PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Samantha_love



samantha_love
26-10-09, 12:43
Hallo allemaal,

Ik ben samantha 28 jaar en getrouwd met Kenny sinds 31-07-2009.
Samen hebben we een zoontje van 2 en half jaar.
We gaan op 21 maart voor het eerst met zijn drieen naar Orlando en blijven daar 10 dagen, langer kon helaas niet in verband met ons werk. Ons zoontje word op deze reis 3.
Ik heb al een tijdje meegelezen maar vond het nu toch tijd worden om me voor te stellen.

Teleton
26-10-09, 15:17
Ik heb al een tijdje meegelezen maar vond het nu toch tijd worden om me voor te stellen.

Hallo Samantha,

Leuk dat je je nu ook voorstelt! Stille meelezers zijn natuurlijk ook welkom op dit vrolijke Florida Forum (voor de verwende vakantieganger!) maar aktief meedoen is nog veel leuker.

Goed plan om op de eerste dag van de lente naar Orlando af te reizen. Wie is de gelukkige vervoerder, stappen jullie over of vlieg je rechtstreeks, en wordt het een villa, een resort of een hotelletje? En heb je het paspoort voor je zoon al aangevraagd? Apart niet, voor een menneke van nog geen 3?

10 dagen is genoeg om levenslang met het verschrikkelijk vervelende Floridavakantievirus besmet te raken, maar lang niet genoeg om van alle leuke dingen die Orlando te bieden heeft te genieten. Denk tegen die tijd, naast de themaparken, ook eens aan waterpret. Met een gemiddelde temperatuur van 26 graden is die periode al heel geschikt om eens een dagje naar Blizzard Beach, Typhoon Lagoon of Aquatica te gaan met de kleine man. Ook voor de wat grotere man is dit trouwens een erg leuke bestemming....;)

samantha_love
26-10-09, 19:43
We hebben via american vacations geboekt. We vliegen met united airlines en stappen over op washington. We hebben tickets geboekt voor sealife. Kleine man is helemaal gek op alles wat vinnen heeft. We hebben ook de tickets al gedaan voor 4 dagen disney en daar zit dan 4 dagen waterpark bij. paspoort hebben we nog niet gedaan. We werken bijde bij levensmiddelen bedrijven en das gewoon een erg drukke tijd nu. We willen alles in de eerste week van januari gaan regelen qua paspoorten. We hebben een appartement in kissimmee geboekt. Het enigste wat ik heel spannend vind is dat ik moet gaan rijden daar maar dat zal vast wel goed komen........ hoop ik hahaha

[verwijderd]
26-10-09, 20:08
Dat rijden daar is niet veel anders dan hier, alleen als je geen automaat gewend bent is het even lastig en moet je even weten hoe het werkt. Misschien is er wel iemand in je omgeving die een automaat rijdt zodat je het een keer hier kan uitproberen.

Zoals hierboven al gezegd is het even anders en vooral je linkervoet onder de stoel houden zodat je niet "per ongeluk" de koppeling probeert in te trappen. Als je dat probeert staat de auto nml. heel snel stil, weet ik uit ervaring nadat ik mijn vrouw een stuk liet rijden. :-D

Verder is het even van belang dat je weet dat je als je rechtsaf wil slaan en het verkeerslicht staat op rood dat je dan indien het veilig en mogelijk is gewoon door het rode verkeerslicht rechtsaf mag slaan, dat is iets wat ik herhaaldelijk ook nog vergeet in Florida.

Verder lekker veel lezen hier en gewoon vragen als je iets niet kan vinden, velen staan te springen om je dan antwoord te geven op je vraag.

samantha_love
26-10-09, 20:19
Hahaha gelukkig heb ik hier al automaat ervaring op gedaan. Heb een aantal keren al in de automaat van vrienden gereden dus dat scheelt. Dat met die rem ken ik idd.....
Van het verkeerslicht had ik inderdaad al gelezen. Bedankt voor de tips!