PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lia



Lia
05-08-05, 00:54
:lol: Hoi, Ik ben Lia, 39 jaar oud, getrouwd met Rene en wij gaan, samen met onze kids van 11 en 8 jaar op 17 augustus naar Florida.
We beginnen in Miami, daarna naar de Keys, de Everglades, de westkust, weekje Orlando en dan zachtjesaan weer naar beneden.
Wij zijn in november 12,5 jaar getrouwd en dit leek ons een leuk alternatief voor een feest! :wink:

mellie
05-08-05, 01:48
Welkom Lia!

Ik ben jaloers op je reis! Jullie gaan het vast harstikke leuk vinden! Ben je al eens eerder in Florida geweest?

Veel plezier he!!!

Lia
05-08-05, 09:56
Dankje wel Mellie,
Nee, ik ben nog nooit in Florida geweest, zelf nog nooit in Amerika. Mijn man, René wel, maar niet in Florida.
Ik heb al wel heel veel tips van deze site gehaald, fantastisch.
Heb jij misschien enige ervaring met priceline.com of iemand anders?
Ik krijg geen profiel aangemaakt!

Nadia
09-08-05, 19:15
Welkom lia :D

deze site zal je echt gaan vermaken..........
Ik wens je en je gezin een fijne vakantie en ook goede reis toegewenst

Lia
09-08-05, 22:24
dankjewel Nadia,
Ik heb al weken rondgekeken op deze site en inmiddels ook al aardig verslaafd geraakt, terwijl mijn vakantie naar Florida nog moet beginnen.

FrankS
10-08-05, 10:13
Welkom Lia.

Wij hebben afgelopen mei ook ons 12.5 jarig jubileum in Florida gevierd. Als we dat echter aan een Amerikaan vertelde, dan keken ze ons aan als een aap naar een ingeblikte banaan, want van een 12.5 jarig jubileum hadden ze nog nooit gehoord.

mapsit
10-08-05, 14:32
Welkom Lia.

Wij hebben afgelopen mei ook ons 12.5 jarig jubileum in Florida gevierd. Als we dat echter aan een Amerikaan vertelde, dan keken ze ons aan als een aap naar een ingeblikte banaan, want van een 12.5 jarig jubileum hadden ze nog nooit gehoord.

das grappig, doen ze het daar per 10 jaar?

FrankS
11-08-05, 10:52
Welkom Lia.

Wij hebben afgelopen mei ook ons 12.5 jarig jubileum in Florida gevierd. Als we dat echter aan een Amerikaan vertelde, dan keken ze ons aan als een aap naar een ingeblikte banaan, want van een 12.5 jarig jubileum hadden ze nog nooit gehoord.

das grappig, doen ze het daar per 10 jaar?

Ze noemen elk jaar een anniversary, maar veelvouden van 10 zijn bijzonder.