PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema floertgirl84: Miami - New York



Flowergirl84
05-10-09, 20:23
Hoi Florida-fans :grin:!

Wij hebben in de planning om eind van deze maand een dag of 14 à 15 naar de 'sunshine state' af te reizen. De tickets moeten nog geboekt worden, maar ben wel al een tijdje op internet rond aan het struinen naar wat must-see's en must do's in deze omgeving. Op deze manier wil ik graag jullie tips/meningen vragen tav ons 'reisschema'.

Dag 1. Aankomst Miami
Dag 2. Miami
Dag 3. Everglades
Dag 4. Key Largo (we hebben allebei ons duikbrevet en willen graag onderwater kijken in het John Pennenkamp national park)
Dag 5. Key West
Dag 6. Rijden richting Orlando (waar is het leuk om te overnachten, en wat raden jullie aan; via de oost- of westkust rijden?)
Dag 7-8-9. Orlando, diverse parken (ik wil in ieder geval naar Sea World, en mijn vriend naar het Kennedy Space centre, wat is de leukste 3e optie?)
Dag 10. Op deze dag zijn we van plan Florida weer te verlaten en richting Philadelphia te vertrekken, waar een vriendin van ons woont die we graag op willen zoeken.
Dag 11. Rijden ri. Philadelpia - 's avonds aankomst, hier overnachten
Dag 12. Rijden richting New York + daar overnachten
Dag 13. New York
Dag 14. New York
Dag 15. New York + terugvlucht

Ik ben heel beniewd naar jullie reacties, alvast bedankt! 8-)

Groetjes, Chantal

Teleton
06-10-09, 19:24
Ik ben heel beniewd naar jullie reacties,

Nou vooruit, met het risico dat je het helemaal niet leuk vindt. Maar aan de nieuwe kleren van de keizer heb je ook niets. En wie weet zijn er ook FLorummers die dit een strak plan vinden.

Beetje veel kilometers, beetje weinig relax? Van Key West naar Orlando is maar 400 miles, kan eigenlijk best op één dag......;) Alle gekheid op een sticky, jullie zitten wel erg veel in de auto....Van Orlando naar Philly is ook wel 1000 miles en het lijkt erg optimistisch om dat in zo'n korte tijd te rijden. Waarom vliegen jullie dat stuk eigenlijk niet?

En wat is een leuk themapark in Orlando? Er is een forum vol informatie over en de keuze....die moet je echt zelf maken...;). Maar vergis je niet in drie dagen achter elkaar naar een themapark. Alles kan, niets is onmogelijk en we hebben hier al heel wat volle schema's gezien, dus wie weet vinden jullie dit de vakantie van je leven. Follow your dream!

Chanti
06-10-09, 20:10
Dat is een behoorlijk programma, naamgenote! ;)

Het ziet er leuk uit, een beetje veel reizen, maar als je dat leuk vind is het zeker een leuk programma. Je zal in ieder geval veel zien!

Dr. Phlox
06-10-09, 21:44
Waarom niet Philadelpia overslaan en gewoon vliegen van Orlando naar NY. Je heb dan een dag meer om te besteden en je ben meer uitgerust. het is al zoals Ton aangeeft. Het zijn heel wat kilometertjes. Verder zou ik persoonlijk zowel naar Seaworld als naar KSC gaan.
Succes met plannen.
Grz
Ton