PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Paarden- / ruitersport



moonlight91
30-10-09, 17:05
al hoewel ik me volledig heb voor genomen me in mijn vakantie te distanceren van alles wat met paard te maken heeft...
(met uitzondering van de arabiandinnershow)

ben ik toch wel benieuwd` in case that`waar ik ruitersport zaken kan vinden in Orlando
er is algemeen bekent dat spullen rondom paarden daar veeeeel goedkoper zijn dan hier in nederland
en aangezien we regelmatig online kopen in the usa, is het misschien ook wel intressant om daar eens `live `te shoppen
mijn intresse liggen voor al bij arabische volbloeden, dus een sjiek de friemel showhalstertje zou erg verleidelijk kunnen zijn

wie weet waar ik zulke winkels kan vinden (maar dan alleen voor als ik echt niet zonder kan:-\" )

mrloes
30-10-09, 17:31
hi

Oh ja leuk! Ben ik ook wel benieuwd naar. Niet dat ik paarden heb maar wel ezels en t is altijd leuk om in t buitenland ff door een ruitersport oid te lopen. De 'equiwraps' waren in 2007 gewoon bij de Walmart te koop, voor heel weinig.

vondutchga
30-10-09, 17:37
ik heb persoonlijk hier nooit ruitersport winkels gezien (zoals ze in nederland hebben) maar veel "western stores" hebben wel ruitersport spullen, en ik zou eens bij tractor supply co. gaan kijken. Wat ik zelf nodig ben (voor mijn zoontje in Nederland) bestel ik online.

rich
19-08-10, 00:52
ben er, helaas, zelf niet geweest maar deze winkel in kissimee schijnt een hoop te hebben tegen zeer aantrekkelijke prijzen. http://www.stockmansharnessandsaddle.com/home.html

moonlight91
19-08-10, 22:16
ja en laten we die nu net in mei aan het zoeken zijn geweest
.... nou na heel veel rondjes hebben we het opgegeven..
vreemd genoeg bracht de tomtom ons overal behalve daar!!!!
ach volgend jaar weer een poging haha

Michael66
20-08-10, 09:11
... deze winkel in kissimee ...Nou nee, niet Kissimmee maar Orlando, bij Winter Park / Maitland. Volgens de contact-gegevens op de site zitten ze in Orlando, Lee Road, aan de noordkant van Orlando. En Kissimmee zit aan de zuidkand. Zie:

http://a.imageshack.us/img827/8669/saddles.png

Vanuit Kissimmee zo'n drie kwartier rijden.

moonlight91
20-08-10, 14:14
ja, michael66 daar zouden ze moeten zitten
maar die nummering daar loopt heel vreemd
we zijn daar wel 6x heen en weer gereden maar het was niet te vinden
de tomtom gaf aan dat de eindbestemming bereikt was
maar er `klopte`niets van..
toch zou het er moeten zijn, want bij het visitorscenter in orlando hadden ze ons ook naar deze zaak verwezen
mevrouw haar dochter had ook paarden ,en hun kwamen er regelmatig
...dus.....het zal me toen niet gegunt zijn

Michael66
20-08-10, 16:42
Nummering van panden .... breek me de bek niet open ..... :mad:
Ik was ooit op zoek naar de Acme Superstore in Longwood, ook aan de bovenkant van Orlando. Op nummer 905 zouden ze zitten. Wij kijken: 300 .... 500 ..... 600 ..... 1200 ..... geen 900-reeks. Hmm, opnieuw dan maar. Zelfde resultaat. Tot we het opgaven en uiteindelijk maar doorreden. 1200 .... 1500 .... 905!!!! \\:D/ Gevonden. Logisch toch?![-X

cindy74
03-05-12, 14:28
Wij zijn dit jaar ook opzoek geweest en de ene was vooral voeders met spullen van weaver die eeg goedkoop waren verder ook onderleggers en dekens aan de helft van wat ze hier kosten . Toen we naar een ruitershop reden in dundee was deze gesloten op zondag . Wel kopen we volgend jaar een paar bandages van professionals choice die kosten hier zo een 200 euro en daar juist de helft . De zaak hete J and shack . Kijk maar eens op de website van professionals choice en op de sit van weaver daar staan alle adressen op

moonlight91
03-05-12, 23:15
Wij hebben vorig jaar op eerste pasen bij tackaria in westpalmbeach
De "smb elite " van prof.choice voor en achter beschermers gekocht
Voor 190$ ,hier in nederland kosten ze 219euro
Ben erg tevreden over de beschermers

Service van de zaak was ook goed,had 2 weken voor de vakantie
Gebeld om reservering te vragen,weed heel goed en netjes geholpen
Heb daar ook nog ariat clogs gekocht voor het stalwerk

manuelh
05-06-20, 11:24
Ik denk dat er inderdaad meer western stores dan echte ruitersportwinkels zijn.