PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: TYGER



TYGER
04-12-09, 23:16
Hallo, ik heet Zoubeir, ik ben 22 jaar.
Ik ga 25 december tot 1 januari naar Miami, helemaal alleen :D
Ik heb een hotel gereserveerd en een auto gehuurd, en ben van plan om in een paar dagen zoveel mogelijk te zien.

Heb hier geregistreerd voor tips.

Njit
04-12-09, 23:21
Welkom op dit gezellige FLorum.

Waar heb je de auto gehuurd? En welk hotel? We zijn hier helemaal niet nieuwsgierig maar willen wel graag alles weten :)

pascalbrouwers
04-12-09, 23:22
Hey Zoubeir,
Welkom op dit leuke forum.
spannend helemaal alleen.
Ben benieuwd wat je allemaal wilt zien.
Heb je al plannen....
Zoniet laat maar horen waar je interesses naar uitgaan.
Antwoorden krijg je wel.

succes
Pascal

TYGER
04-12-09, 23:37
Welkom op dit gezellige FLorum.

Waar heb je de auto gehuurd? En welk hotel? We zijn hier helemaal niet nieuwsgierig maar willen wel graag alles weten :)

Ik heb mijn auto gehuurd bij Alamo. Ik heb al dagen dit forum gelezen, en heb me nu pas geregistreerd. Ik heb al de topics over de autohuur gelezen en heb veel slechte ervaringen gehoord bij Alamo, over de extra verzekeringen die je aangesmeerd krijgt, en dat de medewerkers dat doen voor hun promotie. Ik ga het gewoon netjes afwijzen. Ik hoop wel dat ik de auto krijg die ik gereserveerd heb, namelijk een Chrysler Sebring. Vraag me anders wel af wat ik als vervanging krijg als die er niet is. Ik haal mijn auto in Miami Beach op.

Ik heb gereserveerd in South Beach Hostel.

TYGER
04-12-09, 23:40
Hallo Pascal,

Leuk je interesse.

Ik heb 6 volle dagen die ik kan vullen. Ik ben een actief persoon, en wil dus van alles een beetje zien.

In die 6 volle dagen beschik ik 4 volle dagen over een auto.

Dat betekent dat ik 2 dagen Miami ga bezichtigen. Van de ochtend tot de nacht ga ik lekker door Miami beach lopen, en snel een strandje mee pikken.

Dan wil ik een dagje reserveren om de Everglades in Everglade City te zien en eventueel Fort Myers erbij pakken aangezien het toch die richting is. Misschien eerst naar Fort Myers voor het strand, en dan naar de Everglades. Ik weet het nog niet precies. Wat ik wel weet is dat ik vroeg in de ochtend van Miami ga vertrekken zodat ik genoeg tijd over houd.

En ik ben van plan om naar Key West te rijden. En ook af en toe te stoppen in andere eilandjes. Veel slapen gaat het niet worden.

Dat gaat me allemaal lukken in die 6 dagen :D

pascalbrouwers
05-12-09, 08:53
Ik zou iedergeval heel vroeg naar de everglades gaan.
Je hebt er een halve dag voor nodig.
= ongeveer een uurtje rijden.
http://everglades.com/ = toch wel 1 vd meest bezochte alligatorfarms.
Wellicht een tip.

miami = opzich leuk en er is natuurlijk genoeg te doen.
Tips vind je hier genoeg.

Key west vind ik altijd leuk om heen te gaan.
mocht je gaan, ga dan zo vroeg mogelijk in de ochtend.
Ik bedoel wel echt vroeg.... 5 uur of zo.....
Dan verlies je weinig van je dag en kun je nog veel doen.
De rit zal je zeker 4 uur in beslag nemen ( waarschijnlijk nog langer).

Wat betreft Alamo.
Kan ik niets negatiefs over zeggen.
Huur daar al jaren auto's, maar nog nooit problemen mee gehad.
Ze zijn normaliter toch wel de goedkoopste.
En ja ze proberen je soms iets aan te smeren.
laat meteen merken dat je er niet van gediend bent.
Maar goed je hebt al een auto.

Veel plezier

Njit
05-12-09, 09:27
Heb je overigens een Underage pakket geboekt voor je auto?

TYGER
05-12-09, 11:36
mocht je gaan, ga dan zo vroeg mogelijk in de ochtend. Ik bedoel wel echt vroeg.... 5 uur of zo.....Ja, ik was ook van plan om vroeg te gaan naar Key West. Om 5 uur vertrekken is inderdaad een goed idee aangezien ik ook wil gaan stoppen in andere eilandjes. De trip gaat mij denk ik langer dan 4 uur duren omdat ik het rustiger aan ga doen. Of ik ga de heenweg stoppen en dingen zien, of de terug weg, daar ben ik het nog niet over uit. Ik denk de heenweg aangezien de tijd, want als ik terug rijd dan is het denk ik alweer donker.

En naar de Everglades ga ik ook vroeg, want ik wil erna nog Fort Myers erbij doen. Als dat niet lukt dan pak ik Cocoa Beach dat iets dichterbij is van de Everglades. Een vriend van me is naar Captain Doug's gegaan voor de airboat tour, lijkt mij dus ook een goed idee.


Heb je overigens een Underage pakket geboekt voor je auto?

Nee, ik moet 25 dollar per dag extra betalen als ik daar aankom.