PDA

Bekijk Volledige Versie : Oud en nieuw in Orlando



von24
11-03-06, 10:52
Een tijdje geleden heb ik hier wat tips gevraagd voor een 9-daagse reis in Maart. Dit kon helaas niet door gaan, maar inmiddels hebben we dus wel geboekt maar pas op 30 december. We wilden altijd al graag weg met Oud & nieuw, dus dat gaan we nu in Orlando vieren!

Nu heb ik dus nog een paar vragen:
- het hotel waar we zitten heet Qualtiy Inn Conference Center. Heeft
iemand hier ervaring mee?
- wie heeft er al eens oud & nieuw gevierd in Orlando en waar dan
precies?

Uiteraard zijn alle tips en opmerkingen van harte welkom, dus kom maar op!

Disneyfan1970
12-03-06, 17:57
Oud en nieuw gevierd in Magic Kingdom, heel erg leuk, wel vroeg in het park zijn.
Zo goed bevallen, dit jaar gaan we dat weer doen !!

Jeroen

Barry1401
10-04-06, 02:24
Oud en nieuw gevierd in Magic Kingdom, heel erg leuk, wel vroeg in het park zijn.
Zo goed bevallen, dit jaar gaan we dat weer doen !!

JeroenAl 6 jaar lang zitten we met oud & nieuw in EPCOT...
Zo ook dit jaar... http://www.mysmilie.de/english/green/smilies/goldies/10.gif

twisterking
14-04-06, 16:48
Wij zijn daar dit jaar ook met een groepje. Wat is er dan zoal te beleven en waarom te kiezen voor welk park?

Is het daar nog een beetje redelijk weer?

Barry1401
14-04-06, 20:13
Wij zijn daar dit jaar ook met een groepje. Wat is er dan zoal te beleven en waarom te kiezen voor welk park?

Is het daar nog een beetje redelijk weer?

Afgelopen jaar was het op 31 december 24:00 uur 19 graden C... 8) (Ieder jaar trouwens).

Waarom EPCOT?
EPCOT is de enige plek waar die dag nét zoveel bezoekers komen als in de andere parken, met dit verschil, in EPCOT merk je daar niet zo veel van...
Er is daar veel meer ruimte, zodat je niet zij-aan-zij loopt...

De hele dag zijn er nog de gebruikelijke holidays dingen... :o
Kerstmannen uit alle aanwezige landen die hun kerstverhaaltje doen...
GIGANTISCH vuurwerk... :shock:
De 1ste om 20:30 uur... de 2de om 11:30... en die gaat dan door tot 00:15 uur... ondertussen wordt er afgeteld... om 24:00 uur gaat het over in het nieuwjaarsvuurwerk... en da's mooi... :shock: :shock:
Ze beginnen namelijk met het land waar het, het eerste nieuwjaar is...
Japan... enz enz... elk land komt zo aan de beurt... :shock: dit vuurwerk komt BOVEN dat specifieke land... geweldig... voor mij niets anders meer...

Wel vroeg aanwezig zijn... anders kom je er niet meer in
Vorig jaar was Magic Kingdom, al om 13:00 uur aan max. capacity...
Animal Kingdom (doet eigenlijk niet mee) deze sluit gewone holidays tijd (ik dacht 20:00 uur)
In MGM kom je in de regel altdijd nog wel in... 8-[
16:00 uur De auto's die voor Epcot in de rij stonden werden verder geleid naar MGM.

Maar als je éénmaal binnen bent in EPCPOT hoef je eigenlijk niet meer weg... overdag was het een beetje zweten, had een jasje aan, er het werdt toen 24C graden... (in de zon) 8)

Wij willen eigenlijk nooit meer anders...
We reserveren voor oudejaarsavond altijd een diner in "Le Cellier"
(Canada) ...
Vroeger kon je dit pas 3 maanden van te voren doen, tegenwoordig 6 maanden van te voren... :D
Dus op 30 óf 31 juni reserveren wij weer... :)

Waarom EPCOT??? Op één of andere manier schijnt op 31 dec. in Magic Kingdom te willen zijn... leuk voor de kinderen enzo...
Helemaal niet leuk voor de kinderen... :-& er staan vaak rijen van meer dan 2 uur... met een beetje geluk, red je 2 of 3 attracties... en da's zonde... 8-[
Ga op 30 dec. naar MK en op 31 dec naar EPCOT
Vergeet uiteraard in de dagen daarvoor... naar Disney MGM Studios te gaan, voor Osborne Spectacle of lights... 5 miljoen lampjes... :shock: ik heb er foto's van, indien je ze wilt zien, wil ik ze wel mailen... (geen hotmail, die doet raar met grote attachements)

Groeten! :mrgreen:

Eric
14-04-06, 20:15
Is het al bijna 31 december ??
Eric

corrus
15-04-06, 14:00
Is het al bijna 31 december ??
Eric

????? :shock: :D :D

Patrick
28-10-07, 23:13
Hallo allemaal,

wij gaan voor het eerst oud en nieuw vieren in Orlando. Heeft iemand dit al eens gevierd bij Universal of Seaworld? Of is het eigenlijk het allerleukste bij Disney?

alvast bedankt.

edit: Niemand bij Universal, oud en nieuw gevierd?

edit: Waarschijnlijk word ik de eerste die dit gaat doen. Ik zal wel vertellen hoe het was. Iemand moet toch het voortouw nemen ;-)

Patrick
31-10-07, 23:12
Waarschijnlijk laten we Disney helemaal links liggen deze reis. Afgelopen jaar ook al naar Disney Parijs geweest.
Dus de keuze voor Universal is niet helemaal onlogisch voor ons. Ook een hoop positieve verhalen gelezen op verschillende sites. We zijn benieuwd:razz:

Eric
31-10-07, 23:28
Waarschijnlijk laten we Disney helemaal links liggen deze reis. Afgelopen jaar ook al naar Disney Parijs geweest.

Je kan Disney Parijs totaal niet vergelijken met Disneyworld Orlando.
Dat is hetzelfde als Delfzijl vergelijken met Amsterdam....
Eric

mail.eve
31-10-07, 23:44
Niemand bij Universal, oud en nieuw gevierd?

Jawel, wij 2004/2005, we waren met ons gezinnetje 3 personen en vrienden 5 personen. Het was toen het enige park wat tot 01:00 uur open was.

Hoe hebben we het ervaren, heerlijk druk, gezellig, live radio, veel Amerikanen met platic hoeden op en toeters in de mond. Het moment van 00:00 is heel apart, iedereen gaat uit zijn dak en het feest kan beginnen. Wij vonden het zeker een aparte ervaring, een oud en nieuw zonder oliebollen, maar in het warme Orlando.

Vorig jaar 2005/2006 hebben we het in "onze" villa gevierd, en hebben we achter spijt dat we wederom niet naar Universal waren geweest of naar Int. Drive, ook daar schijnt men fantastich vuurwerk de lucht in de schieten.

IK wens je ook veel plezier tijdens deze jaarwisseling.

Nicole
31-10-07, 23:50
Nee niet in Universal of Seaworld meegemaakt. Wel in Magic Kingdom en dat was geweldig !!

Patrick
01-11-07, 09:48
Hoi Eric,

kan jij mij vertellen wat er anders aan is. Ik ben wel in Epcot en A.K. geweest. Maar niet in die andere 2, omdat ik het idee had/heb dat die bijna hetzelfde zijn als in Parijs. De attracties komen ook erg overeen.

grt
Patrick

maro
16-07-08, 21:50
Hallo
Op 27 december 2008 vetrekken we met 4 volwassen (55+ en 60+) naar Orlando.
We hebben een villa gehuurd in Davenport, Tuscan Ridge,
Zijn er specilae festiviteiten met de jaarwisseling..vuurwerk..shows.
Wat mogen we zeker niet missen in deze periode. Iemand geweest tijdens deze periode. 27 dec tot 15 januari 2009.
Goed advies altijd welkom.

mickmak
16-07-08, 23:05
Toevallig zijn wij afgelopen jaar ook op de 27e vertrokken en tot 18 januari gebleven.
Wij hebben echter oudejaarsavond niet echt gevierd. We konden nog niet naar Disney omdat we de 16e perse wel wilde gaan (zoontje werd toen 5 jaar en dat wilde we in Disney vieren) en de kaarten waren maar 14 dagen geldig dus 31 december is uiteindelijk Old Town geworden. Echter het weer was wat minder want het had geregend en toen we daar kwamen was er nog niets te doen. We vonden het er ook niet bijzonder. We waren moe en zijn gewoon naar huis gegaan en in slaap gevallen voor 12 uur :oops:
Achteraf heb ik wel spijt dat we niet op oudejaarsavond naar Magic Kingdom of Epcot zijn gegaan.

Jackie

corrus
17-07-08, 01:27
Hallo
Zijn er specilae festiviteiten met de jaarwisseling..vuurwerk..shows.
Wat mogen we zeker niet missen in deze periode. Iemand geweest tijdens deze periode. 27 dec tot 15 januari 2009.
Goed advies altijd welkom.

Wij zitten ieder jaar met kerst en oud & nieuw in de Orlando area.

Wat je beslist niet mag missen:

31 december ... EPCOT vanaf 23:20 begint daar het nieuwjaars vuurwerk, wat doorloopt tot 00:20
Dit mag je beslixt NIET missen.

Vergeet ook niet de Osborne Spectical of Lights te bezoeken in Disney's Hollywood Studios.
Een flink stuk van het park is dan versiert met maar liefst 10 miljoen lichtjes
Ook dit mag je niet missen.

Ga eens een avondje naar Celebration FL, waar de huizen fantastisch versierd en verlicht zijn.
Ook valt daar op vrijdag- en zaterdagavond SNEEUW.
Je kunt daar een ritje maken (tegen betaling) in een koets..

Eigenlijk is alles in Orlando versiert.
Houdt er echter wél rekening mee dat als je met die feestdagen écht uit eten wilt gaan, een tafeltje van te voren te reserveren.

brin
17-07-08, 13:05
Wij zijn ook op zoek naar een "zeer goed" gastronomisch ( French Cuisine ) restaurant voor Oudejaarsavond door te brengen. Heb al een beetje rondgezocht en wat restaurants gevonden, maar de meningen lopen hierover zo uiteen. Wat wij zoeken is geen grill of steakhouse maar meer gastronomie. Hier enkele adressen die ik reeds gevonden heb:
MANUELS ON THE 28
DOWNTOWN ORLANDO

CHEZ VINCENT (FRENCH CUISINE)
533 W. NEW ENGLAND AVENUE ORLANDO

LE COQ AU VIN (FRENCH CUISINE)
4800 S ORNAGE AVENUE ORLANDO

Is er iemand die al deze restaurants bezocht heeft en zijn ervaring wil delen ?


Is er ook wat te doen op Kerstdag en Nieuwjaarsdag zelf ?

corrus
17-07-08, 13:23
Houdt er rekening mee dat diverse restaurants op kerstdag gesloten zijn.

Deze restaurants ken ik niet.
Bovendien kom ik nooit in downtown Orlando... en zeker niet met kerst!

brin
17-07-08, 14:00
Andere goede adressen van restaurants zijn ook welkom.
Voor Kerstdag en Nieuwjaarsdag bedoel ik iets te doen in parken ofzo... Shows of parade's.

raygwencaith
17-07-08, 15:30
Via de zoekfunctie is er voldoende over restaurants te vinden.

corrus
17-07-08, 15:33
Andere goede adressen van restaurants zijn ook welkom.
Voor Kerstdag en Nieuwjaarsdag bedoel ik iets te doen in parken ofzo... Shows of parade's.

Even een stuk of 5 posts terug lezen...

Patrick
15-08-08, 12:39
Wij zijn vorig jaar bij Universal geweest om daar de jaarwisseling te vieren. Kaarten waren 100 dollar p.s. Daar kreeg je de hele avond gratis eten voor, alle clubs waren vrij van toegang en Foreigner en de B-52's traden beide 2x een uur op. Was een erg geslaagde avond!

MiriaM25
11-07-09, 21:17
Maandag vertrek ik naar Florida,
Nu waren we deze week nog bij ons reisbureau
en de meneer had het over een heel leuk iets, waar ze elke avond , oud en nieuw vieren, maar hij wist de naam er niet meer van..

Weet iemand het van hier??

Groetjes Miriam!

Ta2 Gerrit
11-07-09, 22:58
Dat was ooit bij Disney's Pleasure Island (http://disneyworld.disney.go.com/destinations/downtown-disney/), maar is al een tijdje niet meer, helaas.

cindy74
12-07-09, 18:55
Nog altijd een gemis in mijn ogen . Ik was een echte adventures club fan snap niet waarom want nu is er niks waar een ouderen hun hart kunnen ophalen .

Rayman90
21-09-09, 18:28
Ik wou vragen of je ook oud en nieuw kunt vieren in centrum gedeelte ''Universal Citywalk''. Is er daar ook 12 uur vuurwerk enzo..

Njit
21-09-09, 19:24
Ja en Ja. Zie hier het programma van vorig jaar: http://orlando.about.com/od/universal/a/usnye.htm

Breng wel een zak geld mee :)

Patrick
21-09-09, 19:26
Ik heb hetzelfde eens gedaan. Nooit spijt van gehad. Als het goed is kan je een verslag terugvinden in mijn weblog.

Rayman90
21-09-09, 19:29
Breng wel een zak geld mee :)Is het dan ook gratis toegang?

Patrick
21-09-09, 19:33
Is het dan ook gratis toegang?


Zeker niet! $119 dollar pp. Zit wel toegang tot alle clubs bij en onbeperkt eten. Toen wij er 1,5 jaar terug waren hadden we 2 x 1 uur Foreigner en 2 x 1 uur B 52's. Echt een top avond gehad!

Rayman90
21-09-09, 19:36
Okee dan ga ik wel gewoon naar het park.

Njit
21-09-09, 19:38
Stond ook gewoon in het linkje wat ik erbij geplaatst had. Soms werkt lezen verhelderend :)

Patrick
21-09-09, 19:42
Okee dan ga ik wel gewoon naar het park.


je kan ook gewoon en/en doen. Wij besloten het op de dag zelf. Als je met mastercard betaald krijg je ook nog $5,- korting per kaart

Rayman90
21-09-09, 21:52
je kan ook gewoon en/en doen. Wij besloten het op de dag zelf. Als je met mastercard betaald krijg je ook nog $5,- korting per kaart

Ja kan ook, ik zie het wel tegen die tijd!

amavageo
07-10-09, 00:15
De jaarwisseling brengen wij door in Orlando. Heeft er iemand voor ons een tip in welk park we moeten wezen? Dus om 12 uur, waar is de mooiste show of waar is het te doen? We gaan met een dochter van 10 en een dochter van bijna 2. Het Magic Kingdom slaan we over, die van 10 vindt dat niet (meer) leuk en die van 2 vind dat (nog) niet leuk. En wijzelf zijn al helemaal geen Disneytypes.
Epcot, SeaWorld, Universal? Of wellicht iemand die een site weet waarop staat vermeld wat waar te doen is die avond? Met heel mooi vuurwerk zijn we al erg gelukkig \\:D/Maar om dat nu vanaf ons hotelkamertje te bekijken, daar zijn we ook weer niet voor in Orlando!

Teleton
07-10-09, 10:44
Heeft er iemand voor ons een tip in welk park we moeten wezen? En wijzelf zijn al helemaal geen Disneytypes.

Tsja, laat Disney nu het leeuwendeel van de activiteiten voor hun rekening nemen. Je ontkomt er dus bijna niet aan.......Je vraag doet me een beetje denken aan de man die een dame blanche bestelde, maar dan zonder vanille ijs en chocoladesaus....:-k. MK niet meer leuk voor een meisje van 10? Al eens geweest dan, op newyearseve....

Een overzicht van de activiteiten van afgelopen Oud en Nieuw vind je hieronder. Voor de activiteiten van 2009 wordt naar de betreffende sites verwezen.


There is nothing like "ringing in the New Year" at an Orlando theme park. Dazzling fireworks, special stage entertainment and extended park hours make Orlando's famous theme parks a popular spot to join in the fun.

At Epcot, a special version of “IllumiNations: Reflections of Earth,” the laser-light spectacular featuring dancing flames and cascading fountains orchestrated to an original musical score, will be presented at 7:30 p.m. and 11:40 p.m. The park’s Dec. 31 operating hours are 8 a.m. to 1 a.m.
Disney’s Hollywood Studios will host “Fantasmic!,” the lavish spectacular of water animation, lasers and fireworks, at 6:30 p.m. and 8 and 10 p.m. Revelers can “rock on” with live performances by in-park band “Mulch, Sweat and Shears,” plus a DJ spinning tunes at Mickey’s Sorcerer’s Hat. A special “Lights, Camera, Happy New Year” fireworks show brings in the new year at 11:50 p.m. The park is open from 8 a.m. until midnight on Dec. 31.
Late-nighters can party at Magic Kingdom until the wee hours with parades and fireworks galore. The park is aglow with “Mickey’s Once Upon a Christmastime Parade” at 12 noon and 3:30 p.m., followed by the wondrous “SpectroMagic” parade at 7 p.m. and 10:30 p.m. “Holiday Wishes” fireworks, the boldest and brightest pyrotechnics show at Disney, takes place at 8:30 p.m. capped with the grand finale “Fantasy in the Sky” fireworks at 11:50 p.m. On Dec. 31, the park is open from 8 a.m. to 2 a.m.
Disney’s Animal Kingdom is open from 8 a.m. to 8 p.m. on Dec. 31. Guests can enjoy one of the final presentations of the romping character cavalcade “Mickey’s Jingle Jungle Parade” at 3:45 p.m.
At SeaWorld Orlando, enjoy a musical celebration and vibrant fireworks. For those who would rather end the year with a splash, the park's attractions and thrill rides will remain open until midnight. Special entertainment from 9pm to 12:30am., featuring Michael Andrew and his 18-piece Atomic Big Band at the Bayside Stadium.
Universal CityWalk, the Universal Studios 30-acre entertainment complex, hosts one of Orlando's hottest New Year's Eve parties. Bid farewell to 2008 with music by The Doobie Brothers. The evening event includes live entertainment in every nightlife venue and all-you-can-eat buffet with filet mignon, jumbo shrimp, desserts and more; along with a midnight champagne toast. Hats and noisemakers are included with admission. The event is from 8pm to 2am. Advance tickets are $119.99 (plus tax) and $124.99 (plus tax) after Dec. 21. Save an additional $5 on each ticket and receive express line access when purchased with an American Express card.
At Universal Orlando, stay up late at Universal Studios, open until 1am. Please note: Islands of Adventure closes at 10pm.
For more information about Disney celebrations, visit Disneyworld.com (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index) or contact 407/824-4321. For more information about SeaWorld, call 407/363-2259 or visit SeaWorld.com (http://www.seaworld.com/). For the scoop on Universal Studios, visit UniversalOrlando.com (http://www.universalorlando.com/).

amavageo
07-10-09, 12:09
Teleton,
Onwijs bedankt! Realiseer me ook wel dat MK de mooiste shows heeft. Wij zijn begin 2006 naar Disneyland Parijs geweest en toen vond ze het nog enigszins leuk...dit jaar zijn we weer geweest met allebei de kids en het enige waar de oudste oog voor had waren de attracties etc. We hadden dus net zo goed een dagje naar SixFlags in Nederland kunnen gaan! En tja, je doet het toch voor de kids he, zelf geef ik niets om MM, DD en Prinssen etc. Maar ik ga het zeker bekijken, wil niet de mooiste show van het jaar missen ;-)) Dan moet er maar iets anders tussenuit, we zullen moeten schipperen....HELAAS!
Maar geweldig joh, je tips, deze dingen werken zo verhelderend als je er een beetje in thuis bent ipv uren achter je computertje... SUPER!

Njit
07-10-09, 12:12
Maar geweldig joh, je tips, deze dingen werken zo verhelderend als je er een beetje in thuis bent ipv uren achter je computertje... SUPER!

Nog een gratis tip: plaats even een berichtje in Even voorstellen... (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=15)
Niet verplicht maar wel zo leuk voor iedereen die de moeite neemt om op je vragen te reageren :)

corrus
08-10-09, 00:54
Voor oud & Nieuw: THE place to be is EPCOT... http://www.mysmilie.de/smilies/goldies/3/55.gif

Onvergetelijk... voor jong en oud...


ECHT !!!

http://www.mysmilie.de/smilies/goldies/24.gif Wij doen jaarlijks niet anders...

finkel
25-11-09, 21:31
wij (ik, manlief,2 dochters van 8 en 10) gaan in de kerstvak. naar florida, en zijn bij oud en nieuw in orlando.
waar kunnen we leuk oud en nieuw vieren? zag al wel dat bepaalde parken lang open zijn.
nu willen we eigenlijk niet naar een disney park, maar dat is missch. de enigste plek waar we leuk vuurwerk kunnen zien.
Hoe vieren de amerikanen eigenlijke oud en nieuw?:cool:

corrus
25-11-09, 23:17
Epcot, Epcot, Epcot...

"The place to be" op oudeaarsavond...

Gebruik maar eens de zoekfunktie... Er is al een heleboel over geschreven...

Amerikanen vieren ziet zoals wij Oud en Nieuw...
Zelf vuurwerk afsteken is meestal streng verboden...
Als de Amerikanen thuis oudejaarsavond vieren doen ze vrij rustig met de familie...
Om 12 uur is het de beste wensen, enz... daarna is het in de regel afgelopen...

Teleton
26-11-09, 10:22
nu willen we eigenlijk niet naar een disney park, omdat........?

finkel
26-11-09, 15:56
Bedankt voor de tip.
Gaan we denk ik toch naar epcot.
Had al aan mn dochters belooft om in amerika vuurwerk te kopen, maar dat gaat dan waarschijnlijk niet lukken.
Ze hadden zelf het plan om het van hier mee te nemen, maar dat zullen we maar niet proberen.
En uh... we zijn gewoon niet zo disney fan. En epcot is dan toch net weer wat anders. Ook al hoort het bij de disney parken.

vondutchga
26-11-09, 16:14
finkel: je kunt hier net zoveel vuurwerk kopen als je wilt. je hoeft zelfs niet te wachten tot 30 december.

Wat betreft het vieren is het hier wel wat rustiger maar er zijn toch genoeg mensen die zelf hun vuurwerk afsteken. het is inderdaad wel zo dat als je niet in een park of een club zit dat na 12 uur het gauw over is.

Ik weet zelf nog niet of ik met oud en nieuw in Nederland ben maar mocht ik hier zijn ben ik waarschijnlijk met de familie in epcot.

cindy74
26-11-09, 16:22
Je hoeft niet echt een disneyfan zijn voor het toch leuk te vinden , de sfeer is zo geweldig dat het altijd een goed idee is om daar te zijn .

brin
27-11-09, 14:32
Ja dat is zo. Er heerst een ongelooflijke sfeer, overal kerstmuziek en gezellige drukte. Prachtig vuurwerk - en lichtshow ook bij Epcot.

Wij waren verleden jaar op kerstavond in Magic kingdom en op kerstdag in Disney Hollywood studio's. De lichtjes, de versieringen alles draagt bij voor een onvergetelijke kerst. Disneyfan of niet...

marijke_bj
23-12-09, 23:10
Wij gaan naar Hard Rock Live met dinner en party en live optredens.
iemand al eens gedaan?

Wiseguy
24-12-09, 00:11
nu willen we eigenlijk niet naar een disney park

2005 was ik op 31-12, als toen 38 jarige, in Disney World voor de newyear's party en ik kan je zeggen dat het FANTASTISCH was.
2006 in Universal Studio's en dat vond ik zelfs nog iets leuker.
Ik heb er geweldige herinneringen aan en ik zou het gelijk weer doen.
Maakt niet uit hoe oud je bent, het is leuk voor iedereen.

wasp
24-12-09, 12:40
Middag,

Wij vieren oud&nieuw op de Universal Citywalk met optredens van the Temptations en Four Tops incl. eten (buffet)
Heb er zin an.!!:D:D

FloridaFrankie
01-01-10, 22:12
Wasp,

Met jouw mededeling over oud & nieuw verplicht je je om verslag te doen :)). Ben zeer benieuwd hoe het was! Wow!

marijke8
03-01-10, 19:37
Oud en nieuw gevierd in Sea World was erg gezellig met keus uit een live big band bij het bayside stadion, een dj bij de polar express met alle nieuwste hits en bij animal actors een podium met een dj waar salsa muziek werd gedraaid. Een mix van mensen van over heel de wereld. Was een heel leuke ervaring. Seaworld was tot 1 uur open. Vuurwerk was maar 10 minuten maar dat mocht de pret niet drukken want het was geweldig.

[verwijderd]
03-01-10, 21:14
Wij waren in Epcot en het vuurwerk was daar ook super te noemen, voor de rest erg druk en problemen met de toiletten waardoor er toch wel grote rijen stonden voor de toiletten.

Tevens was er na het vuurwerk van 19.30 uur 2 extra uitgangen welke na het vuurwerk van 0.00 uur niet open gezet werden, wat ik erg vreemd vond aangezien er op dat tijdstip ook een hele grote menigte zich naar de uitgang begaf.

Helaas is er door een foutje geen opname meer in ons bezit van het laatste vuurwerk, mocht iemand hier nog filmopnames van gemaakt hebben zou ik hier graag een kopie van willen hebben. PB me dan even.

Sweetsugar
17-03-17, 17:38
Ik hoop dat ik deze omhoog mag gooien.
Is het nog steeds zo dat Epcot de place to be is met oud & nieuw?

YBodur
06-04-17, 16:05
Wij zijn komend oud en nieuw in Orlando en het is voor ons de eerste keer rond de feestdagen.

We zijn dit keer niet van plan om naar Disney te gaan maar willen wel op een leuke plek oud en nieuw vieren. Wie heeft er leuke tips voor ons? (gezin met 1 zoon van 16 jaar)
Ik ben benieuwd!

Sweetsugar
01-05-17, 15:33
Ik zoek ook leuke tips.

Patrick
02-05-17, 08:29
Universal City Walk