PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Desire



Desire
16-10-09, 10:42
Hallo allemaal!!

Mijn naam is Désiré, ik woon in het uiterste puntje van Zuid-Limburg samen met mijn vriend Rob :razz: en onze twee Noortjes Pasja en Emir..
Vorig jaar november is mijn vriend zonder mij 2 weekjes naar Orlando geweest..:mad:
Sinds hij terug is is hij mij alleen maar aan het vertellen hoe geweldig het daar was..
Nou, 2 november is het dan eindelijk zover!!!!! Ik mag zelf ook eens gaan kijken..\\:D/
Dus vanaf 13 november kan ik mijn ervaingen ook delen..
Tot die tijd hoop ik dat jullie mij wat leuke tips kunnen geven.

Groetjes Désiré

Lea
16-10-09, 10:55
Hoi Desire, dan zit je hier goed hoor en pas op hoog besmetingsgevaar van Florida virus maar dat heb je misschien al gelezen of wel aan je vriend gemerkt.

Veel plezier hier op dit o zo handige forum en alvast een fijne vakantie toegewenst.

aggie
16-10-09, 14:16
Hallo Desire,

Veel plezier op dit leuke en informatieve forum! Een verslavende bezigheid is het wel, maar dat ondervind je nog wel...:-$
Je woont ook in het Zuiden des lands, wij ook! Succes met de voorbereidingen, je gaat al snel, dus geniet. Groetjes;)

Lea
17-10-09, 16:16
Vreemd je laatste berichtje is niet te zien op forum Desire, maar wel in de mail zal wel ergens aan liggen , maar die balkjes zijn tickers en daar heb je een heleboel sites van om die dingen te maken en die kan je dan hier plaatsen als onderschrift.

Chicco68
17-10-09, 17:35
Welkom op dit forum en veel plezier met het lezen!
Je mag al snel naar de USA, wij moeten nog tot mei volgend jaar wachten ;)
Groetjes vanuit eveneens het Zuiden (maar dan nagenoeg het meest zuid-oostelijke punt van het Zuiden) :razz:

Oh ja en even ter aanvulling op het bericht van Lea; klik maar even op het onderschrift van Lea, mij of anderen en je komt vanzelf op de desbetreffende site terecht.....

Desire
21-10-09, 10:54
Ik ga eens even kijken of het lukt met die tickers..:D
Maar in ieder geval bedankt.
Ik mag inderdaad al lekker snel gaan.\\:D/
Het is eigenlijk ook allemaal op het laatste moment besloten en dus ook geboekt.
Het enige dat ik nog niet heb geregeld is de huurauto.
Ik ben alle berichten mbt de huurauto op dit forum aan het lezen, maar ik kom er maar niet uit.:roll:
Als ik op usareisen.de kijk kom ik duurder uit als bij Alamo.nl..

Zeg Chicco welk puntje van Limburg is dat dan?

Njit
21-10-09, 11:10
Hier wordt het plaatsen van de ticker ook uitgelegd: FAQ: Ticker plaatsen in onderschrift (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1686)

Teleton
21-10-09, 11:14
Als ik op usareisen.de kijk kom ik duurder uit als bij Alamo.nl..

Wat vergelijk je dan precies? Als je het type auto, periode en pakket vermeld, (liefst in het topic autohuur) profiteert het hele forum mee als het inderdaad voordeliger is en da's nooit weg.