PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Storm01: Camperrondreis



Storm01
06-10-09, 11:21
Wij vertrekken over 4 weken naar Florida en gaan rondreizen met een camper. Ik heb er al super veel zin in en ben druk bezig met de route en welke campings leuk zijn en wat we allemaal gaan doen. Nu weet ik alleen niet goed wat we zullen doen op het laatste stukje van onze reis:

We overnachten in Sebastian Inlet SP en leveren de camper in in Fort Lauderhill. Aangezien we in de morgen de camper al in moeten leveren, is het dus te ver om van Sebastian Inlet naar Fort Lauderhill te rijden en zoek ik dus iets tussenin. Nu dacht ik aan 2 opties:
1. Langs de kust afzakken en dan een camping pakken bij Juno Beach of John Prince Campground in Lake Worth
2. Rijden naar Lake Okeechobee en overnachten bij South Bay RV campground.

Wat zouden jullie doen en wat is het mooiste gebied om door te rijden?

Teleton
07-10-09, 11:17
...wat is het mooiste gebied om door te rijden?

Moeilijk, moeilijk, eigenlijk is dit toch een beetje een vraag voor een "western tour".....Persoonlijke mening: Hoewel het een leuke rit is, zou ik zelf niet helemaal naar Lake Okeechobee rijden voor een overnachting. Forumleden Ton en Walter (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9345)toeren op dit moment rond in de buurt van Lake O, zij weten meestal de leuke ritjes wel te vinden, dus misschien schrijven ze er wel een leuk stukje over op hun blog. Voor de weg langs de kust geldt eigenlijk hetzelfde, het is wel een leuke rit langs de 1A naar het zuiden, maar een mooi gebied.....?