MCO)
Aankomst Düsseldorf (DUS) 07:35 http://www.expedia.nl/eta/tip_icon.gif +1 dag ma 15-nov
Duur: 14 uur 0 min. http://www.expedia.nl/pubspec/images/airlines/smUA.gif UNITED 199 / http://www.expedia.nl/eta/icon_codeshare.gif9258Overstappen in Chicago (ORD)

Ook de vluchttijden zijn volgens mij wel gunstig. Nadeel is alleen opstap in Brussel, eindstation Dusseldorf.

A.Hofman
22-12-09, 15:35
De prijs is al een stuk beter, maar logistiek niet echt prettig. Brussel is vanuit Drenthe 3 uur rijden, Düsseldorf 2, maar dan staat je auto in Brussel....
Brengen en halen staat ook niemand op te wachten en met de trein durf ik sinds vorige week helemaal niet meer :)

Misschien is er nog een andere mogelijkheid met die 'truc', maar dan vertrek en aankomst op 1 luchthaven.

desteijntjes
22-12-09, 19:25
Dat was de truc........ Met verschillende vertrek en aankomst luchthavens:?

Ik zou als ik jou was gewoon nog even afwachten. De tickets voor november zijn nog maar net vrijgekomen. November is nog een eind weg, en je zit niet in een vakantieperiode......

Ik begreep dat connections in januari nog met een aantal aanbiedingen zou komen. Misschien zit daar nog iets leuks tussen.

beccie25
22-01-10, 17:25
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
vandaag tkts geboekt via d-reizen
460 euro per tkt voor vlucht ams-mco 20-11 heen 11-12 terug
met aer lingus dus overstap in dublin
lees redelijke verhalen op het internet en we gokken het erop, want tkts waren anders veel duurder en vanuit bru vertrekken of du was vergelijkbaar met het tkt wat ik nu heb
nu weer de rest uitpuzzelen
groetjes rebecca