PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ronenivonne



ronenivonne
16-10-09, 15:43
Hallo, :D

Wij zijn Ivonne en Ron uit het gezellige Limburg.
Wij gaan volgend jaar van 29 mei t/m 12 juni op vakantie naar Florida.
Samen met mijn nichtje en haar vriend.
Dit wordt de eerste keer voor ons.
Gaan een rondreis maken.
De tickets zijn al geboekt bij Martinair.
Hopen hier nog veel info te vinden over florida, maar zo te zien moet dat zeker lukken ;)

Gr's Ivonne en Ron

Teleton
16-10-09, 16:21
Hopen hier nog veel info te vinden over florida, maar zo te zien moet dat zeker lukken ;)

Welkom Ron en Ivonne en ook jullie nichtje met aangewaaide neef. Goed plan om met z'n viertjes naar Florida te reizen. Zeker als je Comfort Class reist, zit je gebakken! Weten jullie al wat er zo op het program komt te staan, of moeten jullie je nog helemaal inlezen? Kijk vooral even naar het hoofdstukje autohuur voor je boekt. Die Sommerpreisen von USAreisen zijn nog niet bekend, maar in de regel is het de moeite waard om daar even op te wachten. Als je comfortabel vliegt, moet je ook comfortabel rijden, lijkt mij zo en leifst zo voordelig mogelijk, toch?. Misschien heb je al gezien dat het Forum vrij aardig gerubriceerd is, zodat je de informatie gemakkelijk kunt terug vinden. En lukt dat een keertje niet, dan zijn alle vragen welkom. Er is hier altijd wel iemand die je verder helpt. Veel plezier hier! En daar ook, natuurlijk....;)

bluedolph1n
16-10-09, 20:54
Welkom hier, en succes met alle voorbereidingen. :)

ronenivonne
17-10-09, 19:11
.Weten jullie al wat er zo op het program komt te staan, of moeten jullie je nog helemaal inlezen?

Hoi Teleton,
Bedankt voor de tip van de autohuur. ;)
We hebben wel al een idee van wat we willen zien en doen in Florida.
Is alleen even puzzelen wat we wanneer het beste kunnen doen enz.
Zodra ik het reisschema weet zal ik het hier posten, dan kunnen mensen nog aanmerkingen maken op dingen die misschien anders ingedeeld kunnen worden .:D

Lea
17-10-09, 19:13
Niet dat we mekaar tegen zullen komen maar ik ben dan ook in die zelfde periode in Orlando samen met mijn zoon.

Zijn niet veel mensen in deze periode daar meeste nemen toch de meivakantie om te gaan.

Veel plezier hier op dit forum

ronenivonne
17-10-09, 20:29
Niet dat we mekaar tegen zullen komen maar ik ben dan ook in die zelfde periode in Orlando samen met mijn zoon.

Zijn niet veel mensen in deze periode daar meeste nemen toch de meivakantie om te gaan.

Veel plezier hier op dit forum

Hoi Lea,
Wij zijn de eerste 6 dagen van de vakantie in Orlando.
En de laatste dag voor vertrek naar huis.
Lijkt me altijd leuk om iemand van het forum daar tegen te komen.
Zou wel erg toevallig zijn als we elkaar daar tegen kwamen.
Maar ja zeg nooit, nooit :razz:
Wat betreft meivakantie, hier kan ik ( ivonne) bijna geen vrij krijgen.
Ik werk in de zorg en heb nog geen kinderen, wat dat betreft gaan de collega's met kinderen vaak voor.
Vind ik niet erg hoor, nu kunnen wij lekker gaan als het wat goedkoper is.
Meer geld voor te shoppen!;)

Lea
21-10-09, 08:17
Oh wat leuk dat jullie er de eerste dagen er ook zijn.
Zou wel leuk zijn indien mogelijk mekaar te ontmoeten daar ik alleen met mijn zoon van dan 16 ben en wat volwassen aanspraak is dan ook wel leuk.
Maar duurt nog even kunnen tegen die tijd nog wel zien wat de mogelijkheden zijn.

Valt me nu pas op dat we de zelfde dag vertrekken, alleen vliegen wij met United en overstap in Washington.

ronenivonne
21-10-09, 11:07
Vliegen jullie ook vanuit Schiphol?
En hoe laat?
Wij vertrekken om 14:30 uur met het vliegtuig
Komen we elkaar misschien al tegen op SchipholO:)

Lea
21-10-09, 14:05
Wij vertrekken om 12.20 en aangezien 3 uur van te voren er zijn dan denk ik dat we
mekaar dan niet zullen treffen.

Weet natuurlijk ook niet de tijd vanaf hoelaat we in het vliegtuig kunnen.
Weet van Martinair vorig jaar dat dat zeker 2 uur van te voren al was.

Of mocht er wat tijd samenvallen bijv. en de gate's liggen niet te ver uit mekaar kan dan altijd nog afspreken natuurlijk.Maar ach duurt nog zo lang maar lijkt me wel leuk hoor.

Hoelaat Orlando tijd zeg maar komen jullie daar aan als wij volgens plan vliegen rond 19.30

ronenivonne
21-10-09, 21:15
Wij komen om 18:30 uur orlandotijd aan.
Dus een uurtje eerder.
Maar misschien hebben wij wel vertaging of jullie de wind in de rug.O:)

Lea
21-10-09, 21:18
Ha ha hoop wel dat het allemaal goed gaat lopen.
Vorige week vliegtuig uit amsterdan een uur te laat vertrokken , normaal rond 14.45 in washington aan komen werd pas 16.00 uur!!!!!!!!!!

Dan haal je je aansluitende vlucht van 17.00 dus nooit he.
Moet daar niet aan denken.

Maar we gaan er gewoon van uit dat alles goed gaat.