PDA

Bekijk Volledige Versie : Baseball: Florida Marlins (MLB) / Marlins Park



mreitsma
18-11-09, 23:20
HALLO,

Wij gaan in mei weer naar Florida \\:D/en deze keer willen wij ook een wedstrijd van de Florida Marlins bijwonen.

Mijn vraag:

Wat is de meest praktische manier is om losse tickets te halen voor een baseball game van de Florida Marlins?
Wie heeft er ervaring mee??

Graag verneem ik jullie reactie....

Groetjes,

Marco

arnovdb
19-11-09, 10:14
Voor de Marlins hoef je niet van te voren kaartjes te bestellen.
Wij zijn in 2008 naar 2 wedstrijden geweest.
Het stadion is hooguit half gevuld.
Laat je anders aan de kassa adviseren en neem een maximaal bedrag in gedachten of kijk van te voren al even op de plattegrond van het stadion.

Als je flexibel bent met de dag, kan je proberen in de gaten te houden of Rick vd Hurk die dag gooit
We gaan er even vanuit dat hij komend seizoen 1 van de startende werpers wordt!!

mreitsma
19-11-09, 18:55
Bedankt voor je snelle reactie en informatie... We gaan de kaartjes kopen aan de kassa.
We zijn we redelijk flexibel met dagen dus nu maar hopen dat Rick v/d Hurk een van die dagen gooit.


Thnx en groetjes

Patrick#23
26-11-09, 13:52
Ik zat te denken; hebben de hotels niet de mogelijkheid om kaarten te verkopen.
Wij willen op 20 augustus de Florida Marlins zien en zijn ook niet bang dat het uitverkocht is. Maar 28 augustus spelen de Rays thuis tegen de Red Sox, en die wedstrijd is iets meer populair. Hier wil ik wel kaartjes voor reserveren. Ik wil het hotel mailen of hun voor mij de kaarten willen reserveren.

arnovdb
29-11-09, 20:49
Rays - Red Sox is inderdaad drukker, maar afgelopen jaar in augustus waren er nog plekken zat te krijgen. Wij zijn afgelopen jaar ook naar die wedstrijd gegaan.
Het online bestellen lukte mij vorig jaar niet omdat we geen us creditcard en us adress hadden.
Ik heb toen telefonisch besteld (2 a 3 dagen voor de wedstrijd), ging heel makkelijk. Nr staat op de site.
Het kan ook via een email waarin je uitlegt dat je geen us creditcard/us adress hebt. Ze leggen de kaartjes dan neer bij het will call loket.

Iris02
25-02-12, 14:32
Ik zag dat over 7 dagen ook de single game tickets van de Miami Marlins in de verkoop komen.

Iris02
01-03-12, 20:02
Zojuist tickets besteld voor de Miami Marlins (pre-sale). Geen idee of het goede plaatsen zijn en ook geen idee waar we de parkeerplaats kunnen vinden die we hebben gekozen, maar het lijkt ons leuk genoeg !
We hebben een gemiddelde prijs voor de tickets gekozen, dus het zijn vast niet de beste plaatsen, maar ook zeker niet de slechtste !

Lauya
02-03-12, 12:57
Sanibel, thanks! Hoe heb je dat gevonden? En waar kan ik kaartjes kopen? Ik ben dan vooral geïnteresseerd in die van 30 april! Kan dat gewoon op de website van de Marlins?

Sanibel
02-03-12, 13:02
De tickets van de Marlins gaan op 3-3-2012 in de verkoop.
Kijk daarvoor even hier (http://miami.marlins.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=mia&y=2012&affiliateId=173I74L1-2T9Y)

De Marlins betrekken volgens mij vanaf dit seizoen een geheel speciaal voor hun gebouwd nieuw stadion.
In het verleden maakte ze gebruik van het Dolphins(NFL) stadion.

Sjon, Bianca en Romy

Lauya
02-03-12, 13:09
DANKDANKDANK! Ik ga morgen meteen zitten! Top!

Iris02
02-03-12, 14:57
Lauya, als je jezelf registreert op de site van de Marlins krijg je een inlogcode voor de pre sale. Kaarten zijn gisteren in verkoop gegaan en via pre sale verkrijgbaar.

Lauya
04-03-12, 21:00
Huppakee! In the pocket! Dank jullie wel allemaal!

Sanibel
07-03-12, 13:08
Kijk hier (http://mlb.mlb.com/photos/gallery.jsp?content_id=27074680&c_id=mia)naar wat foto's van het nieuwe Ballpark van de Marlins

Sjon, Bianca en Romy

Jordi
13-03-13, 14:49
27 april gaan mijn vriendin en ik een kijkje nemen bij de Marlins. Ik neem aan dat we gewoon het kaartje bij het stadion op de wedstrijd dag zelf kunnen halen? Ze spelen tegen de Cubs dus dat zal niet uitverkocht zijn... Of raden jullie aan het kaartje van te voren te bestellen?

Michael66
13-03-13, 15:00
Gewoon aan de kassa kopen.
Het loopt momenteel niet zo goed bij de Marlins, en de bezoekersaantallen zijn navenant.
Wat niet wegneemt dat het gewoon wel een leuke ervaring is om een wedstrijd bij te gaan wonen. Ik ga er ook heen, moet alleen een maand of drie langer wachten dan jij.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/544607_345292162238320_1536776066_n.jpg

Jordi
13-03-13, 16:56
Thanks Michael!! Ik kan niet wachten, jouw foto ziet er wel HEEL indrukwekkend uit! (hoewel ik zelf niet echt veel verstand van het spel heb haha).