PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: American Estates



Spocky
06-08-05, 13:46
Is er hier iemand die ervaring heeft met het boeken via American Estates?

Eric
06-08-05, 16:03
American Estates is het meest genoemde reisburo op dit forum, en ik heb er nog nooit iets slechts over gehoord.
Ook zijn ze meestal nog de goedkoopste ook.
Dus, trek je eigen conclusies maar.
Eric

Njit
06-08-05, 18:04
Ik zal onze ervaringen in detail noemen:

we hebben onze Florida reis bij hun geboekt. We hadden via de site een offerte opgesteld (dit gaat heel eenvoudig is en is een stuk duidelijker als bij reguliere reisburo's). We hadden nog wel wat aanpassingen en deze hebben we via de e-mail doorgegeven. Hier kwam binnen het uur weer een reactie op. Na een paar keer heen-en-weer e-mailen waren we er tevreden over. Later kreeg ik nog een telefoontje dat de vlucht die we wilden niet meer te boeken was. We kregen een andere optie (die qua prijs weinig verschil maakte).

We hebben toen uiteindelijk besloten om te boeken. De prijs bij AE was stukken lager als wat we bij een normaal reisburo konden boeken. De verdere afhandeling was ook prima.

Dit jaar hebben we alles zelf geboekt maar ik kan AE van harte aanraden. Ik verwijs mensen meestal eerst naar het online offerte formulier van AE om een prijsindicatie te krijgen voor hun Florida-reis :)

keplah
06-08-05, 18:05
Ja, recent een reis bij hun geboekt voor de laatste week van december en de 1e week van januari. Tot nu toe geen enkel probleem en voor ons qua prijs goedkoper als anderen in dezelfde periode.

Aangezien ze aangesloten zijn bij het SGR is het m.i. ook gewoon goed.

Ebelix
06-08-05, 18:39
AE is goed. 3x geboekt en 3 keer perfect geregeld. Gewoon doen.

Inge
10-08-05, 22:28
Wij zijn de 1e 2 weken van mei via American Estates naar Florida geweest met onze 2 kinderen. Geboekt inclusief vlucht, huurauto en vrijstaand huis met zwembad. Zeer gunstige tarieven. We waren ook bezig met Exit maar AE kwam er beter uit.
De offerte berekening op de site is zeer eenvoudig en plezierig.
Houd er alleen rekening mee dat de genoemde vliegticketprijzen niet altijd haalbaar zijn of je moet heel ver van te voren boeken.

Daantje
11-08-05, 21:02
Wij willen hier ook onze reis gaan boeken. We hadden al op de site zitten kijken maar hadden toch nog wat vragen. Even gebeld en we werden heel vriendelijk en enthousiast te woord gestaan. :D Dat was zeker al een goed begin.
En gezien de goede reactie's die ik hier overal lees, heb ik er geen moeite mee bij hen te boeken! :wink:

FloridaBmw
22-08-06, 15:03
Papa gaat met de kids as donderdag 10 daagjes naar Florida. Ik heb geboekt via Americain Estates en dat bevalt tot dusver uitstekend. Snelle reactie en heel bereidwillig. Mijn probleem was dat ik er laat achter kwam dat ik beter disney tickets vanuit NL kon kopen ipv ter plekke. Imv tijdsdruk hebben ze mij de tickets zelfs opgestuurd terwijl ik ze nog niet betaald had. Uiteraard wel dezelfde dag gedaan. Als iets me niet bevalt dan meld ik me altijd luidkeels, en als het goed is mag het ook gezegd worden.
:lol:

Groeten van Leander

rembrandt
22-08-06, 15:55
Nou, ik heb al wel andere ervaringen gehoord. Vooral als er iets mis gaat ter plaatse schijnen ze heel bits te kunnen reageren en kun je het allemaal zelf uitzoeken.

Ikzelf heb ze een keer gebeld om te informeren voor tickets die ze aanboden en kreeg toen zo'n antwoord dat ik gelijk mijn belangstelling verloren was. Maar gelukkig dat het bij jou allemaal goed gaat.

Groeten
Joost

PENPE
19-02-07, 23:31
Hoi allemaal,

Goed bedrijf met goede services, niets op aan te merken.
( nu voor het 3e jaar een villa bij hem geboekt )

Groetjes ,
Pieter & Petra

pyca
19-02-07, 23:48
Wij ook, goede ervaringen met AE.
Maar dit jaar ergens anders geboekt, wij kijken gewoon waar het voor ons het voordeligst is, was dit keer direct bij de airline zelf.

reneefrankrijk
29-06-07, 20:01
Wij zijn inwoner van Frankrijk en hebben ook via AE een annulerings- en reisverzekering afgesloten. Ik had gebeld met Hans van AE en vroeger bleek dit inderdaad niet mogelijk te zijn, tegenwoordig gelukkig dus wel.
Groetjes, Renée

Marjol
30-06-07, 14:06
Wij hebben vorig jaar bij AE hotel, disneytickets en auto geboekt en niets bijzonders meegemaakt. Gewoon oké service dus.
Dit jaar had ik echter een e-mail gestuurd en daar na een week nog steeds geen antwoord op ontvangen. Na een telefoontje van mijn kant bleek dat ze net terug waren van vakantie (?) en nog bezig waren met het beantwoorden van alle mailtjes. Tot op heden overigens nog steeds niets ontvangen.
Maar ik heb inmiddels al geboekt bij usafunvacations, wat ik trouwens als prettiger heb ervaren. Zeer goede en snelle service!

We gaan overigens waarschijnlijk wel weer onze Disney tickets bij AE boeken, aangezien ze die bij USAFV niet verkopen en AE duidelijk het goedkoopst is!


Welk hotel hebben jullie dit keer? En waar huren jullie de auto?

De auto is ook gehuurd bij hen, we krijgen weer een economy (compact dus ;) ) bij Alamo :)

En we gaan naar het Country Inn & Suites (http://www.countryinns.com/orlandofl_wdwresort), wederom in Lake Buena Vista.

Dit hotel scoort een 4 op de schaal van 5 op Tripadvisor (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d223015-Reviews-Country_Inn_Suites_Lake_Buena_Vista-Orlando_Florida.html)
We hebben gratis ontbijt en draadloos internet op de kamer. En dat voor €42 per nacht! :)

Sannehier
07-08-07, 12:43
Hebben mensen toevallig ervaringen met American Estates. Ik hoor zo hier en daar wat en krijg er een dubbel gevoel van.
De één raad het aan, de ander raad het af, omdat ze b.v. problemen hebben gehad.

We willen namelijk wel een goede organisatie hebben met vlucht + villa + autohuur. En natuurlijk betaalbaar.

Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...
Mij lijkt het handig om non-stop te vliegen, maar als ik dit lees, dan denk ik ook hmmm kies liever een overstap.

Alvast bedankt!

Njit
07-08-07, 12:54
Hebben mensen toevallig ervaringen met American Estates. Ik hoor zo hier en daar wat en krijg er een dubbel gevoel van.
De één raad het aan, de ander raad het af, omdat ze b.v. problemen hebben gehad.

Zie hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2994

Het is een bedrijf wat vaak genoemd wordt, net als de andere bekende aanbieders:

AE = American Estates (http://www.americanestates.nl/index.html)
AV = Amercan Vacations (http://www.americanvac.nl/)
ER = Exit Reizen (http://www.exit-reizen.nl)
USAFV = USA Fun Vacations (http://www.usafunvacations.nl/)

Stuur gewoon bovenstaande aanbieders een lijstje met je wensen en zie waar ze mee komen. Vergelijken kan nooit kwaad.


Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...

Er zijn ook zat positieve ervaringen te noemen. Zie bijvoorbeeld hier:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3390

Marjol
07-08-07, 15:30
Hebben mensen toevallig ervaringen met American Estates. Ik hoor zo hier en daar wat en krijg er een dubbel gevoel van.
De één raad het aan, de ander raad het af, omdat ze b.v. problemen hebben gehad.

We willen namelijk wel een goede organisatie hebben met vlucht + villa + autohuur. En natuurlijk betaalbaar.

Wij hebben afgelopen jaar ons hotel, de auto en de Disneytickets geboekt en dat ging allemaal gewoon heel correct. Geen problemen ervaren.
Toen we in juni echter informeerden (via de mail) of ze voor volgend jaar iets vergelijkbaars konden bieden, hoorden we niks van ze terug en hebben we uiteindelijk zelf gebeld. Ze zeiden toen dat ze op vakantie waren geweest en dat ze binnen een paar dagen een offerte zouden samenstellen. Tot op de dag van vandaag hebben we daar nog niets van vernomen. Inmiddels hebben we bij Usa Fun Vacations geboekt en daar was de service allemaal net iets beter en sneller.




Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...
Mij lijkt het handig om non-stop te vliegen, maar als ik dit lees, dan denk ik ook hmmm kies liever een overstap.

Alvast bedankt!

Ik heb nog nooit met Martinair gevlogen en dat moet iedereen ook lekker voor zichzelf beslissen, maar ik zou ook niet snel met ze vliegen. Het merendeel van de mensen is er erg negatief over, je hoort heel vaak verhalen over gigantische vertragingen.
In 2006 zijn we met United naar Amerika gevlogen en in 2007 met Continental. Hoewel je met beide maatschappijen moet overstappen, zijn ze mij prima bevallen. Totaal geen vertraging en uitstekende service!

bono
07-08-07, 16:08
Van AE hebben ik gisteren avond een mailtje gestuurd met vragen en vanochtend had ik al antwoord terug.
Heb al wel eerder een telefoontje met ze gepleegt maar dat vond ik iets minder.
Wij hebben vorig jaar met Martinair gevlogen en vonden het eten, personeel en de vlucht zelf gewoon netjes en goed.
Wel hadden wij 6 uur vertraging op de terug weg, ja dat is pech hebben denk ik dan!
Maar desondanks gaan we dit jaar gewoon weer met ze omdat ze gelijk naar Orlando vliegen en dat vind ik wel erg fijn, plus dat we het personeel en het eten en drinken goed verzorgt vinden.
Maar ja ieder voor zich en als je het niet probeert dan weet je het ook niet, toch??

Succes met boeken enzo.....

Gr. Monique

PENPE
08-08-07, 00:57
Hoi allemaal,

Wij hebben goede ervaringen met AE, begin dit jaar offerte laten doen bij AV, maar ging paar keer fout etc, dus toen weer op gevoel bij AE geboekt.

Ook heeft AE mij goed geholpen vorig jaar toen ik na thuiskomst $ 1300,00 'naheffing' kreeg van ALAMO, en had mn geld in no-time terug.

Inmiddels aan het rondkijken voor volgend jaar, maar nog niet besloten bij wie we gaan boeken, dus ze hebben allemaal weer gelijke kansen 8-[ en wie de mooiste aanbieding heeft....

Wat Martinair betreft, het belangrijkste voor mij is dat ze rechtstreeks vliegen en ook de comfort-class aanbieden. En als ik zo af en toe de foto's zie van mede-forummers die in een toestel van United of Delta zijn gemaakt, heb ik niet het idee dat je daar echt nog meer beenruimte hebt.

Groetjes,
Pieter

Ta2 Gerrit
08-08-07, 09:40
Ik vindt dat je bij AV iets meer keuze hebt (als je er naar vraagt) over de ligging van je villa. Bij AE kom je al snel in Haines City terecht. Buiten dat bijten ze elkaar niet erg. Al is het met Teo (AV) prettig overleggen.

De beenruimte in de Martinair comfortklasse is inderdaad vergelijkbaar met Delta en United (gewone klasse), maar dan wel €98,- p/p goedkoper.
Over de stopover (erg prettig:-\") ga ik het niet hebben, nuf said.

reneefrankrijk
08-08-07, 10:26
Wij hebben voor het eerst een reis vlucht + villa + auto geboekt via een organisatie en dus ook bij AE.
Ik heb een keer telefonisch contact gehad met Hans van AE en toen was hij heel behulpzaam en kwam zijn afspraak ook na. Daarna heb ik nog Disney tickets besteld via hun, ook dat ging prima. Daarna nog 2 x een e-mail gestuurd en kreeg snel en netjes antwoord. Of het daadwerkelijk ook bevalt zien we in februari wel want dan gaan we pas.

Wij vliegen ook met Martinair (wij moeten er zelfs vanuit Frankrijk een dag voor rijden) vanwege het grootste voordeel: rechtstreeks.
We hebben al eerder met Martinair gevlogen en wij hebben GEEN vertraging gehad, het eten is niet slecht (er zijn ook mensen die altijd iets te klagen hebben, je moet niet vergeten dat je niet in de restaurant zit en dat alles al van te voren is bereid), en ook de service was helemaal niet slecht, veel beter dan KLM vonden wij. Beenruimte is ook niet slecht, ook economy niet als je tenminste niet erg lang bent, maar dan zit je volgens mij nergens echt lekker.

ponte007
27-08-07, 19:27
Onze ervaringen met American Estates zijn tot nu toe goed.

Vandaag, 5 weken voor vertrek, hebben wij onze reisdocumenten al ontvangen.
E-tickets, Voucher voor auto en voor 1e hotel overnachting.

mac
27-08-07, 21:07
:-P Inmiddels weer terug van vakantie in Orlando en Naples. Hadden geboekt bij AE. En dat was prima geregeld. De tickets kregen wij al een maand van tevoren. De vlucht met US Airways ging prima. De auto was geregeld. Het huis in Orlando overtrof alle verwachtingen. En het hotel in Naples was ook uitstekend gereserveerd. Ook hebben we een 10 dgs ticket voor Disney bij hen geboekt.

Voor uitgebreide ervaring verwijs ik je naar mijn weblog http://macinflorida.web-log.nl
(= bijna af)

Groetekes van MAC

ponte007
28-08-07, 10:58
In janauri 2004 hadden wij ook bij American Estates geboekt voor een reis naar Florida in oktober 2004.

Vanwege medische redenen hebben wij onze reis in juni 2004 moeten annuleren.:|

Wij hebben alles (natuurlijk m.u.v. de annuleringsverzekering) met behulp van Hans terug gekregen.

yohn
28-08-07, 22:03
Mijn ervaring met AE:
Prijsverschil met offerte en definitieve boeking (verschil op de totale reissom 462 euro)
Niet echt vriendelijk reactie van AE toen ik hierop reageerde.
Na definitive boeking nog een keer een foutje van bijna 200 euro. (verschil samen gedeeld)
Foutje, verkeerde afhaalpunt huurauto toen we de tickets e.d. kregen. (is wel hersteld, in de definitieve orderbevestiging was wel het goede afhaalpunt genoemd)

Tomzie
01-09-07, 21:41
Heel tevreden over de service. Vermits alles op korte tijd geregeld moest worden (auto en disney tickets). Binnen dezelfde week van betaling had ik alle documenten al ontvangen. En steeds snelle reply's op men mails!

reneefrankrijk
11-09-07, 18:20
Wij hebben in april vlucht (martinair), villa en auto gereserveerd bij AE. We gaan in februari 2008. Normaal zou je denken, vroeg boeken is goedkoper. Nu heb ik nog eens gekeken op hun site en nu zouden we € 250 goedkoper zijn met alles, dan in april.
Is dat niet vreemd, en kun je het teveel in rekening gebrachte voor villa en auto (vlucht niet neem ik aan) terug vragen?
Ik vind er niks over op de website van AE en ik wil niet nu al gaan bellen of mailen.

Lannie
19-09-07, 22:34
Ik heb afgelopen zondag een hotel in Orlando geboekt via de site van AE. hierna niets meer vernomen. Woensdagmiddag gebeld en kreeg een antwoordapp., hierop was te horen dat ze gesloten zijn t/m zaterdag, maar dat de e-mail wel beantwoord werd. Ik hoop dat wij gauw iets horen, anders gaan we snel ergens anders boeken!!

Jolanda

edit: Vandaag een e-mail ontvangen van AE:

Daar wij deze week in Florida zijn, zullen wij deze aanvraag volgende week aan u bevestigen. Exccuus voor de vertraging.
mvg
Hans Schippers
American EstatesToch nog even een berichtje.... weten we in ieder geval dat onze mail is aangekomen. Hopelijk is het hotel in tussentijd niet volgeboekt. Afwachten dus!

Jolanda

ietie
12-10-07, 11:56
hotelervaring: kan iemand mij zegggen waar precies de villa‘s van ae zich bevinden, liggen ze bij elkaar in 1 wijk of juist verspreid? en zo ja waar bevinden de villa’s zich?
zijn er tennis banen ect in de wijk die je vrij mag gebruiken?
wie heeft ervaring?

Michael66
12-10-07, 20:22
Overal. AE heeft niet een bepaalde community waar ze villa's verhuren, maar doen dat via één of meerdere beheerbedrijven. Je kijgt dan ook pas bij aankomst te horen waar je zit en zult dan ter plaatse moeten vaststellen welke faciliteiten er zijn.

Succes!

PENPE
14-10-07, 18:45
Hoi allemaal,

De villa die wij dit jaar via AE hebben gehuurd was van Welcome Homes USA :
http://jaydonovan.point2agent.com/Listing/ViewListingPhotos.aspx?ListingID=1107252&ShowCompact=False&Preview=False

Welcome Homes USA heeft villas in diverse communities in- en rond Kissimmee/Davenport/Haines City

Groetjes,
Pieter & Petra

ietie
18-10-07, 11:44
ervaringen american estates: als je pas bij aankomst te horen krijgt waar je verblijft wat geef je dan op als verblijf adres bij het invullen van de papieren in het vliegtuig?

AlexFL
21-10-07, 19:21
Wat is eigenlijk het verschil tussen een AE superior en luxury villa?

reneefrankrijk
22-10-07, 15:49
Volgens hun eigen website liggen de superior villa's dichter bij Disney dan de luxury. Wij hebben ook een superior geboekt (feb 2008) dus we zijn erg benieuwd.
Het meest vervelende vinden wij inderdaad ook dat we niet weten waar de villa ligt die wij krijgen. De volgende keer gaan we waarschijnlijk particulier huren dan weet je tenminste precies wat je krijgt en waar.
Kan iemand zeggen of de villa's ook een bbq hebben, het staat nl. nergens op de site.

PENPE
22-10-07, 22:57
Hoi hoi,

De 'superior-villas' liggen meestal op de nieuwere communities langs de Hwy 27, dat is echter iets verder rijden van Disney.
Het feit dat je vantevoren niet weet op welk adres je komt te zitten vonden/vinden wij ook vervelend want het hoort bij de 'voorpret'.
Maar het zijn stuk voor stuk mooie woningen :

http://jaydonovan.point2agent.com/Listing/ViewListingDetailsAuthenticated.aspx?ListingID=110 7252&Preview=false&TabID=1868394
(Bij een eerder bericht heb ik deze link ook al gegeven) Een superior-villa zal ongetwijfeld een bbq hebben staan, wij hebben die altijd in onze luxury-villa's ook gehad.

Groetjes,
Pieter & Petra

Michael66
23-10-07, 07:20
Een superior-villa zal ongetwijfeld een bbq hebben staan, wij hebben die altijd in onze luxury-villa's ook gehad.Geen garantie dat'ie er staat. Meestal wel erbij te bestellen via het beheerbedrijf ter plaatse, kost dan meestal iets van $25 per week en $25 voor het gas. Kwestie van AE even bellen en vragen.

belinda680
01-04-08, 17:10
hoi!!!!
Ik heb vandaag toch maar mijn accomodatie omgegooid van een villa ipv een appartement nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen van een villa bij American estates groetjes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ebelix
01-04-08, 22:56
Tot op heden altijd prima villa's gehad van American Estates. Ook dit jaar hebben we weer een villa via hun geboekt.

Goat
02-04-08, 11:03
Een keer in een villa gezeten en was allemaal prima in orde!
Het was bij southern dunes golf course en heel dicht bij een walmart die 24 uur per dag open was, heel handig!:-D
Wij waren er in 2000, of de weg toen opgebroken was weet ik niet meer, maar we zaten elke dag wel redelijk lang in de auto naar de pretparken inderdaad. Maarja als je een auto tot beschikking hebt, maakt dat niet heel veel uit.

Seca
02-04-08, 22:29
hi,

Wij hebben verschillende villa's via AE geboekt. Een paar keer op southern dunes. Gemak van Walmart bij de poort. Inderdaad het ligt niet erg dichtbij de parken en ja met de auto ben je er zo... mits de I4 klaar is. Dit jaar hebben dan ook een villa in Kissimee geboekt omdat volgens mij de I4 nog steeds niet klaar is bij de afslag. Verder hebben we de laatste keer best pech gehad met de villa (2406 st Augustine blvd). Zag er allemaal erg gebruikt uit. Voorheen super villas gehad. In Davenpoort volgens mij een hele nieuwe comleet met intercom systeem met radio in alle kamers.

GRoeten,

Danny

angelique100
03-04-08, 11:47
Hallo Belinda,

wij hebben dec 2006 een villa geboekt voor Orlando via AE
dit is prima bevallen.
De villa zag er heel netjes uit niets op aan te merken.
Dit jaar hebben wij voor het eerste deel van onze vakantie (zomer 2008)
weer geboekt bij AE.
Wel zaten wij ook iets afgelegen van de parken maar heb nu gevraagd of
wij dit jaar iets dichterbij de parken kunnen verblijven.
Opzich is het niet erg om een stukje te rijden is eigenlijk best heel leuk maar
met 4 kids is het sávonds terug lastig omdat ze na een half uur in slaap vallen
en krijg ze dan nog maar eens wakker.

Gr Angelique

miasaey
09-07-08, 18:18
weet iemand waar de villa's van American Vacations gelegen zijn?wij hebben al reeds een adres doorgekregen waar we onze sleuteladres moeten gaan ophalen...maar is de villa daar zelf of krijg je dan nog een ander adres door?

Teleton
09-07-08, 18:42
Over dit onderwerp is al het een en ander geschreven. Misschien toch even de zoekfunctie gebruiken? En heb je hierover geen instructie van AV gehad?

In het kort:
In de regel zit het zo: Op het adres dat je nu hebt gekregen, haal je de gegevens en de sleutel van de villa op. Verder ontvang je een routebeschrijving naar de locatie van de villa. Omdat het dikwijls om villa's van particulieren gaat, kan deze zich zo'n beetje overal in de Orlando omgeving bevinden. Soms 10 minuten van Disney, maar een half uurtje kan ook. AV kan je wellicht wat meer info over hun lokaties geven, ik zou ze even bellen.

miasaey
09-07-08, 21:58
Dit hebben we gedaan naar AV gebeld , de vrouw aan de telefoon was heel kort met haar uitleg , ze zei " we weten niet exact waar jullie villa zal gelegen zijn , de mensen daar zullen jullie wel verder helpen" , vond dit persoonlijk eigenlijk een heel rare uitleg, en zei dit ook maar verder geen reactie gekregen daarop.Was het nu omdat het op het laatste moment was dat we belden of ja...wie weet .Voor de rest zijn we hier tevreden met alles wat AV al allemaal gedaan heeft voor ons en als we een vraag hadden werdt daar altijd snel en beleefd op geantwoord , juist diene éne vraag nu .......

Njit
09-07-08, 22:03
Hoezo is het een rare uitleg? Komt helemaal overeen met wat Ton al geschreven had.

Je boekt een bepaalde klasse villa en waar die precies staat hoor je ter plaatse.
Lijkt een beetje op je autohuur - ook altijd een verrassing wat je mee krijgt.

Mocht je het anders willen met je villa dan zul je de volgende keer bij een particulier moeten boeken. Weet je exact waar je zit en hoe het eruit ziet.

BroWorld
09-07-08, 23:26
Helemaal eens met Njit.

Oftewel boeken een van de vele specialisten, oftwel boeken via een particulier.

Beide hebben voor- en nadelen. via de organisaties heb je "meer" zekerheid, maar via de particulier heb je je adres en dus eindbestemmig eerder bekend;)

Voor organisaties zijn er de veelal bekende sites, maar voor particulier huren heb je met name:

www.vrbo.com (http://www.vrbo.com/) en www.villas2000.com (http://www.villas2000.com/)

Teleton
10-07-08, 10:34
Voor de rest zijn we hier tevreden met alles wat AV al allemaal gedaan heeft voor ons en als we een vraag hadden werdt daar altijd snel en beleefd op geantwoord , juist diene éne vraag nu .......

Ik zou er dan ook maar van uit gaan dat je een mooie villa krijgt. Het is goed te begrijpen dat je graag precies antwoord op je vraag wil hebben, maar dit is het beste dat je kunt krijgen. Uit jouw andere topics blijkt dat je wel degelijk gekeken hebt naar particuliere verhuurders, maar kennlijk zijn de verschillen niet goed duidelijk geworden. Aan je vraag te zien, had je zelf toch een soort Centerparks verwacht, waar alle villa's netjes bij elkaar staan. Weer wat geleerd, wij gaan al vanaf eind 80-iger jaren en leren nog iedere reis.......;).

Jullie gaan voor de eerste keer, dus wat maakt het eigenlijk uit waar je terechtkomt? De hele reis is een groot avontuur voor jullie, dus dan kan dat er ook wel bij. Veel plezier enne... laat je nog eens horen hoe het jullie vergaat in Florida?

Ta2 Gerrit
10-07-08, 11:00
Al weer met Ton eens, als je voor de eerste keer gaat maakt het geen ruk uit waar de villa staat, zoeken moet je hem toch. En of je nu links of rechtsaf slaat, je weet de weg toch niet, want het is je eerste keer.

En je zult je toch verbazen over de afstanden en de wijdsheid van Kissimmee e.o., er is letterlijk niets naast de deur (qua loopafstand dan). Ik weet inmiddels wel of ik links of rechtsaf moet slaan, en waar ik dan uitkom, maar net zoals Ton worden zelfs wij nog wel eens verrast.

Maar van één ding kun je op aan, de villa's van AV zijn altijd goed, soms extra goed. Dat weten wij uit ervaring, al pakken we de laatste tijd steeds vaker een particulier, voor de ligging, maar vooral voor de faciliteiten (internet, jacuzzi etc.)

yvonne
29-07-08, 00:46
Wij hebben alles bij AE geboekt.We zitten in apartementen Villa,s at Island in Kissimee. Is een mooi verzorgd complex met twee verdiepingen.
Vorig jaar hebben we daar ook gezeten en is echt prima bevallen.En om dat wij 6 apartementen nodig hebben zijn we er zeker van dat we bij elkaar zitten.Het leg vrij centraal dus ideaal

Yvonnever
07-08-08, 22:21
Wij gaan dit jaar voor het eerst via AE naar Florida.
Wij hebben bij hen geboekt naar aanleiding van hele postitieve reacties die we hoorden van collega's op het werk. Zij gaan al jaren met AE op vakantie.
Wij verheugen ons er in ieder geval erg op!

RdP
22-08-08, 14:50
We zijn zeer tevreden over AE. We zaten deze zomer in een perfecte (superior) villa in Orange Trees. Villa was net een jaar oud, 5 slaapkamers, 4 badkamers, gameroom, internet, alarm heel ruim, mooi zwembed met afzeeting voor kleine kinderen. Vooraf vond ik het een nadeel dat ik niet wist waar ik zat, maar achteraf was ik super tevreden. Ook de communicatie met AE ging altijd heel snel en correct. Een aanrader wat ons betreft....

Gr,

Rien

reneefrankrijk
23-08-08, 09:17
Wij hadden nu geboekt via AE en voor de volgende reis hebben we bij een particulier geboekt (een Brit, goeie pondkoers \\:D/).
We willen niet meer via een organisatie omdat we dan niet zelf kunnen kiezen waar en wat we willen.
Wij hadden nu b.v. een erg klein terras op het noorden terwijl we in februari gingen. We waren met 7 personen in een 10 p. villa en we konden maar met vieren tegelijk op het terras zitten. Zon hadden we nooit op het terras en dat was nogal balen.
We hopen dat we de goede keuze hebben gemaakt.

yviera24
26-08-08, 14:42
Wij hebben ook een villa geboekt bij AE, we vertrekken 3 oktober, alleen heb ik een vraag, hoe weet je nou of je echt een suprior/luxe villa krijgt en niet in een standaart villa wordt geplaatst, want als je nieuw bent met villa's huren, weet je natuurlijk niet het verschil !

Groetjes yviera

AlexFL
26-08-08, 16:19
Dat weet je dus niet.... de laatste keer had ik ook niet echt het gevoel dat het een superior was terwijl we daar wel extra voor betaalden..

ze garanderen niks van faciliteiten dus is het echt geluk hebben..

Fr@nk
30-12-08, 21:07
Wij boeken altijd een villa en ticket en Auto bij AE altijd goed volgend jaar (mrt 2009) voor de 2 de maal Lindfields geboekt welke villa? je kan wel een lokatie doorgeven aan AE.
We zijn al eerder naar southern dunes geweest vinden wij te ver van alle aktiviteit (aan de 27 haines city)
Kortom AE een prima idee (voor ons al 7 keer goed geweest)

sandraparagh
10-01-09, 23:52
Wij hebben voor 2 weken een hotel geboekt bij AE.
Nou vraag ik me af of een villa net zo duur is.
Wij gaan met 2 kids van 7 en 9 jaar.
En vind het fijn om zelf te koken. Wie kan me een prijs indicatie geven voor een villa of een appartement?[-o<

Teleton
11-01-09, 13:08
Wij hebben voor 2 weken een hotel geboekt bij AE. Nou vraag ik me af of een villa net zo duur is.[-o<

Zoals je het beschrijft, zou een villa of appartement uitstekend bij jullie passen. maar ja, je hebt al geboekt.......toch? Of een villa duurder is dan een hotel, hangt af van welk hotel je hebt geboekt.

Om de prijzen te vergelijken, kan je inderdaad het best het offerteformulier op de site van AE invullen. Krijg je een prachtig overzicht dat je kunt uitprinten. En...bewaren voor de volgende reis! Want annuleren omdat je later op een ander idee komt, zal waarschijnlijk niet lukken. Een betere reden om nog eens een keer naar Florida te gaan, kan je niet verzinnen.

JKG
11-01-09, 13:52
Zoals je het beschrijft, zou een villa of appartement uitstekend bij jullie passen. maar ja, je hebt al geboekt.......toch? Of een villa duurder is dan een hotel, hangt af van welk hotel je hebt geboekt.


Zou geen probleem moeten zijn om te switchen toch?
Bij USAFV wel eens een hotel geboekt in Miami Beach, achteraf durfde ik dat hotel toch niet aan ivm best veel slechte recensies op Tripadvisor (wat ik eigenlijk eerst had moeten checken voor reserveren) en kon toen zonder problemen een ander hotel krijgen naar keuze (ze hielpen zelfs direct telefonisch actief mee met het zoeken naar een geschikter hotel!!). Daar zat volgens mij ook wel 2 weken of langer tussen.

Mag hopen dat je bij AE ook van hotel toch nog kan switchen naar een villa van AE? Niet geschoten is altijd mis!

Persoonlijk denk ik dat een villa goedkoper is dan een hotel en is dat niet zo, dan meestal nog wel qua alle extra die je in een villa hebt.

Teleton
11-01-09, 18:57
Mag hopen dat je bij AE ook van hotel toch nog kan switchen naar een villa van AE?

Je mag het inderdaad hopen, maar als je geboekt hebt, zijn ze niet verplicht om dat gratis te doen. Ik had dan ook beter kunnen schrijven:
"Gratis annuleren omdat je later op een ander idee komt, zal waarschijnlijk niet lukken".

Annuleren kan in principe natuurlijk altijd, maar er zijn kosten aan verbonden. De Annuleringsclausule in de Algemene Voorwaarden van AE is duidelijk : tot 42 dagen voor vertrek 10% van de reissom. van 42 dagen tot 30 dagen voor vertrek 30% van de reissom.


Niet geschoten is altijd mis !
Dat laatste ben ik natuurlijk helmaal met je eens. Sandra zou een beroep op de coulance van AE kunnen doen, dat betekent Bel ze morgen op en probeer zo snel mogelijk persoonlijk te overleggen.

Ben wel benieuwd wat er uit komt.

JKG
11-01-09, 19:07
Zo lang ze bij AE ook de villa nemen, heb je natuurlijk wel meer kans op goedkeuring.
Bij een normale annulering snap ik dat er kosten aan zijn verbonden indien je niet op tijd bent met melden. Maar inderdaad even bellen.... al is een hotel in Florida natuurlijk ook helemaal niet erg!!! :)

floridajunkie
11-01-09, 19:20
Een villa is uitstekend particulier te huren. Het grote voordeel is de zeer grote keus die je hebt. Wij huren altijd een villa die net even wat luxer is. Bijvoorbeeld met een grote plasma televisie, dikke kabelaansluiting met bijvoorbeeld een flink aantal HD zenders. Natuurlijk een zo snel mogelijk draadloze internetaansluiting in de Villa en de laatste drie keer hadden wij een zeer grote gameroom (voorheen garage) met biljart, pingpongtafel, airhockey etc.

Het directe contact met de eigenaars, eventuele extra wensen kan je allemaal soepelere regelen.
Maar zoals geroepen in een ander topic, wij hebben geen ervaring met enig reisburo dus mijn reactie is wellicht wat gekleurd :shock:

ietie
24-07-09, 15:44
Keek zo juist even op de site van ae en zag dat hun site veranderd was.
Bij het topic online offerte kun je nu zelf een park kiezen waar je wilt verblijven , je ziet dan ook gelijk wat de villa kost in de door jouw ingetoetste periode, dit geld niet voor de huisje in wat hun noemen disney area, de rest van de communities zijn wel te kiezen.
Misschien handig voor de mensen die van te voren willen weten in welke community ze zitten.

Jeannetje
09-05-10, 14:20
Opdit moment ben ik in Florida , geboekt bij americanestates. Onze reis bevalt ons goed , we vertrekken a.s donderdag weer maar nu checkte ik mijn vluchtnr. van deltairlines op ons e-ticket en zag dat het vluchtnr. niet correspondeert met internet.
De tijden kloppen wel , ik wil deze vraag voorleggen aan americanestates maar kan nergens een emailadres vinden heeft iemand deze misschein voor mij. Alvast bedankt.

Lea
09-05-10, 14:27
Inderdaad vreemd, staat geen e mail adres op de site.
Wel lastig.

marijke8
09-05-10, 14:28
hierbij het email adres info@americanestates.nl

Nikkie1974
09-05-10, 15:10
Of hans@americanestates.nl

Teleton
09-05-10, 16:25
Inderdaad vreemd, staat geen e mail adres op de site.
Wel lastig.

Hier op de homepage (http://www.americanestates.nl/index.html)staat toch gewoon Stuur ons een email?

Michael66
14-03-11, 09:14
Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met American Estates hier willen delen?

pumi1000
14-03-11, 11:12
Prima geholpen door hun. We waren wat later met boeken van de tickets en na telefonisch contact ging hij meteen zoeken naar beschikbare tickets met goede overstaptijden. Op mail krijg je ook altijd gelijk antwoord terug.

Recent ook Disneytickets gekocht daar en die werden meteen verzonden naar ons. De rest van de papieren volgt 2 weken voor vertrek.

Het is wel fijn dat je gewoon kunt bellen als je vragen hebt - zonder eerst een duur 0900 nummer te moeten bellen zoals vorig jaar bij Ebookers en bij de meeste ticketsites.

fransje
14-03-11, 14:48
Goede ervaring mee, dacht echt met ons mee via telefoniasch contact, en heeft de vliegtijden en maatschappijen die wij wilden voor een keurige prijs geregeld.
Ik kwam er na een paar dagen achter dat ik in de officiele voornaam van mijn zoon een letter verkeerd had gespeld (schaamschaam, dat moest ik hier nog lang aanhoren:oops:) en dat werd zonder problemen gelijk veranderd. Had ook heel snel de gegevens zodat ik zelf de stoelen kon vastleggen die wij wilden.

Essie72
30-03-11, 20:39
Wij hebben voor het eerst geboekt voor Amerika bij American Estates. Prima service. Snel antwoord op vragen. Goede prijs voor de tickets kunnen regelen.

Nu heb ik eigenlijk wel een vraag voor fransje: hoe snel vertrekken jullie? Het verbaast me namelijk dat jullie de stoelen al uit hebben kunnen zoeken. Ik heb hierover zojuist naar American Estates gemaild. Wij gaan met twee kids en zou het wel fijn vinden om op tijd de stoelen vast te kunnen leggen!

PENPE
30-03-11, 20:55
..Het verbaast me namelijk dat jullie de stoelen al uit hebben kunnen zoeken...

Zodra je je confirmationnumber hebt kun je na registratie op de site van de luchtvaartmaatschappij je seating wijzigen.

Vlieg je toevallig met United ?

Groetjes,
Pieter & Petra

gonniegans
30-03-11, 21:00
Wij hebben ook bij AE geboekt en vertrekken over 3 weken. Alles tot nu toe goed geregeld en snel antwoord op vragen.

Voor de stoelen hebben wij het confirmation number gevraagd en hiermee stoelen uitgezocht. Ze reserveren wel stoelen voor je hoor, maar mogelijk willen jullie andere stoelen. Met kleine kids is het wel belangrijk om te weten dat je bij elkaar zit.

Essie72
30-03-11, 21:21
Dat confirmation number staat niet in de boekingsnota denk ik? Moet ik dus bij AE opvragen?

PENPE
30-03-11, 21:22
..Met kleine kids is het wel belangrijk om te weten dat je bij elkaar zit..
Je zult dan ook dagelijks je seatings moeten gaan checken, want er wordt nog wel eens geschoven heb ik zelf al ervaren :-k


Dat confirmation number staat niet in de boekingsnota denk ik? Moet ik dus bij AE opvragen?
Heel goed :wink:

pumi1000
31-03-11, 15:38
Zij zorgen al dat je stoelen bij elkaar hebt bij het boeken, maar die kunnen inderdaad veranderen (zoals ook tijden en toestel). Even je eticketnummer opvragen en je kunt het zelf bijhouden op de site van de vliegmaatschappij.

Essie72
31-03-11, 18:35
Heel fijn: AE mailde vandaag meteen terug met het confirmation-number!
Wel handig idd! Gelukkig zitten we met de kids naast elkaar, dus is prima!

Ben trouwens wél benieuwd of iemand al eens heeft meegemaakt dat er wel een stop gepland is op de heenweg (in Washington), maar dat die niet als echte overstap staat. Er staat dus maar één vlucht, één vluchtnummer. Er staat alleen bij 'change plane'. Vraag me dan af of we helemaal moeten overstappen? Nog nooit meegemaakt, maar toch al aardig bereisd. Iemand ervaring met een dergelijke constructie?

au3
31-03-11, 19:36
Hallo Essie72,

change plane, houdt inderdaad in dat je van plane moet changen. Als je met United vliegt, is dat inderdaad in Washington.

fransje
31-03-11, 20:42
Nu heb ik eigenlijk wel een vraag voor fransje: hoe snel vertrekken jullie? Het verbaast me namelijk dat jullie de stoelen al uit hebben kunnen zoeken.

Hoi Essie72,
wij gaan pas in october, dus moeten nog even geduld hebben. Maar omdat we gelijk het hele bedrag betaald hebben, kregen we de confirmationnummers al vrij snel van AE. Daarmee kun je inloggen en ook als je wilt, de stoelnummers veranderen.
Maar als de maatschappij waar je bij geboekt hebt, de vlucht heeft uitbesteed, zijn de stoelnummers vaak niet zichtbaar.

ferret
22-12-11, 18:03
Wij proberen al de hele week onze vakantie te boeken bij American Estates, maar wij krijgen de melding dat het telefoonnummer niet meer in gebruik is. 055 3551326 werkt niet meer.
Ik kan nog wel een offerte aanvragen, maar daar wil ik eerst iets over vragen voordat ik dat doe.
Weet iemand hier of er iets aan de hand is? Misschien hebben ze een nieuw telefoonnummer of bestaat deze reisorganisatie niet meer?

pama
22-12-11, 18:17
mail ze anders even, ik had vanochtend binnen 30 minuten antwoord.

ferret
22-12-11, 19:47
Dat heb ik zojuist geprobeerd en inderdaad, binnen een half uur een berichtje terug.
De telefoon moet gewoon werken. Maar helaas, dus niet.
Morgen ga ik het weer proberen. Dank voor je reactie.

PENPE
22-12-11, 23:27
Ik denk dat de zaakvoerder zelf even aan het genieten is van een korte vakantie in The Sunshine State :sun:

riwi
22-12-11, 23:30
Wij hebben al 2 maal via AE geboekt en zijn altijd prima geholpen. Alle bevestigingen gaan snel en indien je een vraag hebt wordt die direct beantwoordt.
Kortom aan te bevelen:smile:

ferret
23-12-11, 01:16
Oooo, maar dat bedoelen we ook niet. Wij boeken er altijd en zijn ook altijd geweldig geholpen. Daarom vond ik het ook zo raar dat ze niet bereikbaar waren. Het probleem is ondertussen ook al opgelost. We hebben al contact gehad.

Innieminnie
28-12-11, 21:18
Dat er zo veel mensen positief zijn over ze:shock:. Mijn ervaring is sinds vandaag ronduit slecht.

Kaartje betaald voor 14 dagen onbeperkt Universal studio's&Islands of Adventure. Na betaald te hebben een aantal uur later kaartje gekregen, wat bleek, was maar voor 2 dagen. En wel voor 1&2 Februari, wat ik niet wilde, had mijn vertrek datum 30 Januari opgegeven. En na telefonisch contact te hebben gezocht bleven ze volhouden dat het voor 14 dagen was, er staat/stond toch echt duidelijk op de voucher voor 2 dagen onbeperkt de 2 parken in&uit. Maar ook dat ik bij wijze van de 25e Februari de kaartjes nog kon halen. Dacht dus dat ik een mooie deal te pakken had, mooi niet dus. Voor 1,31 euro extra zou ik via de site van Universal ook een 3 dagen pas voor beide parken kunnen krijgen.

Zal nog flink moeten gaan bellen ben ik bang om mijn geld terug te krijgen(wat ik beter&liever daar zou willen besteden, zeker na deze slechte ervaring). En kan iedereen ook aanraden die de laatste dagen via hun kaartjes gekocht hebben om even dubbel te checken, aangezien ze inmiddels wel de site hebben aangepast voor Universal. Eens maar nooit weer voor mij.

trails
28-12-11, 21:46
Niet iedereen is tevreden over American Estates hoor. Het lijkt misschien zo. Wij zullen er niet meer boeken.

ferret
28-12-11, 22:15
Bij mij is er wel meer nodig dan 1 slechte ervaring om gelijk ergens anders te gaan.
Wij gaan voor de zesde keer via American Estates en het enige wat er mis ging, is dat ze van de week telefonisch niet bereikbaar waren. Dat ben ik ook wel eens niet.

trails
28-12-11, 23:42
Dat is dan ook niet echt een slechte ervaring, of wel?

ferret
29-12-11, 00:05
Dat heeft u gelijk in. Mag ik vragen wat uw slechte ervaringen zijn?

Ik heb zojuist uw reisverslagen gelezen en heb daar erg van genoten.
Altijd leuk om de ervaringen van een ander te lezen. Mij ontbreekt het talent om een verslag te maken van de vakantie.

Innieminnie
29-12-11, 00:13
Bij mij is er wel meer nodig dan 1 slechte ervaring om gelijk ergens anders te gaan.


Ben er wel door gaan googelen. Helaas, had het eerder moeten doen. En dan zal je zien dat ik helaas niet de enige ben.

Maar als je er zelf verder tevreden over bent prima. Mij heb je ook niet zien schrijven dat je er helemaal niet moet boeken. Raad ook de mensen aan die de laatste tijd kaartjes gekocht hebben even dubbel te checken, zeker voor 2012 schijnt het anders te zijn geworden. Misschien dat ze met verhuur van de villa's beter zijn, zal het niet weten, zal het ook niet proberen. Eenmaal een slechte ervaring en zal er zeker niet snel weer wat kopen/boeken.

Ritchie
29-12-11, 00:26
Opzich niks verkeerds aan American Estates, wij hebben hier ook een aantal keren iets geboekt, echter we zijn destijds in contact gekomen met een ander reisbureau die tot nu toe altijd goedkoper is gebleken, en ook een betere service leverde (email contact, enz.)

Teleton
29-12-11, 10:00
.

Kaartje betaald voor 14 dagen onbeperkt Universal studio's&Islands of Adventure. Na betaald te hebben een aantal uur later kaartje gekregen, wat bleek, was maar voor 2 dagen. En wat heb je dan betaald? 123 euro? Dan weet je toch dat je een ticket koopt dat twee dagen onbeperkt toegang geeft tot beide Universal parken en dat je dit ticket veertien dagen geldig is. Deze tickets en de prijs zijn marktconform en de voorwaarden zijn gemakkelijk te vergelijken. Noem mij eens een concurrent die een ticket voor 14 dagen dagelijks onbeperkte toegang voor beide universal parken biedt voor die prijs.........

Zou het heel misschien niet zo kunnen zijn dat je vooraf niet goed gelezen hebt wat je precies kocht? Kan het niet zijn dat je de betekenis van het woord ' onbeperkt toegang' verkeerd hebt begrepen? Je hebt met de tickets die Universal aanbiedt, onbeperkt toegang gedurende het aantal dagen dat je ticket geldig is. Zo is dat al jaren. Ook op dit forum is de werking van de tickets al vele malen uitgelegd.

Njit
29-12-11, 10:06
Ik verwacht dat AE de Amerikaanse tekst vertaald had staan op hun website:


The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to ONE (1) UOR theme park per day. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.

Teleton
29-12-11, 10:15
Maar in het geval van Ienieminni zou dat dan
The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on the same day for the duration of the base ticket. zijn.

Volgens haar is de tekst op de site aangepast. Nu staat er iig:

2 Parken Ticket Universal (voucher)
Geeft 2 dagen onbeperkt toegang tot Universal Studios en Universal's Adventure Island

Njit
29-12-11, 10:27
Helaas heeft de Wayback Machine (http://www.archive.org/web/web.php) AE niet bezocht in 2011. En in 2010 hadden ze enkel nog de Flex tickets in hun pakket zitten..

Innieminnie
29-12-11, 10:28
En wat heb je dan betaald? 123 euro? Dan weet je toch dat je een ticket koopt dat twee dagen onbeperkt toegang geeft tot beide Universal parken en dat je dit ticket veertien dagen geldig is. Deze tickets en de prijs zijn marktconform en de voorwaarden zijn gemakkelijk te vergelijken. Noem mij eens een concurrent die een ticket voor 14 dagen dagelijks onbeperkte toegang voor beide universal parken biedt voor die prijs.........

Zou het heel misschien niet zo kunnen zijn dat je vooraf niet goed gelezen hebt wat je precies kocht? Kan het niet zijn dat je de betekenis van het woord ' onbeperkt toegang' verkeerd hebt begrepen? Je hebt met de tickets die Universal aanbiedt, onbeperkt toegang gedurende het aantal dagen dat je ticket geldig is. Zo is dat al jaren. Ook op dit forum is de werking van de tickets al vele malen uitgelegd.

Nee, er stond echt 14 dagen onbeperkt toegang, nergens wat over 2 dagen. Alleen voor 2 parken. En heb het echt meerdere malen gelezen.

Dit is dezelfde tekst, alleen dan voor Seaworld&Busch Gardens(110€)

2 Park Ticket SeaWorld en Busch Gardens in Tampa (voucher)Geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot SeaWorld Orlando en Busch Gardens in Tampa

De 1-dag ticket voor Seaworld is 72 euro, voor 1 park. Voor Busch Gardens hetzelfde.

En de man zei telefonisch ook echt dat het voor 14 dagen onbeperkt was, dat scheen ook al jaren zo te zijn. En verder is er echt geen enkele die het voor deze prijzen aanbied. Moest ook de kaartjes gebruiken op 1&2 Februari. Ondanks dat er stond dat de kaartjes binnen 14 dagen zouden verlopen, nou ja, dat het dan wijzigt&ik dan niet perse 1&2 Februari niet hoef, prima. Maar het is geen 14 dagen onbeperkt.

pumi1000
31-12-11, 15:13
Wij hebben er nu 2x geboekt en zijn daar positief over. Eigenlijk meteen bericht terug va mail. E-tickets vliegen meteen na betaling per mail alvast gekregen.

Dit jaar ook tickets gekocht van Disney en gekregen wat we geboekt hadden. Het ticket ging pas in zodra je er de 1e keer gebruik van maakte.

thefreeze
12-01-14, 15:04
Echt mensen, zo'n site als die van American Estates was misschien leuk in 2007 maar kan in 2014 toch echt niet meer? Kan je op een ontzettend onhandig formulier je offerteaanvraag maken, druk je op "maak offerte" krijg je een nieuwe pagina met "The page cannot be found".

Mushu
12-01-14, 16:37
Echt mensen, zo'n site als die van American Estates was misschien leuk in 2007 maar kan in 2014 toch echt niet meer? Kan je op een ontzettend onhandig formulier je offerteaanvraag maken, druk je op "maak offerte" krijg je een nieuwe pagina met "The page cannot be found".

Moet toegeven dat het er allemaal niet heel gelikt uit ziet maar bij mij heeft het altijd wel goed gewerkt. Net even een testje gedaan en kreeg ook gewoon een offerte. Twee keer bij American Estates geboekt en naar volle tevredenheid. Ik vind het alleen jammer dat je heel weinig keuze hebt in de villawijken. Wel 2x voor een gunstige prijs geboekt.

wehave
12-01-14, 20:56
Kan me dat niet echt voorstellen.
Zoveel geld kost dat niet en je hoeft het echt niet elke week te doen.
Tegenwoordig kan je neefje dat ding al mooier aanpassen dan dat die nu is.

JKG
15-01-14, 22:01
Bij AE gebruiken ze zo te zien nog de ouderwetse frames. Een groot nadeel daarvan, is dat de zoekmachines direct linken naar de pagina's op de site en je dus met een beetje pech een 'halve' pagina ziet, zonder links naar andere pagina's. Hier en daar hebben ze daar wel een foefje voor gebruikt, maar bijv. bij de Algemene Informatie niet.

Met een weekendje prutsen kan je er best wat aardigs uit krijgen met behulp van wat php of een 'cms' als Wordpress (cms mag ik het niet noemen, maar iedereen kan met Wordpress wat maken). Maar ik kan begrijpen dat de eigenaar hier geen kaas van hoeft te hebben gegeten of er geen tijd voor heeft.

Pris32
02-09-14, 14:54
Hallo,

Ik wil mijn reis gaan boeken bij American Estates. Nu kunnen we echter geen keuze maken welke villa we nou willen huren.

Is er iemand die ervaring heeft met Disney Area standard Homes of Southern Dunes? deze 2 villa's liggen ongeveer 20 min van de parken af.
Ik kan eigenlijk nergens vinden of iemand ervaring heeft met deze villa's, waardoor ik het moeilijk vind om een keuze te maken.

ietie
02-09-14, 17:45
Disney area standard homes kunnen overal staan.
Wij hebben toen in davenport gezeten.

masterkabal
02-09-14, 21:57
Southern Dunes ligt verder dan 20 minuten van de parken af. Ik denk minimaal een half uur.
Je hebt wel een walmart om de hoek zitten :), daar ben je binnen 5 minuten. Ook zijn het erg mooie villa's en is het terrain bewaakt.
Zeker een aanrader.

Mushu
04-09-14, 10:20
Wij zaten ook in Davenport (Westridge community) toen we voor de Disney area villa's hadden gekozen. Ik vond het te ver van Disney dus daarom de keer daarop voor Lindfields gekozen via American Estates. Dat ligt een stuk dichterbij WDW.

ietie
04-09-14, 11:52
Wij zaten toen in polo park , prima te doen , ruim huis aan de golf baan erg mooi.

Ritchie
10-11-14, 17:08
Sinds kort via een 'omweg' weer in contact gekomen met American Estates, mails worden snel en duidelijk beantwoord, zijn nu bij hun aan het rondkijken voor 2015.