PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mirjam



smeersjemm
14-10-09, 13:30
Hoi allemaal,

Ik heb me al een tijdje geleden aangemeld hier, toen een collega me op dit forum attendeerde. Nu wil ik toch eens actief gaan worden hier.

Ik zal samen met mijn beste vriendin over een jaar naar Florida gaan om daar twee weken rond te reizen en zoveel mogelijk te zien. Daarna vliegen we over naar New York om daar nog een week te spenderen.

We hebben dus al redelijk vroeg plannen gemaakt, maar agh.. Beter te vroeg dan te laat. Op die manier hebben we ook alle tijd om rustig te plannen wat we allemaal gaan doen.

Ik ben hier om te leren van do's and dont's, maar ook om ervaringen van anderen te bekijken.

Groetjes,
Mirjam

Njit
14-10-09, 14:53
Welkom op dit gezellige FLorum. Een jaar van te voren plannen is helemaal niet zo gek hoor. Voorpret is ook een gedeelte van de vakantie :)

Er staan al veel reisschema's en reisverslagen op het Forum waar je je voordeel mee kunt doen. De zoekfunctie bovenin de blauwe balk kan je ook met de gekste vragen bestoken. En mocht je toch nog vragen hebben dan horen we die graag :)

Teleton
14-10-09, 15:01
toen een collega me op dit forum attendeerde.

Aha, ze zijn er dus nog wel, die geweldig aardige collega's die je een goede tip geven hoe je je zuur verdiende centjes het best kunt omzetten naar een fantastische Floridavakantie. Dus hartelijk welkom hier, Mirjam en vriendin! Voor reiservaringen, do's en don'ts en nog veel meer ben je hier aan het juiste adres. Nadeel is wel dat we je virtueel besmetten met een vervelend virus waar je levenslang mee opgezadeld zit. De eerste symptomen van een ernstige besmetting tekenen zich al af, zolang je mee leest is er nog niet veel aan de hand. Actief meedoen op het FLorum is meestal het begin van het einde. Als je straks eenmaal aangemeld bent bij ESTA, vliegtickets hebt geboekt en één jaar lang gratis voorpret hebt genoten, is er absoluut geen weg terug. Tot zover de bijsluiter, afschuwelijke foto's van blauwe luchten en witte stranden worden eventueel op verzoek toegezonden......;)

smeersjemm
14-10-09, 15:22
Haha, geweldig dit! Ik voel me meteen welkom.

Helaas is die hartelijke collega wel weer een excollega, maar ze bestaan idd nog wel :D.
@Teleton: heb je eventueel al een adresje waar ik in december 2010 kan proberen af te kicken? ;D

Ik ben nu al verslaafd aan het raken aan de vele foto's en verhalen en moet zeggen dat het al behoorlijk kriebelt bij mij. Erg jammer dus dat mijn studie pas in januari is voltooid en dat ik in februari direct al bij mijn nieuwe baan begin.

Maar ik merk inderdaad dat de voorpret al erg leuk is. Alleen het probleem is wel dat je dan veeeeel te veel wilt doen, omdat je te veel ontdekt in dat hele jaar.

Bedankt alvast voor jullie hartelijkheid!

Teleton
14-10-09, 16:58
heb je eventueel al een adresje waar ik in december 2010 kan proberen af te kicken?

Tsja, dat willen we allemaal wel. Velen gingen je voor, het is immers geen pretje. Maar helaas... zij faalden allen en vielen terug in hun oude gewoonte!