PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: vincent



vincent3ven
09-11-09, 21:38
even voorstellen, Ik ben Vincent en mijn vrouw en ik wil;len met onze zoon naar Amerika en wel naar Florida. onze zoon is ernstig gehandicapt en zit de hele dag in een rolstoel. Hij wil graag 4 parken zien inde buurt van Orlando. Wij hebben een villa gehuurd met diverse hulpmiddelen omdat onze zoon niet kan staan en lopen

Njit
09-11-09, 22:02
Welkom Vincent. Leuk dat jullie met z'n drieën naar The Happiest Place on Earth willen gaan. Ik neem aan dat je het over de Disney parken hebt?

Misschien heb je alvast wat aan dit topic: Handicap & faciliteiten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7517)

vincent3ven
09-11-09, 22:11
Onze zoom wil naar de HGM studios en Universal studios, Sea world en Bush Garden. Ik weet eigenlijk niet of dit disneyparken zijn.
Weet iemand hoe het is met het vervoer als je in een rolstoel zit

Njit
09-11-09, 22:26
MGM Studios heet tegenwoordig Hollywood Studios en hoort bij Disney.
Universal Studios is van Universal. Seaworld en Busch Gardens horen ook bij elkaar.

Wat bedoel je met vervoer?

corrus
09-11-09, 22:26
Heeft ie een eigen rolstoel???
Is dit een handbewogen of electrisch?

vincent3ven
11-11-09, 20:57
Onze zoon heeft een elektrische en een handbewogen rolstoel, hij kan niet staan en ook niet lopen. Wij zitten nog te dubben of we met de elektrische zullen gaan of met de handbewogen, deze is wel gemakkelijker te manoevreren.
Wij hadden geprobeerd een auto te huren via het reisbureau maar dan moest hij uit de rolstoel en dat kan niet.

corrus
11-11-09, 21:15
Voor de vluchten met een electische rolstoel gelden hele speciale regels.
Zoals speciale accu's (niet alle accu's zijn aan boord toegestaan) Bovendien kan hij aan boord niet in de rolstoel blijven zitten, hij dient dus altijd in een vliegtuigstoel moeten zitten.