PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Aricon



Aricon
21-10-09, 08:32
Hallo,

Ik ben Aricon en mijn 21e Amerikareis gaat in mei 2010 naar Florida.

In 1995, tijdens mijn 4e bezoek aan mijn favoriete vakantieland, ben ik een week in Orlando geweest. Ik vond het wel aardig, maar niet een plek om snel weer te bezoeken. Dat heb ik 15 jaar en ongeveer evenveel reizen volgehouden. ;-)

De afgelopen jaren ben ik zwaar verslaafd geraakt aan Las Vegas. Daar moet ik minimaal één keer per jaar heen! In december ga ik voor de tweede keer in 2009. \\:D/

Daarnaast is cruisen inmiddels ook één van mijn liefhebberijen. Een week op de Freedom of the Seas wordt daarom een onderdeel van mijn reis naar Florida. Daarna nog 11 dagen een villa of townhouse in Orlando. Ik heb het vermoeden dat Orlando 2010 er behoorlijk anders uit zal zien dan Orlando 1995. Ik ben benieuwd!

Groeten,
Aricon

Teleton
21-10-09, 15:06
Ik vond het wel aardig, maar niet een plek om snel weer te bezoeken. Ik heb het vermoeden dat Orlando 2010 er behoorlijk anders uit zal zien dan Orlando 1995. Ik ben benieuwd!

Welkom op dit vrolijke Forum voor de verwende Floridaganger. Nou, erg verwend ben je in 1995 kennelijk niet en verslaafd ook nog niet. Maar wel leuk dat je het in 2010 toch een tweede kans wil geven. Je houdt kennelijk wel van een gokje....;-). Er zullen weinig FLorummers zijn die je op andere gedachten willen brengen; Florida is too much. Hopelijk heb je het straks erg naar je zin in Orlando, na de cruise. Er zijn hier best ook nog wel een paar Vegaslovers, die ontmoet je in de Lounge van dit Forum.