PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Randje 35



randje35
04-12-09, 15:54
Vandaag heb ik mij aangemeld na al een aantal keren nieuwsgierig geweest te zijn :oops: (maar kon niets lezen zonder aanmelding)
Ik ben mij aan het orrienteren omdat wij in 2011 (ja zolang nog:-#) naar florida willen gaan.
Ik hoop hier alles te verzamelen om een onvergetelijke reis te gaan maken met mijn man en dochter van nu 10 dan 12 hihi

Teleton
04-12-09, 16:19
Vandaag heb ik mij aangemeld na al een aantal keren nieuwsgierig geweest te zijn :oops:

Van harte welkom hier en gefeliciteerd met een van de leukste Sinterklaaskadootjes die een mens zichzelf kado kan doen: Een levenslang lidmaatschap van een van de vrolijkste Floridavakantieforums die er zijn. En dat ook nog eens geheel gratis!

De voorbereidingen zijn in volle gang, lees ik en daar waar nodig en mogelijk zullen we je hier met plezier behulpzaam zijn. Helaas kunnen sponsoraanvragen om de reis eventueel iets eerder te kunnen maken, niet worden gehonoreerd. Voor de rest is het hier men vraagt en wij draaien maar over heel veel onderwerpen is er al een berg informatie beschikbaar.

Een kleine waarschuwing tot besluit: Reizen naar Florida heeft onvermijdelijk tot gevolg dat je besmet wordt met het gevreesde Flordavakantievirus. D'r is, zeker dank zij het lotgenotencontact op dit FLorum, mee te leven...\\:D/