PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Chell



Chell
12-11-09, 18:21
Hoiiallemaal
Ik ben chell 23 jaar en ga nu voor het eerst alleen ( zonder ouders LOL) naar Miami en Orlando, met een groep vrienden. Ik ben toen ik wat jonger was al 3x keer geweest waaronder naar disney world. Nu ga we van 14 dec tot 7 januari eerst naar south beach en daarna 3 dagen Orlando.
Ik heb me hier aangemeld voor tips en tricks van de kenners omdat ik wel sort of goed voorbereid op vakantie wil gaan
-xoxo-

Teleton
13-11-09, 12:40
Ik heb me hier aangemeld voor tips en tricks van de kenners omdat ik wel sort of goed voorbereid op vakantie wil gaan
-xoxo-

Strak plan en welkom hier in de virtule wereld vol Floridaliefhebbers, -verslaafden en -vakantievierders. Wat staat er allemaal op het program in Miami, want met drie dagen Orlando komt the Funcapital of the World er deze keer wel erg bekaaid van af. Hoe dan ook, veel (sort of) plezier met de voorbereidingen en voor straks veel plezier in Florida.

Chell
16-11-09, 23:50
Dankje.
We komen aan in Orlando de 14e blijven daar een nachtje en pakken de volgende dag amtrak richting Miami daar blijven we in The Santa Barbara Hostel. En echt plannen heb ik niet voor daar shoppen in Dolphin's en Sawgrass mall en vooral het uitgaan ontdekken schijnt daar geweldig te zijn. De reden dat we zo kort in Orlando zijn is omdat ik het daar toen ik wat jonger was niet zo leuk vond.

Teleton
17-11-09, 08:37
...daar blijven we in The Santa Barbara Hostel. Vooral het uitgaan ontdekken schijnt daar geweldig te zijn. Je zit er in ieder geval midden in het uitgaansleven. Zelf zeggen ze er over: Because of our location and events we are a party hostel. Not a retirement home. Dus da's dan duidelijk.....;)


...De reden dat we zo kort in Orlando zijn is omdat ik het daar toen ik wat jonger was niet zo leuk vond. En dat is nou zo leuk aan dit FLorum, er is voor elk wat wils!