PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Hilton Miami Downtown



Simone en Ton
02-11-09, 11:01
Hallo,
wij hebben begin oktober 2009 2 nachten in het Hilton gezeten, Downtown. De aanbieding via AE was 58 euro per nacht, dus goed te doen.. ;-). Het ontbijt was niet inbegrepen, maar keuze genoeg in de buurt.
Aangekomen werd er gevragen of we zelf parkeren of valet parkeren wilden. Bij zelf parkeren was het 25 dollar per 24 uur, na in en uitrijden begon de telling weer opnieuw. Bij valet was het 28 dollar per 24 uur met onbeperkt in en uitrijden. Duidelijk dus de valet. Alleen al vanwege het afgeven van je auto en weglopen... 2 nachten geweest en trouwens toch maar 1x 28 dollar af hoeven te rekenen...
Onze kamer zat op de 20e verdieping met een geweldig uitzicht over Bayside Marketplace. (raam was trouwens van muur tot muur, en vloer tot plafond, niets voor mensen met hoogtevrees..)
Kamer was heerlijk ruim, mooi en schoon. In de lobby was gratis internet en heel vriendelijk personeel. Recessie en goedkope kamerprijzen waren kenbaar, want de 'Hilton-status' was niet besteed aan de bezoekers die met fastfood eten binnenlopen. Niet dat wij die hebben... ik zei toch 58 euro per nacht..O:).
Dit hotel is echt een aanrader !

derrobbie
21-12-09, 20:12
Kwam dit hotel net tegen bij USAfunvacations.
Het leek me wel wat, en het is dan ook mooi om dit positieve verslagje te lezen.
Denk dat dit hem gaat worden..

Tinkerbell
22-12-09, 05:59
Hadden de kamers zelf ook internet? Het is in die hotels niet gratis dat weet ik.

derrobbie
22-12-09, 09:55
ik kwam zelf dit tegen bij Tripadvisor:

Clean rooms. All new and complete. Kind service. Lovely breakfast. Very comfortable. Free wi-fi. Free shuttle service. Highly recommended.
en dit op de site van hilton zelf


High-speed wired & wireless Internet access
Internet access in guest room

Hier (http://www.hilton.com/en/hotels/content/MIADTHF/media/pdf/en_MIADTHF_fact_sheet.pdf) is een folder van het hotel zelf.

dus ik ben er stiekem vanuit gegaan dat het erbij zit.
Het is iig te krijgen op je slaapkamer.

Simone en Ton
22-12-09, 12:41
Hallo,

het internet op de kamer was niet gratis (weet helaas niet meer wat het wel kostte..) maar in de lobby is het wel gratis. Je zag dus ook overal mensen zitten met een laptop . De banken zitten erg lekker dus een straf was het niet. ;)
Ons is het dus erg goed bevallen. Wat de afstand betreft naar de Bayside marketplace was een kleine 20 minuten lopen... En dat was puur van het wachten bij de voetganger-oversteekplaatsen. Na verloop van tijd deden wij het lekker op z'n Nederlands... Kijken en oversteken. De afstand zelf zal een kleine 1,5 km zijn. (op gevoel...)
We hadden bij het boeken een 2 eenpersoonsbedden kamer. Bij de receptie vroegen ze of we geen 2persoonsbed wilden. Tuurlijk, als dat voor het zelfde geld was. Meteen naar de 20e verdieping verplaatst. Tip !! Wat een uitzicht.