PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Blue



Blue
17-11-09, 18:16
Hallo Allemaal,

Ik ben Wilma en wij gaan volgend jaar april 2010 met de familie 10 dagen
naar Florida.
Ik ben erg benieuwd hoe andere reizigers hun vakantie hebben gepland en
hotels hebben geboekt.

Gr. Wilma

Njit
17-11-09, 18:21
Welkom op het gezellige FLorum. Ik denk dat je je het beste eerst kunt storten op de vele reisverslagen en reisschema's . Veel leesplezier.

Blue
18-11-09, 12:50
Hallo Njit,

Dank je wel, ga ik zeker doen.
We hebben de eerste stomme actie al
gehad met rechtstreeks boeken in America, dus ben wel een beetje onzeker nu.

Gr. Wilma

Njit
18-11-09, 13:48
Ow? En wat was die actie? Misschien kunnen wij er ons voordeel mee doen (door niet dezelfde fout te maken)

Blue
18-11-09, 14:05
We wilden graag naar een Gast Dude Ranch, zo via internet gevonden
West Gate River Ranch met Rodeo show op zaterdagavond en de mogelijkheid om
een aligatortocht te maken op de River, echter na boeking van een Package deal USD 249 ,--bleek er in kleine letter terms en conditions onder te staan.
Het was echter een time sharing aanbieding voor US en UK inzittenden met een inkomen van boven de usd 60.000,-- met nog een aantal verplichtingen.
Het voelde niet fijn en ik kan geen enkele ervaring over deze ranch terug vinden.
Ik heb deze reis inmiddels geannuleerd maar je het bedrag is uiteraard al afgeschreven.

Gr. Willeke

Njit
18-11-09, 14:07
Zijn de mindere ervaringen ja. Bedankt voor het delen.

Teleton
18-11-09, 15:00
We hebben de eerste stomme actie al
gehad met rechtstreeks boeken in America, dus ben wel een beetje onzeker nu.

Door schade en schande wordt je wijs, zeggen ze wel eens. Om meer schade (en onzekerheid) te voorkomen, kan je gerust vragen stellen op dit vriendelijke Forum, hoor. Juist in twijfelgevallen is er hier altijd wel iemand die je snel laat weten of hij/zij vindt dat jij op een verkeerd spoor zit of juist niet. Vaak krijg je er gelijk tips bij voor alternatieven. Beslissen kan je , nadat je alles rustig op je in hebt laten werken, uiteraard lekker helemaal zelf doen........;)

Blue
18-11-09, 15:21
Bedankt voor je reaktie, gaan we zeker doen!