Florida Forum

TomTom One 125 USA, gekocht 25-10-2009

pascal s
24 november 2009, 21:40
* GERESERVEERD *

TomTom ONE 125 met de nieuwste kaarten van de USA van 2009.
Gekocht 25-10-2009 in de USA (aankoopbon aanwezig).
Nederlandse taal aanwezig (menu's en spraak).

In goede staat, alle kabels zijn aanwezig en de zuignap is nog niet gemonteerd geweest.

Prijs is 80 euro.

i.westdijk
24 november 2009, 21:56
Hallo
Ik heb wel belangstelling om hem te kopen. Wij gaan in april 2010 naar Florida en had me al bedacht dat het voordeliger is om er zelf een te kopen ipv huren.
Hoe is hij in het gebruik?
Hoop van u terug te horen.
Groetjes Irene

pascal s
24 november 2009, 22:03
We hebben ons 2 weken prima gered met de Tomtom.
Wat we als een groot voordeel hebben ervaren, is dat hij Nederlandstalig gesproken aanwijzingen geeft. Ook de menu's zijn in te stellen als Nederlands.
Verder is het apparaat heel simpel in gebruik (volgens mij sowieso een sterk punt van de Tomtom?).
We hebben alvast diverse POI's voorgeinstalleerd (alle Disney-parken en andere bezienswaardigheden, Wal-Mart's, benzinestations, etc). Volgens mij bij haast alle navigatie-systemen wel te downloaden, maar voor de Tomtom is op dit punt ook veel te vinden.

We verwachten niet binnen 1 (of 2?) jaar weer naar de USA te gaan, vandaar dat we hem verkopen. Kopen we de volgende keer wel weer een navigatiesysteem via dit forum ;)
Wel hebben we hem pas gekocht toen we aangekomen waren in Florida, bij de 1e de beste Wal-Mart. Wanneer we geweten hadden hoeveel baans die wegen daar vaak zijn, hadden we hem wel vantevoren via dit forum gekocht. Want van het vliegveld naar de Wal-Mart met een routebeschrijving op papier was wel even zweten ;) :D

ktcpinina
25 november 2009, 09:19
hey,
betekent gereserveerd dat ie al verkocht is of niet?
anders willen wij de tomtom graag meteen kopen.

pascal s
25 november 2009, 10:35
hey,
betekent gereserveerd dat ie al verkocht is of niet?
anders willen wij de tomtom graag meteen kopen.

Hij is gereserveerd voor i.westdijk.
Mocht de koop niet doorgaan dan zal ik contact met je opnemen, ok?

pascal s
26 november 2009, 21:10
Verkocht.

Je was helaas net wat later ktcpinina, als ik er 2 had gehad was de 2e voor jou ;)

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum