PDA

Bekijk Volledige Versie : wie kent het best western bay inn and marina



isa
15-11-09, 12:28
Hotel ervaring gevraagd :best western bay inn and marina north bay village
http://www.bestwesternflorida.com/hotels/best-western-on-the-bay-inn-and-marina/

cindy74
15-11-09, 12:30
kijk eens bij de hotel ervaringen

isa
15-11-09, 12:48
Daar heb ik het niet bij kunnen vinden, maar wellicht heb ik er overheen gelezen ?

Michael66
15-11-09, 13:32
Graag even aangeven:
- in welke plaats het hotel is
- een link naar de website van het hotel

Zie Lees dit bericht voor je je ervaringen of vragen plaatst! (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=211)

Alvast bedankt.

Chicco68
15-11-09, 16:02
ff googlen op "ervaring best western bay inn and marina" en ik kom uit op:
http://nl.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34480-d80254-Reviews-Best_Western_On_the_Bay_Inn_Marina-North_Bay_Village_Florida.html met 69 revieuws.....

Tinkerbell
15-11-09, 18:04
Wij hebben er in mei twee nachten geslapen en het was niet voor herhaling vatbaar. Het hotel zelf is afgeleefd.
De receptie is buiten het hotel. Nadat we de formaliteiten vervuld hadden liepen we naar de lift die buiten uitkomt. Het leek wel of er een laag vet van jaren op de vloer lag en toen we zagen dat alle afval van het restaurant door diezelfde smalle doorgang moest begrepen we dat ook.De omgeving was om het zachtjes uit te drukken niet erg aanlokkelijk en zeker niet om 's avonds nog even uit te lopen.
Eerlijk gezegd konden wij er met ons engels niet terecht en Spaans spreken we niet. In de buurt was niks te doen.
Het restaurant on side was ronduit smerig en omdat er veel locals zaten 's avonds was er voor de hotelgasten of geen plaats of je auto stond domweg ingebouwd en had je pech als je nog weg wilde. En dan bedoel ik niet midden in de nacht maar om een uur of zeven 's avonds.

gamed0g
20-11-09, 22:32
ik ben afgelopen 2.5 week in Mia geweest en heb de eerste 2nachten en de laatste 3 nachten er bewust geslapen omdat het juist zo'n goed bevallen hotel was.

We hadden een KingSize kamer aan het receptie gebouw (hotel heeft 2 gebouwen, misschien bedoelt bovenstaande het losstaande gebouw met public parking). Ik raad dus een KingSize kamer aan want die liggen direct aan het hoofdgebouw(ontbijt, lift, pool) en heeft ene Prive parkeer gelegenheid aan de rechterzijde van t complex met security.

Ontbijt was perfect, het bijgelegen restaurant Shuckers was erg Amerikaans maar vonden wij erg leuk. Helemaal met de World Series(Yankee Fan) de afgelopen weken en het eten was goed te eten.
Sochtends rond 7.30uur zwemmen er dagelijks Dolfijnen langs wat wel cool was..

en de Locatie van het hotel is ideaal..15min rijden naar Collins/Ocean Drive.... 25min naar Aventura Mall, 20/25min naar Marina (American Airlines Arena en Bayside Market).. maar idd een rustige omgeving (1 tankstation en supermarktje achtig iets op "loopafstand").

Tinkerbell
20-11-09, 23:03
. Ik raad dus een KingSize kamer aan want die liggen direct aan het hoofdgebouw(ontbijt, lift, pool) en heeft ene Prive parkeer gelegenheid aan de rechterzijde van t complex met security.



We hadden een suite dus daar kan het niet aan liggen.En die security opa was 's avonds nergens te vinden en de parkeerplaatsen aan de rechterzijde werden ook bezet door auto's van het restaurant. Er hing idd een soort ketting maar die werd gewoon verwijdert.
En het ontbijt? Ik neem aan dat je gewoon bedoelt in het hotel? Het was gewoon het standaard ontbijt van elke Best Western.
Niks speciaals. Verder vonden we het op zijn minst vreemd dat de gasten nauwelijks aandacht kreeg aan de balie. Zowel bij inchecken , bij vertrek en toen ik een andere sleutel ging halen, de onze werkte niet,stond het balie personeel gezellig te praten met een paar menselijk. Kennelijk bekenden want het waren elke keer dezelfde. Ik had sterk de indruk dat de gasten beschouwt werden als lastposten die alleen maar storend werkten in je sociale leven en die zich zo snel mogelijk van de balie dienden te verwijderen.

isa
21-11-09, 15:17
Bedankt voor de reacties, gezien de positieve reacties op de tripadvisers en hierboven , denk hier toch te gaan boeken. Maar we hebben nog de tijd.