PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Best Western, Lakeside, Kissimmee



edwingrk
09-10-09, 04:04
Op het moment van schrijven is het de laatste avond in dit hotel, aan de 192, west irlo bronson memorial highway te Kissimmee.
Het is een hotel dat is opgedeeld in meerdere gebouwen, met daartussen ruime parkeerplaatsen, goed onderhouden groenstroken en enkele zwembaden ( ik heb er 4 geteld, verdeeld over het terrein). Volgens de borden ( ik heb ze niet geteld) zijn het 14 gebouwen.
Als je de kamer binnenkomt (in dit geval praat ik over building 10), tref je een tv, een koelkast onder de tv (in een kast verborgen), een tafel met 2 stoelen, 2 bedden en enkele kasten aan in een ruimte van ongeveer 4 bij 7 meter. Als je door de kamer loopt kom je in een klein wasgedeelte terecht. Het is niet overdreven groot, maar voor 3 personen voldoende.

De ligging t.o.v. de Disney parken is erg goed, binnen 20 minuten sta je voor de ingang (het is nu oktober, dus een rustige maand, ik weet niet hoe het in de drukke maanden is). Een ritje naar de premium outlet duurt nog geen half uur, Seaworld en de Universal Studio's zijn binnen een half uur te bereiken en het Kennedy Space Centre is ongeveer 85 minuten rijden. Binnen enkele minuten rijden zijn ( en dat is redelijk standaard volgens mij), enkele supermarkten, tankstations, Ihop, Dunking Donuts, Wendy's (zit op het terrein zelf), crab house en nog een aantal dingen waar ik niet geweest ben.

Het personeel bij de receptie is erg vriendelijk en wil van alles voor je doen. Schoonmaken gebeurd iedere dag (zoals het hoort) en hier valt niets op aan te merken.

Ik weet niet of dit hotel voor een gezin echt wat is, maar als je hier enkele dagen zit met een aantal vrienden is het goed vertoeven.

PENPE
09-10-09, 08:28
Vorig jaar hebben wij daar even rondgekeken omdat een collega van ons
daar op dat moment verbleef. Persoonlijk vinden wij dat de kamers nogal
aan de krappe kant zijn, maar wij zaten op dat moment zelf in een 5-kamer
villa dus dan is de vergelijking nogal scheef. Maar het was allemaal schoon
maar wel enigzins gedateerd meubilair.

Een kennisje van ons heeft er vd zomer 2 weken verbleven en die vondt
het een goed hotel en gaat er zeker naar terug.

Groetjes,
Petra & Pieter

pascalbrouwers
09-10-09, 09:21
prima hotel als je niet veel eisen stelt.
Is geen toppertje, maar voor een paar nachten ok.
Grte voordeel is dat het vooral zeer goedkoop is
Wil je iets mee luxe, ja dan zou ik dit niet meer boeken.

Pascal