PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Patrick#23: augustus 2010



Patrick#23
23-11-09, 15:14
Wij hebben ook alles al vast staan en gaan in augustus 2010.
Wij doen de volgende plaatsen aan;

7 augustus aankomst Orlando airport
Auto ophalen bij Alamo
Hotel Champions World resort
8 augustus bezoek Magic Kingdom
9 augustus bezoek Magic Kingdom
10 augustus bezoek Universal Studios
11 augustus relaxen zwemmen / shoppen
12 augustus bezoek Animal Kingdom
13 augustus bezoek MGM Studios
14 augustus relaxen
15 augustus bezoek Sea World
16 augustus bezoek Epcot Centre
17 augustus vertrek naar Fort Lauderdale
Hotel Ocean Sky & resort
18 augustus vertrek naar Key west
Hotel the Inn
19 augustus vertrek naar Miami
Hotel Days Inn Oceanside
20 augustus bezoek aan Downtown Miami, South Beach
Honkbalwedstrijd Florida Marlins - Houston Astros
21 augustus vertek door Everglades naar Forth Myers
Hotel Country Inn & Suite Sanibel Gateway
22 augustus bezoek Eilandjes rond Forth Myers
23 augustus vertrek naar Clearwater Beach
Hotel Quality on the Beach
24 augustus bezoek aan Pier 60 area
25 augustus relax (nog in te vullen) TIPS??
26 augustus relax (nog in te vullen) TIPS??
27 augustus relax (nog in te vullen) TIPS??
28 augustus bezoek aan Downtown Tampa
Honkbalwedstrijd Tampa Bay Rays - Boston Red Sox
29 augustus vertrek naar Orlando
Hotel Orlando Vista
bezoek Waterpark
30 augustus terugvlucht naar Amsterdam

Geef aub jullie mening hierover.

Patrick.

(http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=3628359229214739557&postID=931898464740750157)

Teleton
23-11-09, 15:55
Bij dit schema valt ook op dat je in het begin vrij veel hooi op de vork neemt, in negen dagen 7 parken. Met twee relax dagen en één met shoppen..... Aan het eind van de vakantie heb je dan drie relaxdagen. Dat lijkt logisch maar misschien kan je de relaxdagen beter anders over de vakantie verdelen. Of kom je dan teveel in de klem door de geplande sportwedstrijden? Dan zou ik Seaworld en Universal misschien naar het tweede deel van de vakantie schuiven. Alles kan hoor en er is zo veel te doen dat het lastig kiezen is. Maar Augustus is een hete maand met zeer hoge luchtvochtigheid en parkbezoek kan zeer vermoeiend zijn.

Nog wat vraagjes: Misschien heb je er een goede reden voor, maar waarom ga je twee dagen achter elkaar naar MK? En willen jullie als je naar Universal gaat, beide parken op één dag doen, of kies je voor één park? Heb je gezien dat een 2 park unlimited ticket maar een tientje in dollars duurder is?

Hoe dan ook, het ziet er naar uit dat jullie een fantastische vakantie zullen hebben.

Patrick#23
23-11-09, 19:15
Teleton bedankt voor je reactie. Ja we willen de magic your way base tickets aanschaffen. Deze zijn 14 dagen geldig vandaar alles in de eerste 10 dagen. Universal willen we alleen de studios bezoeken. Is het andere dan zo interresant om het ook te doen? Ik hoorde dat je MK in 2 dagen moet doen. Wij willen er een dikke 1,5 dag over doen.
Mocht je nog meer tips voor ons hebben dan hoor ik ze graag.

Teleton
24-11-09, 08:42
Universal willen we alleen de studios bezoeken. Is het andere dan zo interresant om het ook te doen? Ik hoorde dat je MK in 2 dagen moet doen. Wij willen er een dikke 1,5 dag over doen.

Het is helemaal niet gek om twee dagen voor MK uit te trekken, maar het viel mij op dat jullie ze direct achter elkaar hebben gepland. Voor wat betreft Islands of Adventure, het tweede Universal park: In augustus is zeker het Harry Potter gedeelte open, veel mensen kijken daar naar uit. Of het interessant voor jullie is, is lastig te zeggen. Persoolijk vinden we het er leuk......:wink:

Weet je al voor welk waterpark jullie kiezen? Een toegangsbewijs in combinatie met een ander themapark kan voordeliger zijn.

Patrick#23
24-11-09, 17:26
Teleton, We hebben al zoveel bezoeken aan pretparken gepland dat het een beetje teveel van het goede wordt. Wel ben ik benieuwd naar jouw ervaring van de Everglades. Ik weet eigenlijk niet wat ik daarvan moet verwachten. Kinderen zeggen nu al wij stappen niet uit de auto en rijd maar lekker door. Wat raad je ons aan als we rijden van Miami naar Forth Myers door de everglades?

Teleton
24-11-09, 17:50
Kinderen zeggen nu al wij stappen niet uit de auto en rijd maar lekker door. Wat raad je ons aan als we rijden van Miami naar Forth Myers door de everglades?

Moeilijk, moeilijk...Zelf zijn wij van de Neverglades maar daarmee doe ik het gebied voor de echte liefhebbers vreselijk tekort. We hebben, in onze jonge jaren, de hele staat doorgetuft. Ook in de rest van de USA hebben we heel wat kilometertjes afgelegd, en met plezier! Qua rondreizen vinden wij Florida een van de minder aantrekklijke staten.... :oops:. Het landschap van de Everglades vinden we niet echt boeiend, ook de aanblik van een alligator in the wild windt ons niet echt op. Mijn mening over dit stukje van de reis helpt je dus niet echt, maar gelukkig zijn er nog een heleboel andere forummers die wel enthousiast over dit gebied zijn. Hou je maar aan hen vast.......#-o

pascalbrouwers
24-11-09, 18:50
Ik zou de eerste dag een relax inplannen.... ( bv zwemmen)
Het is toch al een vermoeiende reis.
Mk anderhalve dag jazeker kun je er gemakkelijk verblijven.
Zou deze alleen iets naar achteren schuiven, per slot van rekening kun je 14 weken gebruik maken vd tickets.

Everglades = zeker geen neverglades hahahahaha :-D
Zou het zeker doen, zullen jullie beslist leuk vinden.
+/- een uurtje rijden van Miami.. ( om je een idee te geven vd reistijd).
Doe een boottour bij bv de alligatorfarm.
Trek hier vervolgens een halve dag vooruit ( liefst vroeg in de ochtend nog niet zo warm.
hier de link: http://www.everglades.com/

Groet,
Pascal

(Oh ja ook ik zit met smacht te wachten op de opening van HP in Islands of adventure ;))