PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met vliegfabriek.nl



moonlight91
22-10-09, 10:35
ik kwam via de site van airmiles de online winkel `de vliegfabriek`tegen
in de zoekfunctie op het forum kom ik deze site niet tegen
wie heeft er ervaring met het boeken daar?
leuke bijkomstigheid is dat je dus bij je tickets ook gratis airmiles krijgt:razz:

Njit
22-10-09, 10:51
Kende de site niet. Maar ziet er verder wel overzichtelijk uit.
Ze zijn aangesloten bij SGR, ANVR en IATA. Dus zit verder wel goed volgens mij..

Chris71
22-10-09, 12:39
Als je kijkt op de site van SGR kun je zoeken naar Vliegfabriek, zij zijn een onderdeel van Nile Travel in Amsterdam.

Njit
22-10-09, 12:43
Dat staat ook bij hun About pagina:


Vliegfabriek.nl

Onze vliegtarieven database behoort tot een van de grootste in de reiswereld.
Vliegfabriek.nl streeft naar volledige transparantie. Voor u als klant betekent dit dat u altijd op het allereerste tarievenscherm de volledige reissom ziet, inclusief alle toeslagen zoals luchthavenbelastingen, reserveringskosten en andere bijkomende kosten. Daarnaast vergelijken wij alle maatschappijen realtime op basis van tarief en beschikbaarheid. De getoonde mogelijkheden zijn altijd direct boekbaar!
Bij Vliegfabriek.nl hoeft u niet allerlei stappen door om te weten wat u uiteindelijk betaalt. U zult zien dat onze totaalprijs vrijwel altijd de laagste is!
Onze hoteldatabase bestaat uit ruim 30.000 hotels in 168 verschillende landen. Alle hotels zijn direct boekbaar uit de beschikbaarheid van de site. Tevens kunt u direct een transfer of zelfs een excursie bijboeken.

Reisschema
Door middel van het reisschema kunt u al uw gewenste reisonderdelen plaatsen alvorens een boeking te maken. Hierdoor kunt u zelf uw reis van begin tot eind plannen en zelfs complete rondreizen samenstellen.

Zekerheden
Wij zijn eigen IATA agent, wat betekent dat alle tickets door ons zelf worden uitgegeven. Om lid te zijn van de IATA dient men te voldoen aan strenge eisen betreffende de financiële gezondheid van het bedrijf en de licenties van de werknemers. Ook zijn we lid van het ANVR en SGR. Deze partijen controleren de kwaliteit en de financiële gezondheid van het bedrijf. Als lid van deze partijen kunt u er dus vanuit gaan dat wij een kwalitatief goede en gezonde onderneming zijn en ons houden aan alle regels die door de wet gesteld worden.

Werknemers
Alle medewerkers op onze afdeling beschikken over alle benodigde expertise in de luchtvaart en het toerisme. Ons team bestaat uit een mix van ervaring opgedaan bij grote touroperators en airlines. Tevens bezitten we in sommige landen ook over lokale kantoren waar we zelf zorg dragen voor de afhandeling van de transfers, excursies en hotelreserveringen. Door onze uitgebreide kennis en ervaring hebben we goed inzicht over alle onderdelen van het vak waardoor we een optimale service kunnen bieden aan onze klanten. Boekt u bij Vliegfabriek.nl is alles tot in de puntjes verzorgd.

Vliegfabriek.nl is een handelsnaam van Nile Travel International.

alberdinamud
28-10-09, 21:33
heb in augustus ook geboekt via vliegfabriek ze hadden erg goede prijzen en vond de site erg overzichtelijk.

gerwald
29-11-09, 11:31
Hoewel mijn Floridareis alweer een jaar geleden is, wil ik graag wel miojn reactie geven op dit forum op vliegfabriek.

Het is een overzichtelijke site, maar helaas zijn ze niet rechtstreeks verbonden met de databases van luchtvaartmaatschappijen. Ik boekte op zaterdag een vlucht naar Madrid voor rond de 200 euro en kreeg op maandag te horen dat ze het konden aanbieden voor 350 euro. In deze twee dagen was ik wel gebonden aan vliegfabriek, terwijl ik langzaam alle goedkope vluchten bij andere bieders zag verdwijnen.

Kortom. Boek vooral niet in het weekend bij vliegfabriek, want je krijgt pas na het weekend op zondagavond laat bericht.

Verder moet je ook niet afgaan op de reviews van www.hulpopvakantie.nl. Mijn review daar werd niet geplaatst. Als je vervolgens goed kijkt lijkt het logo van deze site behoorlijk op dat van vliegfabriek en ook het logo van vliegfabriek staat als een sponsor op de site. Niet echt objectief dus.

Doe er je voordeel mee.

moonlight91
01-12-09, 20:52
ik heb er ondertussen geboekt op een zaterdagmiddag
en zondagochtend zaten mijn Etickets al in mijn mailbox
dus ik heb geen problemen gehad, ik heb direct per creditcard betaald en dat is netjes afgescheven