PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Storm01



Storm01
06-10-09, 11:09
Hallo forumleden,

Mijn naam is Angela en ik ga met man en zoontje van 4 en dochtertje van net 1 jaar voor de eerste keer naar Florida. We vertrekken 5 november en blijven 3,5 week.

2 jaar geleden zijn we naar het zuidwesten geweest met camper en zoon dus van toen 2. Nu hebben we eerst twee nachtjes in Miami geboekt en halen dan onze camper bij Moturis op en gaan dan het volgende rondje maken:
Miami-Keys-Everglades-Fort Myers Beach-Sarasota-Crystel River-Ocala-St. Augustine-Orlando-Sebastian Inlet-Fort Lauderdale.

Ik heb al gesnuffeld op het forum naar alle verhalen over reizen met een camper door Florida. We zijn er op ingesteld dat het inderdaad anders zal zijn dan in het zuidwesten, maar heb ook al positieve verhalen gelezen, waaronder van Marolein4 (bedankt!). Wij verheugen ons enorm op de mooie kampeerplekken, het lekkere weer/eten, relaxen en natuurlijk veel zien en genieten! Tel de dagen inmiddels af...:-D Ik heb zeker nog een paar vragen die ik zal posten en hopelijk kunnen jullie me helpen.

Teleton
06-10-09, 18:05
Tel de dagen inmiddels af...:-D

Hallo Angela en familie. Hartelijk welkom op dit fijne, vruchtbare vakantieforum voor Floridaliefhebbers. Voor iedere vraag is er hier wel een passend antwoord, wij hebben voor iedere trip een fijne tip! Dus kom maar op met je vragen, er is hier (vrijwel) altijd wel iemand die je verder kan helpen.

Jullie hebben een mooi rondje in de planning, lekker je huisje bij de hand dus relaxen en rondtrekken. Goeie oplossing, zeker met de twee kleintjes. Hopelijk bevalt de camperreis in Florida net zo goed als die in het westen. 't Is heel anders, maar jullie zijn goed voorbereid, hebben er over nagedacht, dus wat kan er nog mis gaan?

Veel plezier met de voorbereidingen ennne...komt er nog een reisverlag?

Storm01
06-10-09, 20:29
Bij thuiskomst (waar ik nu nog niet aan wil denken) zal ik zeker een reisverslagje hier op het forum achterlaten. Dan is er voor nieuwe forumlezers weer iets meer te vinden over camperreizen in Florida en hopelijk met veel goede tips voor komende campertrips!

Magdalena
25-12-09, 13:56
Hee collega Angela!

Heb je je reisverslag al klaar? Ik ben reuze benieuwd waar je allemaal geweest bent. Wij gaan volgend jaar ook weer!

Groeten van Marina