PDA

Bekijk Volledige Versie : Parkeren bij stadions



ringosteer
23-11-09, 12:07
In januari ga ik met mijn zoontje in Tampa naar het ijshockey en in Orlando naar de magics NBA kijken.

Wie heeft er parkeertips ? Parkeerkaarten toch maar kopen vooraf ?

Is er wat te doen romdom de stadions ?

Tickets bestel ik via ticketmaster , je kunt ze nu ook per e-mail krijgen en dan uitprinten , al iemand ervaring hiermee ?

Ta2 Gerrit
23-11-09, 18:01
Bij de Amway Arena is een megagrote parkeergarage waar je bijna vanzelf naar toe geleidt wordt.
Je hoeft geen kaart vooraf te kopen, er is plek zat. Bij het stadion is niet veel te beleven.

Simone en Ton
24-11-09, 00:04
Hallo,

dat is een mooi vooruitzicht !
Wij zijn in oktober naar een thuiswedstrijd van de Tampa bay Lightning geweest. Ik kan niet uit je verhaal opmaken of je een hotel in de buurt hebt of er naar toe moet rijden van buiten de stad. Wij hadden een hotel in Tampa (Howard Johnson) en vanuit de receptie werd er vervoer geregeld naar het stadion. Het was een gratis rit van het hotel zelf. We vroegen aan de receptie alleen maar een taxi naar het stadion..\\:D/ Op de terugweg hebben we wel een taxi genomen, 6 dollar ofzo. In de buurt waren iets van 6-7 parkeergarages met diverse prijzen. Geen kaarten voor te regelen, dus gewoon op goed geluk. Volgens onze chauffeur is het een ruime 2 uur voor de wedstrijd al een beginnende chaos met aankomende fans. De parkeergarages stonden al heel snel vol.
De kaartjes hadden we via Jeff Terry van st Pete's forum besteld. Gewoon een mail sturen en hij geeft aan waar er nog plek is. In ons geval was dat geregeld, nog voor de kaarten via Ticketmaster de verkoop ingingen. Dus beter zitten dan dit, kon bijna niet...Per CC betaald en de kaarten kon ik ophalen aan de will-call balie. Geen gezeur dus met opsturen of uitprinten. Bij het stadion zelf is genoeg te doen. Er trad een bandje op, je kon als speler/goalie op de foto en binnen is er genoeg te eten. Mocht je nog nooit een wedstrijd daar hebben gezien (in usa bedoel ik) dan is het een geweldige ervaring! Wij genieten er nog regelmatig van. Een spiegelreflex camera is verboden, maar een compact krijg je gewoon mee naar binnen.
Heel veel plezier !! (mag ik mee?:-s)

ringosteer
24-11-09, 11:50
hx hier heb ik wat aan. Ben al eerder bij in Toronto NBA gaan kijken. In LA heb ik de clippers ( NBA ) en the Kings tegen de ducks ( NHL ) gezien )

Hoogtepunt heb ik in NY gehad met Wayne Gretzky in de NHL en als helemaal the Chicago Bulls ( met Rodman , Pippen en Jordan ) tegen de NY Knicks.

Dat vergeet je nooit meer.

Nu mag mijn zoontje van 11 mee , die zal zijn ogen uitkijken , natuurlijk gaan mama en dochter van 7 ook mee.

:-D

MR. T
08-01-10, 23:47
In januari ga ik met mijn zoontje in Tampa naar het ijshockey en in Orlando naar de magics NBA kijken.

Wie heeft er parkeertips ? Parkeerkaarten toch maar kopen vooraf ?


Hoi,

kun je even laten weten hoe het was met parkeren in Tampa ? Ik wil namelijk in Maart ook graag een wedstrijd bezoeken.

Gr,

Thijs

ringosteer
13-01-10, 05:04
Hoi ,

morgen ga ik naar Tampa met mijn zoontje. In orlanda kon ik bij de Amway arena makkelijk op loopafstand parkeren voor 8 $ . Plaats genoeg. Ze komen pas laat de amerikanen , wij waren er een uurtje van te voren. Plaats zat.

Laat morgen wel weten hoe het in Tampa is. Maar ik slaap in het hilton hotel wat pal naast het forum ligt.

Trouwens de tickets voor Tampa bay geregeld via e-mail met de boxoffice. Kwam er bij ticketmaster idd niet doorheen met mijn nederlandse visa of mastercard. Ze liggen morgen bij will call gereed. Super service , dus bedankt voor de tip.

Simone en Ton
13-01-10, 22:47
Hee,

aangezien het tijdsverschil van daar en hier, zul je wel vandaag (de 13e) naar de Tampa Bay gaan,
en ondertussen zitten wij hier...](*,)
Hopelijk is/was het een mooie pot, maar we wachten in spanning af !

Groeten en geniet nog maar van de rest van de vakantie.

ringosteer
14-01-10, 15:24
Nee haha ga vandaag de 14e tegen de florida Panthers een derby dus, weet trouwens niet of dat leeft. Zit in het gigantische Embassy suites hotel pal naast het forum. Wow wat een mooi hotel. We zitten op de 18e verdieping. Met prachtig uitzicht op de stad. Gisteren de tickets afgehaald die mooi klaar lagen .

Zag dat al van alles klaar stond buiten om een feestje te vieren met de fans.

We zitten meteen achter de goal op 123. Heeft die goed gefixt , die kerel van Tampa.

Parkeergarages en giga pleinen genoeg hoer trouwens voor rond de 10 $. Moet geen probleem zijn. Al is onze kar al weggezet via valet parking.

Chris en Meike
23-09-10, 20:58
Taxi, openbaar vervoer etc.. allemaal geen optie! Komen namelijk vanuit Orlando aangereden! Dus, iemand al ervaring met het parkeren bij het Raymond James Stadium?

Ebelix
24-09-10, 10:19
Normaal gesproken zijn er rond de stadions in Amerika voldoende parkeergelegenheid. Heb je al op de site van het stadion of van de Buccaneers gekeken? Via de volgende link heb je meer informatie. http://www.buccaneers.com/rj-stadium/parking.html

Chris en Meike
24-09-10, 14:41
Bedankt voor je reactie Ebelix. Heb natuurlijk zelf ook al gekeken op de site van de Buccaneers zelf(kosten parkeren $25!!). Misschien heeft iemand het parkeren al ervaren in Tampa?

Ebelix
24-09-10, 16:24
De Amerikanen zijn altijd erg goed met event parking. Tijdens een event stijgen de prijzen enorm. Ook op elk parkeerterrein van bedrijven in de buurt moet je dan betalen. Het is big business en flink aan de prijs. In dit soort gevallen probeer ik altijd valet of vip parking te krijgen. De kosten zijn nog hoger maar je auto is wel veilig en na de wedstrijd kan je snel weg.

Succes.

katjab
30-09-10, 23:16
De omgeving van het Raymond James Stadium heeft niet veel parkeeropties behalve de terreinen die bij het stadion horen.
Wij gaan in november weer naar een wedstrijd en betalen gewoon de $25. Zelfs dan is het vaak nog ver lopen en ik heb daarom niet de illusie dat het voor minder binnen een redelijke afstand kan.

mattrob
30-09-10, 23:43
Nog tips voor goedkope kaartjes voor een wedstrijd ? Ik zie op ticketmaster / stubhub voor redelijke kaarten (rond de middenlijn) zijn toch snel $100

Ebelix
01-10-10, 07:31
Ik ben bij het Amerikaanse football nog nooit goedkope kaartjes tegengekomen. Vaak zijn ver van te voren alle kaarten uitverkocht. Voor de meeste Amerikanen is het zo'n belevenis dat ze er een godsvermogen voor over hebben om naar de wedstrijden te gaan. Ook al speelt jou team waardeloos nog steeds zit het stadion vol.

katjab
01-10-10, 18:00
America Football is niet de sport om goedkope kaarten voor te vinden helaas.
Ik was rond de $30 per kaartje kwijt maar dan zitten we ook meer in de hoek voor dat geld.
Nou heb ik niet zoveel met de sport dus gaat het om de beleving en dan vind ik zo'n plek wel prima.