PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Liesb



liesb
22-11-09, 19:14
Wij, mijn man twee dochters van 13 en 10 en ik, hebben het plan om volgend jaar in maart/april twee weken naar Florida te gaan.
In de buurt van Orlando, zitten te denken aan Kissimee, willen we dan in een huis gaan zitten.
We zijn nog aan het twijfelen of we het bij 1 onderkomen laten.
Net als de laatste aanmelder op dit forum zijn wij ook in de gelukkige omstandigheid dat we op Curaçao wonen!
Ik ga hier eens lekker rond lezen!

Teleton
23-11-09, 09:02
zijn wij ook in de gelukkige omstandigheid dat we op Curaçao wonen!

Hallo en welkom hier op het forum waar kleumende liefhebbers uit het kouwe kikkerlandje zich meestal verkneukelen aan het subtropischesupervakantieland Florida. Voor jullie zal dat ietsje minder zijn, maar de vakantievoorpret lijkt mij minstens zo leuk. Heerlijk als je zo zonder jet lag even kunt overwippen.....

De keuze voor één of twee locaties is natuurlijk erg persoonlijk. Maar met twee tienermeiden kan je je best twee weken in de Orlando area vermaken, denk ik zo. Kijk naast de themaparken ook eens naar de waterparken van Disney en Aquatica. En een bezoek aan Discovery Cove is ook geweldig voor ze, denk ik of hebben jullie missschien je eigen dolfijnen.....? Je kunt altijd nog eens terug gaan voor een weekje Rotonda of zo want het is zeker dat je besmet wordt met het vervelendste vakantievirus dat we kennen.....het Floridavirus.

liesb
23-11-09, 14:35
Leuk dat ik meteen zo'n enthousiaste begroeting krijg!

De temperatuur is inderdaad heerlijk, af en toe een beetje te warm maar dat durf ik amper te melden terwijl jullie storm en regen hebben:lol:.

Voordat je een Florida verslaving krijgt begin je al met een forumverslaving
Dat heb ik tenminste ook met het curacaoforum waar ik elke dag opzit.
Er valt onzettend veel te lezen dus ik ben voorlopig nog wel even bezig.
We hadden zelf ook al het idee dat we daar wel twee weken zoet zullen zijn, alleen is het misschien wel prettig om de laatste nacht in Miami door te brengen zodat je meteen dicht bij het vliegveld bent en niet de laatste dag hoeft te reizen.

Yvet
23-11-09, 14:39
Van Harte welkom op dit forum.

Heel veel lees en voorbereidings plezier gewenst.
Pas op want voor jullie het weten, zijn jullie besmet met het floridavirus\\:D/

Teleton
23-11-09, 16:29
temperatuur is inderdaad heerlijk, af en toe een beetje te warm maar dat durf ik amper te melden terwijl jullie storm en regen hebben:lol:..

Wrijf het er nog maar een keertje lekker in.......we zitten al de hele dag met de lamp aan.


De alleen is het misschien wel prettig om de laatste nacht in Miami door te brengen zodat je meteen dicht bij het vliegveld bent en niet de laatste dag hoeft te reizen. Zeker...ik had de indruk dat jullie naar en van Orlando vlogen. Voor ons bleekneusjes maakt het nauwelijks verschil of we naar Miami of Orlando vliegen. Waarschijnlijk is Miami voor jullie aantrekkelijker, qua $$$ dus vandaar.

liesb
23-11-09, 20:24
Dat weet ik eigenlijk niet eens, iedereen boekt hier naar Miami. Ik zal het eens navragen.

liesb
25-04-10, 04:52
Wij zijn van 27 maart tot 10 april naar Florida geweest.
We hebben enorm genoten!
De eerste dag dat we er waren regende het en was het (zeker voor ons, komende vanaf Curacao) erg koud. Eerst maar jasjes en sokken gekocht.
We hadden 7-daagse MYW passen gekocht. En zijn 2x naar MK geweest en 2x naar Epcot. Voor Epcot was de tip om 1x in de middag te gaan en dan Futureworld te doen met vuurwerkshow en 1x om 11 uur en dan naar de landen. Wij waren erg blij met die oplossing.
We hebben de rest van de tijd schitterend weer gehad. Ook naar Seaworld geweest en natuurlijk nog even geshopt.
Wonderworks hebben we ook bezocht viel ons erg tegen en het klim en speel gebeuren wat in de folders stond was er nog niet.

Sunshine State
25-04-10, 09:18
We hebben enorm genoten!


Dat klinkt alvast goed..:D
En is het voor herhaling vatbaar Lies?