PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney's Boardwalk



marlenes
03-12-09, 12:36
Hallo mede forumlezers,

Ik ga in 2011 naar Amerika en ik las in een van de reisverslagen dat disney's boardwalk ook erg leuk en lekker is om te gaan eten en/of shoppen. Alleen nu vraag ik mij af of de entree hiervoor gratis is? En zijn er veel winkeltjes ed?

Groetjes,
Marlene

pascalbrouwers
03-12-09, 13:25
Entree is gratis.
Je moet je wel melden bij de security bij de ingang...
Hij zal je vragen wat je komt doen ( ieder geval dat was 2 jaar geleden zo).
Zeg dat je even iets wilt gaan eten of het hotel bekijken.

= leuk om even overheen te lopen.
Verwacht er niet teveel van, er zijn niet veel winkeltjes wel genoeg te eten en te drinken.

Als je wilt winkelen en combineren met eten en zo ga dan liever naar down town disney.


Groet,
Pascal

breaker9240
03-12-09, 16:04
Heb ik dit jaar toch niets van gemerkt??
Je kon er zomaar binnen :)

Yvet
03-12-09, 17:37
Wat Pascal wrs bedoelt is dat ze bij het parkeren voordat ze de parkeerplaats op kon rijden zich moest melden.

Als je met Disney transport gaat of gewoon lopend vanaf DHS of Epcot dan kom je niks van security tegen.

vondutchga
03-12-09, 18:36
of je rijd de ingang links voorbij en slaat bij het stoplicht rechtsaf het parkeer terrein op en je parkeert iets verder naar achteren (voorin is cast) wandel je zo naar binnen.

rolthof
06-12-09, 18:29
Wij hebben vorig jaar daar geparkeerd en zijn toen via de boardwalk Epcot binenngegaan, daar zit een zij ingang. Was tegen een uur of 6 's avonds, erg leuk om daar even te lopen en rond te kijken.

mrloes
22-01-10, 16:52
hallO

Is "Disney's Boardwalk" het zelfde als "Down Town Disney" ?
Ik ben er in 2002 geweest maar ik weet ff niet meer hoe t toen heette, of je entree moest betalen enz. Ik vond het iig wel leuk om 's avonds een rondje te lopen en wat
winkeltjes te doen. Dus als t ff kan wil ik er dit x ook heen, mei 2010.

Teleton
22-01-10, 17:05
Is "Disney's Boardwalk" het zelfde als "Down Town Disney" ?Ik ben er in 2002 geweest maar ik weet ff niet meer hoe t toen heette, of je entree moest betalen enz.

Disney's Boardwalk (http://disneyworld.disney.go.com/destinations/disneys-boardwalk/) is niet hetzelfde als Downtown Disney (http://disneyworld.disney.go.com/destinations/downtown-disney/). Klik voor alle info op de links.

christophe
09-08-11, 16:14
Ik zou dit gebied willen bezoeken vanuit epcot park. Misschien er zelfs lunchen als de epcot restaurants te druk zin. Is dit ver te voet, of mogen we ook gebruik maken van de boten uit epcot? We verblijven niet in een disney hotel.

Njit
09-08-11, 16:21
Van http://allears.net/btp/brdwlk.htm


HOW TO GET THERE:

Resort Guests can get to Disney's BoardWalk a number of ways:

By Disney World Bus: From any Disney theme park, take the bus to the Boardwalk Inn and Villas, walk through the lobby and voila! You're there!

By Boat: The BoardWalk shares boat transportation with the Swan, Dolphin, Yacht and Beach Clubs. The route from Disney-MGM Studios is: 1) Swan/Dolphin, 2) Yacht & Beach Club, 3) Boardwalk, 4) Epcot.

From Disney's Hollywood Studios, catch Friendship boat launch to the dock on the BoardWalk.
From Epcot, catch a Friendship boat launch directly to the BoardWalk.
From the Yacht and/or Beach Club, catch the launch at the marina.
On Foot: Disney's BoardWalk is easily reachable by foot from many destinations:

From Epcot -- Depart through the International Gateway and follow the signs. The walk is about .5 miles.

From Disney's Hollywood Studios -- Take the path that starts in the park's parking lot and follow the signs. The walk is about 1 mile.
From Swan/Dolphin -- It's a short walk from the entrance of either hotel, over the bridge to the BoardWalk. Just follow the signs.
From Yacht & Beach Club -- Walk around the lake to reach the BoardWalk on the opposite shore.
By Cab: Valet or Bell Services at any Disney hotel will be glad to call a cab for you.

By Car: Take I-4 to Exit 64-B (Epcot). Take 2nd exit (Epcot Resorts/Disney's Hollywood Studios). Turn right at 4th traffic signal. The Boardwalk will be on the left.

christophe
09-08-11, 16:36
thx, knappe site is dat trouwens, zeer voor disney restaurants.

Ritchie
08-08-12, 19:24
Ik wil graag Disney's Beach Club Resort en/of Disney's Boardwalk bezoeken vannuit Epcot, kan dit, we hebben een jaarkaart.

Mickey99
08-08-12, 20:46
Voor een bezoekje aan de Boardwalk of Beach club heb je geen jaarkaart nodig. Vanuit Epcot is het ook makkelijk, er is een in- en uitgang van Epcot aan de kant van de Boardwalk. Wij hebben dat vaak gedaan, even een rondje Boardwalk en dan door naar Epcot of andersom.

Anthon14
25-04-14, 17:55
Ik vond het vooral horeca maar het zag er wel gezellig uit, er zijn niet echt winkeltjes zoals in Downtown.

Mushu
25-04-14, 17:58
Is niet vergelijkbaar met DTD. Het is een hotel aan het water (op de foto zie je de kamers boven de winkels en restaurants). Maar wel gezellig en er zijn inderdaad een paar winkeltjes, wat restaurants en in de avond is er entertainment op de boardwalk. Best de moeite waard om een keertje te bezoeken (bijvoorbeeld in combinatie met een restaurant bezoek). Wij zijn er iig geen uren zoet en wat winkels betreft is er in verhouding met DTD weinig te vinden.

elstars
25-04-14, 18:13
Wij zijn er in de kerstvakantie overdag heen geweest. We vonden het leuk, maar ook niet meer dan dat. We hebben overal even gelopen en daarna iets gegeten. We kwamen met een bootje en gingen zo ook weer terug. Ál met al zijn we er zo'n anderhalf uur geweest, toen hadden we het wel gezien. Het is niet te vergelijken met Downtown Disney, daar konden we makkelijk een paar uur doorbrengen.

Anthon14
25-04-14, 18:31
Overigens kun je als je tussen Engeland en Frankrijk de uitgang neemt in Epcot zo doorlopen naar de Boardwalk en het bezichtigen of een hapje eten en dan verder met Epcot.

José
25-04-14, 21:40
Wij vinden de Boardwalk s'avonds heel gezellig om rond te lopen, hangt een leuk sfeertje. Alles is ook mooi verlicht.

Anita&Dennis
02-09-14, 06:08
Is het ook een goede plaats om naar het vuurwerk van Epcot te kijken? Hebben het vandaag vanuit downtown disney gezien maar vond het tegenvallen

Anthon14
02-09-14, 08:45
Je staat in ieder geval een stuk dichterbij maar je mist toch ook een heel stuk wat zich net boven het water afspeelt en je wel in Epcot zelf staat om het vuurwerk te bekijken.

Bosevents
02-09-14, 09:54
EPCOT vuurwerk moet je gewoon in EPCOT zelf kijken. Het meer is zo groot dat je er altijd wel een geschikte plaats vind om de show te zien. OP het meer gebeurt ook zo veel.
Voor mij nog steeds de show met de meeste emotie. :)

S@skia
02-09-14, 18:35
Wij vinden het wel een leuke plek om heen te gaan en naar het vuurwerk te kijken als je niet naar Epcot gaat. Je ziet inderdaad niet alles maar de sfeer is er erg leuk. Nou ben ik geen fan van de show in Epcot dus ik vind dan ook niet dat ik iets enorm mis, je kunt er ook in de verte het vuurwerk van MK zien en vanaf de parkeerplaats het vuurwerk van de studio's. Beetje plannen en het komt helemaal goed ;)