PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Talitha



talitha
19-11-09, 10:18
Hoi hoi,

Mijn naam Is Talitha.
Mijn vriend en ik willen volgend jaar graag naar orlando...
We willen een prive villa huren, vlakbij disney.
Mijn vriend is zelf al een paar keer voor zijn werk in florida geweest. Ikzelf nog nooit. Ik heb er erg veel zin in\\:D/. We gaan eind mei begin juni, tenminste zoals de plannen er nu uitzien.
We gaan natuurlijk de parken bezoeken, maar we willen ook lekker op het strand kunnen liggen...

Groetjes Talitha en KC

Teleton
19-11-09, 11:00
Ikzelf nog nooit. .

Welkom hier in de virtuele wereld van fervente Floridafans en firsttime visitors. Als je nog nooit bent geweest is een waarschuwing verplicht; het verschrikkelijk vervelende Floridavakantieforumvirus is immers snel opgelopen en je komt er niet gemakkelijk van af. Vraag maar aan je vriend, en die was er dan nog alleen om te werken..........#-o

Als je een strandliefhebber bent, zou je ook een verblijf van een paar dagen of een weekje aan een van de kusten kunnen overwegen; afhankelijk van je bestemming ben je toch als snel dik een uur onderweg. Voor waterpret, zon en zand kan je overigens ook prima in een van de waterparken in Orlando terecht.

In een ander topic las ik dat je ook graag Harry Potter wilt beleven; de opening staat voor volgens voorjaar gepland. Als alles volgens plan verloopt, moet dat dan dus lukken. Veel plezier met de voorbereidingen!

Dr. Phlox
19-11-09, 11:45
Hoi Talitha en KC,
Welkom op het Forum. Alvast veel lees en vraag plezier. Hoeveel dagen is de planning?
Grz
Ton

PS. In je infoblokje aan de linkerkant staan Netherkands ipv Netherlands :-D

Njit
19-11-09, 11:55
Maar enkel 'Tiel' is ook genoeg :)