PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets voor sportwedstrijden via Seatwave



ringosteer
23-11-09, 12:24
Te mooi om waar te zijn . Hier NBA / NHL tickets te koop vanaf 2,68 $ .

Iemand hiermee ervaring ?

http://www.seatwave.nl/

Maarten-Annique
23-11-09, 16:08
Hier? Je bent de link vergeten.
Maar ook zonder die link denk ik dat het niet erg aannemelijk is!

ringosteer
23-11-09, 17:41
Tja ga er wel bestellen , ziet er prima uit.

Zijn dan ook goedkopere plekken normaal , kun je daar voor 10 $ kopen , maar gaat natuurlijk vaak naar de plaatselijke bevolking. Duurdere plekken blijven dan over voor ticketmaster.

Tja de verzendkosten zijn wel wat hoger , maar ja . Valt allemaal mee dan.

Link staat er bij nu.

ringosteer
24-11-09, 11:46
Nu voor 68,00 $ 4 tickets besteld , lijken redelijke plaatsen. Nu maar hopen dat ik ze op tijd krijg. Verder top systeem volgens mij.

Njit
24-11-09, 11:55
Wel een verschil. Vanaf $2.68 en dan uiteindelijk voor $68 boeken :)

ringosteer
25-11-09, 11:53
$2,68 was voor 1 kaartje en helemaal bovenin.

Heb 4 kaartjes gekocht a Euro 8,90 per stuk . Komt inderdaad de kosten voor het opsturen bij. Maar dan praat je dus over 17,50 per stuk voor een NBA kaartje op een mooie plaats ( 1e ring ):-P

ringosteer
27-11-09, 10:11
Gisteren de tickets via FedEx ontvangen , mooie plaatsen , normaal 34 $ per ticket.
Ben er in elk geval erg blij mee :-)

Njit
27-11-09, 19:45
Is die $34 inclusief of exclusief tax? $34 is € 22.70. Scheelt niet spectaculair veel maar goed, alle winst is mooi meegenomen.

ringosteer
28-11-09, 13:33
Tja online op ticketmaster zie je alleen de duurdere tickets. Dus aan dit soort tickets op ook nog goede plaatsen is bijna niet te komen.

FMB
29-11-09, 12:59
Seatwave is een supersite.

Mijn dochter had kaarten gekocht voor Green Day, maar kon er niet naar toe.
Kaarten verkocht via Seatwave en alles is perfect afgewikkeld!!
Aanrader!!

BobbyK
24-01-11, 18:58
Hallo beste FF-ers,

Ik ga zaterdagochtend a.s. mijn Floridatrip maken. Ook ga ik wat NBA wedstrijden bezoeken. Maar voor één van die wedstrijden heb ik een vreemd probleem:
Heb een kaartje besteld in augustus bij Seatwave voor Miami Heat - Cleveland Cavaliers.
2 maanden geleden via Fedex een Ticketmaster:? ticket gekregen (TicketFast print).
Echter na wat mailcontact met seatwave, belde zojuist iemand (zonder nummerweergave) namens seatwave dat ik het ticket bij mijn verblijf in Miami moet ophalen:? Ik dus vertellen dat ik al iets binnen had gehad van Ticketmaster maar daar wist seatwave niets vanaf.

Conclusie: ik bespeur onraad...

A: Heeft een bepaald contactpersoon i.s.m. seatwave op eigen houtje zitten handelen? (met ticketmaster).
B: Heb ik straks 2 tickets voor hetzelfde stoeltje?
C: Worden de tickets ongeldig verklaard, sta ik wellicht helemaal met lege handen?

Nogal dodgy allemaal...

[verwijderd]
24-01-11, 19:02
Gewoon naar het kantoor toegaan om je ticket op te halen en daar zien hoe of wat. Als je dubbel betaald zou hebben had je dat neem ik aan inmiddels op je CC afschrift of bankafschrift al gezien.

Of toch maar weer via de mail of telefonisch vragen hoe of het nu zit.

Chris en Meike
28-01-11, 17:42
BobbyK,

Ik lees nou dat je morgen al vertrekt! Zorg dat je alle info omtrent het aanschaffen van je kaartjes bij je hebt als je richting de AA Arena gaat! Je moet je dan melden bij de WILL CALL balie! Zorg ook dat je je PASPOORT meeneemt en de CREDITCARD waarmee je de betaling gedaan hebt!

VEEL PLEZIER!!!