PDA

Bekijk Volledige Versie : [Huis] Townhomes at Regal Oaks



maeycke
19-10-09, 14:50
We hebben toch wel geboekt...en nu gaan we in een townhome at regal oaks. Het ziet er zo op de plaatjes prima uit en er is een gezamelijk (dus heel hollands gratis verwarmd :razz:) zwembad maar mijn vraag is of iemand van jullie er ervaring mee heeft. Het enige wat ik hier op het forum kon vinden is dat er iemand (sorry naam even vergeten) langs was geweest toen er kenissen in zaten en diegen vond het er netjes uitzien. Maar heeft er ondertussen al iemand ook in gezeten ??? Of weet iemand iets meer over dit complex ?? Ik hoor graag van jullie.

Riverwood
23-10-09, 20:35
maeycke.

Voor wanneer hebben jullie geboekt?

Wij gaan 4 november voor 5 weken naar Kissimmee waar wij een huis hebben, wij willen gaan kijken bij Regal Oaks hoe het er uit ziet daar wij in januari voor drie maanden naar Florida gaan en ons bezoek( te veel mensen tegelijk) in maart eventueel willen laten logeren in de Regal Oaks.

Onze bevindingen kunnen wij laten weten.

Groetjes Henke.

Riverwood
31-10-09, 19:35
maeycke.

Op dit ogenblik verblijft Orangedevil daar, zie reisverslag, misschien kan je die benaderen voor informatie.

Groetjes Henke.

Teleton
01-11-09, 10:26
Op dit ogenblik verblijft Orangedevil daar,

Orangedevil is inmiddels afgestudeerd op het onderwerp Cane Island, maar als je het hem vriendelijk vraagt, wil hij vast nog wel eens terug voor een studie Regal Oaks.

Corrus heeft zijn zegje over deze lokatie al gezegd, volgens de zoekfunctie is er echt niet meer info beschikbaar. Alle hoop is dus op jullie gevestigd.....we zijn benieuwd wat je er van vindt.

Riverwood
01-11-09, 16:29
Teleton.

Je hebt gelijk, Orangevil is in Cane Island, ook daar willen wij even gaan kijken, vandaar de vergissing.

Groerjes Henke.

corrus
01-11-09, 16:34
Als je zelf en huis daar hebt, wat ga je dan in hemelsnaam op Cane Island bekijken... :lol: :lol: :lol:

Ta2 Gerrit
01-11-09, 17:03
wij willen gaan kijken bij Regal Oaks hoe het er uit ziet daar wij in januari voor drie maanden naar Florida gaan en ons bezoek( te veel mensen tegelijk) in maart eventueel willen laten logeren in de Regal Oaks.

Onze bevindingen kunnen wij laten weten.

Groetjes Henke.

Wel even lezen, Corrus :-$

corrus
01-11-09, 17:09
Wel even lezen, Corrus :-$
Dat heb ik gedaan, het heeft zo weinig nut om voor iemand te gaan kijken die tegen die tijd het zélf al gezien heeft...
Vandaar...
Bovendien... wordt er eerst gepraat over Regal Oaks welke daarnaa ineens wordt gewijzigd in Cane Island...

Riverwood
01-11-09, 17:19
Corrus.

Daar wij meerdere gasten krijgen willen wij zelf gaan zien, welke van drie locaties ons het beste lijkt voor onze gasten en er moet natuurlijk ook nog iets vrij zijn in die periode.

Zo ben je weer helemaal op de hoogte.

P.S. veel gasten daar wij 40 jaar getrouwd zijn in maart.

Groetjes Henke.

Teleton
01-11-09, 17:28
P.S. veel gasten daar wij 40 jaar getrouwd zijn in maart.. Is dat een uitnodiging, Henke? Hoe dan ook, van harte proficiat! Als je maar genoeg appartementen huurt, komen er vast wel veel forumleden om dit heugelijke feit mee te vieren[-o<[-o<.

PS: 't Maakt ons niet uit of we naar Cane Island of Regal Oaks moeten..........;)

corrus
01-11-09, 17:33
In maart???

Welke datum precies?

Kom ik ook nog ff langs... :lol:

Ta2 Gerrit
01-11-09, 20:46
Hopelijk in de eerste week, anders moet ik helaas verstek laten gaan. Accomodatie heb ik al :-)

corrus
01-11-09, 23:13
Ehmmm... Wij zitten er vanaf 25 maart...

Riverwood
25-11-09, 17:56
Inmiddels Regal Oaks bezocht, zwembad is gesloten!!! en er zijn veranderingen op komst, welke is nog niet bekend, maar dit is zeker geen resort, sommige townhouses liggen wel heel dicht bij Old Town, met al zijn voor-en nadelen.

Groetjes Henke.

corrus
25-11-09, 18:03
Inmiddels Regal Oaks bezocht, zwembad is gesloten!!! en er zijn veranderingen op komst, welke is nog niet bekend, maar dit is zeker geen resort, sommige townhouses liggen wel heel dicht bij Old Town, met al zijn voor-en nadelen.

Groetjes Henke.Er is ook niet gezegd dat het een resort is...

Grappig is ook dat je weet te vertellen dat er veranderingen op komst zijn... Maar meer weet je niet... Tja... had je net zo goed niets kunnen vertellen, want aan dit soort info hebben we niets...

Ik ben er trouwens zelf inmiddels geweest en wij hebben geen nadeel ondervonden van Old Town... dus óók dat is weer uit de lucht gegrepen...

Het is jammer dat je alleen maar dingen in het wild roept...

Riverwood
25-11-09, 21:40
Corrus.

Zowel op de website als de ontvangen documentatie wordt er gesproken over resort.

Wij hebben een op het terrein verblijvende makelaar gesproken, de resterende te koop staande reeds gebouwde townhouses zijn door een inversteerder opgekocht en het is alleen niet bekend wat deze gaat doen, er staan nog enkele townhouses te koop van particulieren en gedwongen verkopen of de bestaande plannen worden uitgevoerd betreft uitbreiding van townhouses en voorzieningen conform tekening is ook niets bekend op dit moment. Het zwembad heeft technische problemen en daarom gesloten.

Mocht ik iets meer vernemen dan zal ik het op dit forum mededelen.

Groetjes Henke.

baluga
18-12-09, 00:35
Is er inmiddels al meer bekend, het zwembad zal intussen toch wel open zijn?? Wij hebben ook wel interesse in Regel Oaks of de zuster Regal Palms. kan iemnad ons wat meer info geven over deze accomedaties voor wat betreft de ligging, en/of er een super in de buurt is?

Thanx

dejo
09-01-12, 11:16
Graag zou ik willen weten of er iemand recente ervaringen heeft in Regal oaks.
Kan daar een townhouse huren voor een leuk prijsje.

Tevens vraag ik ook ervaring naar Coral Cay!

Thanks.

acanewyork
10-01-12, 01:49
Wij hebben net 12 dagen in een huisje van regal oaks gezeten. Het is ons prima bevallen. De huizen zijn ruim en schoon. Ze zijn momenteel druk bezig om een aantal huizen te renoveren, wat volgens mij nog niet echt nodig was aangezien alles er nog prima uit zag. Op zich wel een goed teken dat de huizen gerenoveerd worden voordat het echt nodig is.

Regal oaks ligt lekker centraal. Het ligt inderdaad dicht bij old town, maar binnen in huis hoor je daar niets van, buiten wel.

dejo
10-01-12, 10:51
Wij hebben net 12 dagen in een huisje van regal oaks gezeten. Het is ons prima bevallen. De huizen zijn ruim en schoon. Ze zijn momenteel druk bezig om een aantal huizen te renoveren, wat volgens mij nog niet echt nodig was aangezien alles er nog prima uit zag. Op zich wel een goed teken dat de huizen gerenoveerd worden voordat het echt nodig is.

Regal oaks ligt lekker centraal. Het ligt inderdaad dicht bij old town, maar binnen in huis hoor je daar niets van, buiten wel.

Dat het dicht bij old town ligt vind ik niet zo erg. Wij gaan met 3 tieners dus is dat voor hun wel leuk. Hoe is het zwembad bevallen? Ziet het er goed uit?

acanewyork
10-01-12, 18:28
Hou er rekening mee dat de glijbaan buiten gebruik is. De reden hiervoor is mij onduidelijk. Vorig jaar zaten we ook in een huisje van regal oaks en ook toen was de glijbaan al dicht voor onderhoud. Voor ons was dat niet zo'n probleem, maar ik kan mij voorstellen dat het voor tieners teleurstellend is. Je kunt er wel gewoon zwemmen. Meestal heb je het zwembad voor jezelf. Er staan genoeg ligstoelen om lekker te zonnen. Verder ziet het er mooi uit.

gonniegans
10-01-12, 22:11
Tevens vraag ik ook ervaring naar Coral Cay!

Thanks.

Had ik ook interesse in, ziet er leuk uit. Maar door diverse dubieuze reviews op Tripadvisor ben ik toch afgehaakt. :-?

gudu
07-11-12, 20:47
ik heb voor komende zomer een townhouse gehuurd op regal oaks via een priveeigenaar van een townhouse. doordat het hele zwembad dicht is wel een mooie prijs gerealiseerd. 800 dollar totaal voor 3 weken in juli inclusief tax en cleaning fee en er kan gebruik gemaakt worden van het zwembad van een nabijgelegen hotel . omdat ik voor die prijs anders in een motel uitkwam toch geboekt en die 4 of 5 dagen maximaal dat we willen uitrusten vinden wij het geen probleem om gebruik te maken van een wat simpeler zwembad vlakbij. blijft er meer over om leuke dingen te doen :) we gaan het zien hoe het bealt maar vast niet slechter dan een motel in de goedkoopste catagorie