PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Gladys



Gladys
26-11-09, 14:49
Hoi!

Ik ben Gladys en lid geworden van het forum om enkele redenen;
Na mijn middelbare school ben ik een jaar in Colorado gaan wonen, daarna weer terug gegaan naar Nederland. Na mijn eerste jaar opleiding heb ik een half jaar gewerkt voor Disney in Orlando, ik woonde in Orlando en was ieder weekend eigenlijk in Miami (longgg drive). Daardoor ken ik florida redelijk goed, en kan ik andere misschien tips geven.
Zelf ben ik van plan om in de zomer te verhuizen naar Miami, voor minstens 18 maanden, dus misschien ook nog mensen die mij kunnen helpen m.b.t. het kopen van een huis, waar, etc:)

Teleton
26-11-09, 16:28
Na mijn eerste jaar opleiding heb ik een half jaar gewerkt voor Disney in Orlando, ik woonde in Orlando en was ieder weekend eigenlijk in Miami (longgg drive). Daardoor ken ik florida redelijk goed, en kan ik andere misschien tips geven.

Hi Gladys en welkom hier op het Forum waar het verschrikkelijk verslavende Floridavakantievirus veelvuldig verspreid wordt. Je hoeft je dus niet te generen als je komt helpen de blijde boodschap te verkondigen. Gelukkig hebben we altijd behoefte aan kennis en informatie van nieuwe Forumleden, want ook al is er hier veel info te vinden, er kan altijd wel weer wat worden toegevoegd of uitgelegd. Er zijn ook leden die ( soms gedeeltelijk) in Florida wonen, wellicht hebben die weer tips voor jou. Hoe dan ook, veel plezier hier!