Shena22
1 november 2009, 20:14
Hallo,
Weet iemand misschien of je ook een halve dag bijvoorbeeld van 4 uur smiddags tot 7 uur s avonds naar seaworld kan? Tegen een andere prijs als een dagkaart uiteraard.
graag hoor ik jullie
Gr.Shena
Renske1978
1 november 2009, 20:20
http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/TicketsSingleDay.aspx
10 dollar korting op de "gewone" kaarten.
Njit
1 november 2009, 20:38
Maar da's denk ik niet wat ze bedoeld :)
Voor zover ik weet is er geen na-middag kaartje.
Shena22
2 november 2009, 14:31
Ik bedoel inderdaad wat anders.
Omdat we heel weinig tijd hebben en er een paar bij zijn die heel erg graag de show willen zien van shamu ( voor de 3de keer :razz:) willen we niet de hele dag naar het park. Maar dan een paar uurtjes.
Maar toch bedankt. :-P
corrus
2 november 2009, 14:34
Hallo,
Weet iemand misschien of je ook een halve dag bijvoorbeeld van 4 uur smiddags tot 7 uur s avonds naar seaworld kan? Tegen een andere prijs als een dagkaart uiteraard.
Wél echt Hollands...
Ik wil er maar een uurtje naar toe, dan wil ik ook maar een uurtje betalen... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Shena22
2 november 2009, 14:43
Ja! Ga niet de volle pond betalen als ik alleen maar een uurtje in het park loop. Dan doe ik liever wat anders.... :)
Njit
2 november 2009, 14:50
En anders stuur je die persoon even door naar Youtube. Kan hij het ook zien: http://video.google.nl/videosearch?q=believe+seaworld&emb=0&aq=f#
Shena22
2 november 2009, 14:58
haha dat is een goeie.
Had vorig jaar ook gewoon die DVD moeten kopen :(
Dlicious
5 november 2009, 13:29
Ik vond die Shamu show helemaal niet zo bijzonder... de dolfijnenshow met acrobatiek was veeeeeel leuker!
Shena22
5 november 2009, 15:40
De Dolfijn show vond ik ook erg leuk! maar bij Shamu kreeg ik wel even een kippevel momentje toen hij binnen kwam hoor... Vond het wel een hele gave show, of ieder geval vind de Orka's gave dieren, misschien is dat het meer :)
Renske1978
5 november 2009, 18:55
Mijn gevoelens bij die shows waren dubbel, de ene kant mooi en indrukwekkend de andere kant echt heel zielig voor die beesten.
moonlight91
6 november 2009, 15:01
ik vroeg me dit dus ook af in die zin
ik wil er wel graag heen voor `de vissen`:wink:
al dat rollercoster gebeuren rondom hoeft niet zonodig
omdat we ook naar discovery cove gaan, kunnen we dus ook vrij seaworld binnen..
maar als ik alleen beestjes wil kijken daar ,is een ochtend dan genoeg
zodat we in de middag nog naar een ander park kunnen, waar we bv op een hele dag niet rond gekomen zijn
Teleton
6 november 2009, 15:47
ik wil er wel graag heen voor `de vissen`:wink:
Alles kan, maar als je niet voldoende tijd neemt voor dit leuke themapark, vis je achter het net. Een rondgang door het park leidt je niet alleen langs de rollercoasters maar ook langs de diverse shows waarin de (zee)zoogdieren een grotere rol spelen dan vissen. Als het doel van het bezoek aan dit themapark 'naar de beesjes kijken' is, vang je echt bot en dat wil geen hond. Het is in iedere geval geen dierenpark.
Het lijkt mij echt de moeite waard om even naar de site van Seaworld (http://www.seaworld.com/orlando/default.aspx) te gaan en op Explore the park te klikken. Zo krijg je een goed beeld van wat je kunt verwachten en kan je zelf uitvogelen wat je kunt verwachten. Dat is in ieder geval veel meer dan beesjes en roller coasters, echt waar. Oh, ja de shows in dit park worden druk bezocht, maar al te vaak zit je als haringen in een tonnetje gepakt......