PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Disney fan: Orlando - Ft Myers 2010



disney fan
07-11-09, 14:27
Nadat we in september eerder terug moesten uit Florida omdat mijn moeder was overleden zijn we eigenlijk niet echt bezig geweest met onze reis van maart 2010 waarvoor we de vluchten al geregeld hadden.

Van de week hebben we toch een planning gemaakt en we zullen dan ook eerdaags de hotels gaan boeken.

We vliegen deze keer weer een keer rechtstreeks met Martinair op Orlando.
We hebben stoelen met heel veel beenruimte kunnen boeken (rij 6) comfort class.
Deze stoelen hebben we al een keer gehad en hier kun je echt je benen strekken. Mijn zusje zat toen rij 7 en daar was het niet.

Ik moet zeggen nu ik er weer mee bezig ben is het toch wel een heel fijn idee dat we zo snel al weer op vakantie gaan.

Het plan ziet er als vogt uit:

Dag 1 Aankomst orlando - Fairfield Inn

Dag 2 Orlando - Fairfield Inn - Shoppen (in ieder geval Premium Outlet en Walmart)

Dag 3 Jackson ville - La Quinta Inn & Suites - Shoppen + familie bezoek

Dag 4 Jackson ville - La Quinta Inn & Suites - Motor rijden

Dag 5 Orlando- Springhill Suites - reizen + shoppen Florida Mall

Dag 6 Orlando- Springhill Suites - Universal studio's

Dag 7 Orlando- Springhill Suites - Disney Epcot + MGM

Dag 8 Orlando- Springhill Suites - Universal Island of adventure

Dag 9 Orlando- Springhill Suites - Zwemmen en Down Town Disney

Dag 11 Ft Myers- Outrigger Beach Resort - Reizen en genieten van Tiki bar!

Dag 12 Ft Myers- Outrigger Beach Resort - Coconut point + strand

Dag 13 Ft Myers- Outrigger Beach Resort - Miromar Outlet + strand

Dag 14 Ft Myers- Outrigger Beach Resort - hele dag relaxen op strand

Dag 15 Ft Myers- Outrigger Beach Resort - Tanger Outlet + Strand

Dag 16 Rijden vanuit Ft Myers naar Orlando en 's avonds vliegen we terug.

We doen deze reis maar 1 dag Disney omdat we december 2010 (als alles goed gaat) de Disney parken in kerstsfeer willen gaan bezoeken.
Dit lijkt me echt geweldig!
We hebben nog 6 dagen op onze hopper pass die onbeperkt geldig blijven dus die dagen bewaren we voor eind van 2010.

Het is fijn om weer lekker met de voorbereidingen bezig te zijn.

Teleton
08-11-09, 11:35
We hebben nog 6 dagen op onze hopper pass die onbeperkt geldig blijven dus die dagen bewaren we voor eind van 2010.

Zo is dat, wie wat bewaart, die heeft wat en wat in 't vat zit....Lekker schema hebben jullie voor de reis van maart. Nemen jullie jaarkaarten (of één jaarkaart) voor Universal? Dan heb je er met de Kerst ook nog iets aan.

Twee keer een 2 day 2 parkpas kost je 200 dollar ex tax. Een Premier(Correctie, moet zijn Preferred) jaarkaart komt op 229 dollar en dan mag je o.m. gratis parkeren. Een Powerpass is ook voordelig, (149 dollar) zeker als tweede kaart, maar omdat jullie in maart en december gaan, waarschijnlijk niet erg zinvol omdat er dan veel blockout dates zijn.



Toegevoegd: De Premier Pass biedt nog meer voordelen, maar kost 289 dollar. Voor een vergelijking van prijzen en voordelen, klik hier (http://www.universalorlando.com/Tickets/Annual_Passholders/compare_all_three_annual_passes.aspx?ComponentId=9 584&SourcePageId=9242#1) . Met excuses voor de verhapseling van de drie mogelijkheden:wink:.

disney fan
08-11-09, 15:29
Nemen jullie jaarkaarten (of één jaarkaart) voor Universal? Dan heb je er met de Kerst ook nog iets aan.

Twee keer een 2 day 2 parkpas kost je 200 dollar ex tax. Een Premier jaarkaart komt op 229 dollar en dan mag je o.m. gratis parkeren. Een Powerpass is ook voordelig, (149 dollar) zeker als tweede kaart, maar omdat jullie in maart en december gaan, waarschijnlijk niet erg zinvol omdat er dan veel blockout dates zijn.

Ik had voor dit jaar iets gezien van kaarten die 7 dagen geldig zijn.
Heb me nog niet echt in de Universal kaarten voor 2010 verdiept.
We waren van plan om afgelopen oktober al te gaan maar toen was het echt te warm voor park bezoeken wat ons betreft.

Is een premier jaarkaart een heel jaar geldig vanaf het moment van gebruik?
Wat bedoel je precies met een Powerpass als tweede kaart?

Wat het schema betreft waren we zelf ook wel tevreden.
Lekker aan het eind nog even bijkomen aan de golf van Mexico!

Teleton, heel hartelijk dank voor je tips!

Teleton
08-11-09, 18:30
Ik had voor dit jaar iets gezien van kaarten die 7 dagen geldig zijn. Dit zijn de 2-park unlimited kaarten. Deze kosten 99.99 dollar excl.tax.


Is een premier jaarkaart een heel jaar geldig vanaf het moment van gebruik? Helemaal juist, alleen heb ik een foutje gemaakt, de Preferred Pass kost 229 dollar. Er is wel een Premier Pass, deze kost 289 dollar en dan hoef je na 16:00 uur niet meer in de rij te staan maar mag je de Express Lane gebruiken.


Wat bedoel je precies met een Powerpass als tweede kaart? Het verschil tussen een Powerpass en een Preferred pass is dat je bij een Powerpass (http://www.universalorlando.com/Tickets/Annual_Passholders/Power_Pass/power_annual_pass.aspx#) een aantal geblokkeerde dagen (http://www.universalorlando.com/Tickets/Annual_Passholders/2010blockoutdates.aspx?ComponentId=9226&SourcePageId=9240#1)hebt, in het hoogseizoen, natuurlijk. Verder geeft de Preferred Pass recht op gratis parkeren en de Powerpass niet. Klik hier (http://www.universalorlando.com/Tickets/Annual_Passholders/compare_all_three_annual_passes.aspx?ComponentId=9 584&SourcePageId=9242#1) voor een volledig overzicht.

Zelf hebben we zo'n setje Preferred/Power want wij zijn er niet in het hoogseizoen. Zo hebben wij in mei/juni 2009, december 2009 en straks april/mei 2010 veel plezier tegen zo laag mogelijke kosten.

Wanneer je binnen een jaar meerdere malen gaat, kan het voordelig zijn deze keuze te maken.


hartelijk dank voor je tips! Met plezier!

disney fan
19-11-09, 17:33
Zelf hebben we zo'n setje Preferred/Power want wij zijn er niet in het hoogseizoen. Zo hebben wij in mei/juni 2009, december 2009 en straks april/mei 2010 veel plezier tegen zo laag mogelijke kosten.

Wanneer je binnen een jaar meerdere malen gaat, kan het voordelig zijn deze keuze te maken.

Met plezier!

Ik geloof dat ik het inmiddels snap......\\:D/
Jullie hebben 1 powerpass en 1 preferred pas.
Dan kun je gratis parkeren en heb je ook 10% korting op je aankopen!

Kunnen die blockout dates nog veranderen voor 2010?

Heel hartelijk dank voor de tips!

Groetje Lucy

Teleton
19-11-09, 18:21
Kunnen die blockout dates nog veranderen voor 2010?

Justement, helemaal goed gesnopen! Met de preferred pas parkeren we gratis. Block out dates veranderen niet meer, ze zijn onderdeel van de voorwaarden.

Voor de volledigheid nog even de geblokkerde data:



For 2010, blackout dates are January 1-2, March 20, 27-31, April 1-10, July 1-31 and December 23-31

disney fan
19-11-09, 22:30
Ton,
Heel erg bedankt voor je duidelijke info!
We zijn er uit hoor we gaan voor de combinatie van passen die jullie ook hebben.
Groetjes Lucy