PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Sjaakie: Miami-Orlando



sjaakie
07-10-09, 16:37
zomer 2008 met de kinderen 18 dgn in florida verbleven en gelijk verkocht aan alles wat de sunshine state te bieden heeft.
Mijn vrouw en ik zijn allebei gek op de amerikaanse band DAUGHTRY en wat wil het geval : in sept. met een nieuw album gekomen en een arenatour in de states aangekondigd waarbij hij op 30 nov. in het O Connell Center in Gainesville een concert geeft, ook waren we in sept. 15 jr getrouwd dus ik dacht : met deze combinatie kan ik mijn vrouw (en mijzelf) met een mooi kado verrassen. (oma komt in huis voor onze dochters zorgen)
Dus aan de gang gegaan op internet en eerst de kaarten voor het concert besteld en vervolgens een 10 daagse trip uitgestippeld.

Onderstaande hotels heb ik van internet dus mochten er mensen zijn die hier verbleven hebben of mij meer informatie kunnen geven omtrent deze hotels dan zijn alle tips welkom, zowiezo zijn leuke tips/informatie altijd welkom. (bijv over Gainesville/O connell Center)
Heb namelijk alleen het hotel in gainesville definitief geboekt met de rest kan dus nog geschoven worden.

24 nov : Schiphol - Frankfurt - Miami, aankomst miami om 14.00 uur , rijden gelijk door naar Marathon key om 3 nachten in Banana Bay Resort & Marina te verblijven. (179 km, ong 2 uur 30 min)

27 nov : vertrek uit Marathon naar Naples, 1 nacht Best Western Plaza Hotel. (350 km, ong 4 uur)

28 nov : vertrek Naples naar North Redington Beach St.Pete, 2 nachten in het Doubletree North Redington Beach Resort. (245 km, ong 2 uur 30 min)

30 nov : vandaag naar Gainesville voor het concert van DAUGHTRY, 1 nacht in het Days Inn University. Ligt op ong 15 min loopafstand van het O Connell Center zodat papa en mama bij het concert een lekker biertje kunnen drinken. (255 km, ong 2 uur 50 min)

1 dec : van Gainesville naar orlando, 2 nachten in het Quality Inn op International drive. gaan geen parken bezoeken maar lekker shopen voor de kids, lekkere stake,s eten bij fridays etc etc.

3 dec : naar huis, 20.30 uur vertrek vanaf orlando airport via Frankfurt naar Dusseldorf, aankomst 4 dec 14.00 uur



PS : Mijn vrouw vind het geweldig, sinds ze het weet krijg ik elke dag koffie op bed :p;):-P

Teleton
08-10-09, 09:55
oma komt in huis voor onze dochters zorgen

Hadden ze niet liever mee gewild.......\\:D/Geintje! Lekker relaxte trip hebben jullie gepland met tijd voor alle hobby's, zo te zien.